اصول بازاریابی شرکتی یا B2B

  • سه شنبه 28 فروردين 1403
  • 136
  • 3
  • 0.0
توضیحات دوره

به بررسی شگردها و راهبردهایی بپردازد که کمک تان می کنند خدمات و محصولات تان را به نحو موثری به سایر بنگاه های تجاری عرضه کنید. در این دوره، دینا شاپیرو مبانی بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B) را به دقت توضیح داده و اطلاعاتی که برای ایجاد بازاریابی مرتبط و تاثیرگذار برندهای B2B لازم است را در اختیارتان می گذارد. دینا موارد تعریف کننده ی بازاریابی B2B و تفاوتش با بازاریابی مشتری را توضیح می دهد. وی چگونگی تعیین اهداف، پرهیز از اشتباه و محک زدن تلاش های تان در مقابل تلاش رقبایتان را به دقت شرح می دهد. دینا چگونگی جست و جو و رسیدن به درک بهتری از بازار و رقبا و توسعه ی راهبرد برتر بازاریابی را با شما در میان گذاشته و شگردهای خاصی در اختیارتان می گذارد که می تواند بی درنگ اجرایشان کنید. در پایان دوره هم در مورد اهمیت سنجش تلاش هایتان و مزایای استفاده از یک سیستم CRM بحث می کند.

 مباحث عبارتند از:

  • یادگیری نقش بازاریاب B2B؛
  • به حداکثر رساندن رابطه ­ی بین بازاریاب­های B2B و فروش؛
  • تعیین اهداف؛
  • نوشتن انواع مختلف هدف؛
  • محک زدن اهداف؛
  • شناسایی رقابت­تان؛
  • پیش­بینی روندهای آتی؛
  • توسعه­ ی یک راهبرد بازاریابی؛
  • ایجاد پرسونای خریدار؛
  • نوشتن یک چکیده­ ی خلاقانه­ ی متفکرانه؛
  • سنجش و بهینه­ سازی.

 

درس های دوره
  • خوش آمدید

  • استفاده از فایل های تمرین

  • تعریف بازاریابی کسب و کار به کسب و کار یا B2B

  • درک چگونگی تکامل یافتن بازاریابی کسب و کار با کسب و کار

  • دانستن نقش بازاریاب کسب و کار به کسب و کار

  • روابط بین بازاریابان و بخش فروش کسب و کار به کسب و کار را به حداکثر برسانید

  • درک اهمیت اهداف

  • نوشتن انواع مختلف هدف

  • دریابید از کدام اشتباهات باید پرهیز کنید؟

  • سنجش نتایج بر اساس اهداف

  • درک طبقه بندی شما

  • شناسایی بازار رقابتتان

  • پیش بینی روندهای آینده

  • تعیین نحوه رقابت با سایر رقبا در طبقه خود

  • درک اهمیت نگارش یک استراتژی بازاریابی

  • شناخت اجزای خاص مربوط به روابط کسب و کار با کسب و کار در یک استراتژی بازاریابی

  • توسعه پرسوناهای خریدار

  • نوشتن یک خلاصه خلاقانه

  • توسعه تاکتیک ها

  • درک اهمیت مدیریت روابط با مشتریان

  • سنجش و بهینه سازی

  • درک عصر بازاریابی انسان به انسان (H2H)

  • گام های بعدی

دیدگاه کاربران (2)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    سلام وقت بخیر ممنون از این دوره عالی تمرینها و فایلهای اکسل را از کجا باید دانلود کرد ؟

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    چرا فایل های PDF تکالیف این دوره وجود نداره ؟

177٬000تومان
  • 23ویدیو
  • 0فایل
  • 59دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس دینا شاپیرو
  • تعداد درس‌ها 7 درس
  • زمان دوره 59 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی