آشنایی با بازاریابی محتوا

ده ها هزار شغل بازاریابی محتوا در لینکدین وجود دارد. این نقش هرگز تا این حد مورد تقاضا نبوده است. به همین خاطر اگر مهارت بازاریابی محتوا را به مهارت های خود اضافه کنید تصمیم هوشمندانه ای در زندگی حرفه ای خود گرفته اید. در این ویدان، مدرس دوره کالین جونز شما را با مبانی کار آشنا می کند. بیاموزید که بازاریابی محتوا چیست و چه چیز نیست و مراحل پیاده سازی یک استراتژی هوشمند بازاریابی محتوا را یاد بگیرید. ببینید چطور مخاطب خود را مشخص کنید، یک دیدگاه منحصربفرد برای برند خود بسازید و محتوا را بر پایه آن تولید کنید. نهایتا کالین به شما نشان می دهد چطور یک تقویم محتوایی بسازید، عملکرد کمپین های خود را بررسی کنید، و از فناوری های مدرن برای گسترش برنامه های خود استفاده کنید. با استفاده از این تکنیک های اولیه می توانید برنامه های بازاریابی محتوای موثری بسازید که افزایش ترافیک، تعامل، فروش و غیره را در پی خواهد داشت.

11
درس
34
فایل
90
دقیقه
101000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
مشتری یابی به کمک بازاریابی محتوا

تعریف محتوا

play_arrow
محتوا چیزی بیشتر از یک کپی است
play_arrow
محتوا چیزی بیشتر از یک وبلاگ است
play_arrow
محتوا چیزی بیشتر از یک هزینه است

تعریف بازاریابی محتوا

play_arrow
بازاریابی محتوا چیست
play_arrow
تاریخچه بازاریابی محتوا
play_arrow
اهداف معمول در بازاریابی محتوا
play_arrow
اهداف پیشرفته در بازاریابی محتوا

اجزای بازاریابی موفق محتوا

play_arrow
افزایش مخاطبین برای محتوای بخصوص
play_arrow
تعریف یک دیدگاه منحصربفرد برای برند
play_arrow
ارائه تجارب محتوایی
play_arrow
معرفی فعالانه محتوا

توسعه یک استراتژی موفق بازاریابی محتوا

play_arrow
سه سوال مهم
play_arrow
انتخاب مخاطب درست
play_arrow
اجرای آنالیز رقابتی
play_arrow
چرا شما باید موفق شوید؟

تولید و تهیه محتوای موثر

play_arrow
تناظر محتوا و مسیر مشتری
play_arrow
انتخاب فرمت ها و کانال های بازاریابی محتوا
play_arrow
فعالیت های داخلی یا برون سپاری؟
play_arrow
محتوای موثر

گسترش فعالیت های محتوایی

play_arrow
تدوین تقویم محتوایی
play_arrow
تعریف یک فرایند محتوایی
play_arrow
مشخص کردن نقش ها و مسئولیت ها
play_arrow
بلوغ فعالیت های محتوایی

توسعه هوش محتوایی

play_arrow
انتخاب شاخص های کلیدی عملکرد
play_arrow
جمع آوری و بررسی داده ها
play_arrow
بهینه سازی عملکرد محتوا

حداکثرسازی فناوری محتوا

play_arrow
اصول فناوری محتوا
play_arrow
فناوری های پیشرفته محتوایی
play_arrow
توسعه استراتژی برای ساختار فناوری

فرصت های بازاریابی محتوا

play_arrow
گسترش بازاریابی محتوا
play_arrow
موفقیت به عنوان کسب و کار کوچک
play_arrow
موفقیت به عنوان کسب و کار بزرگ

جمع بندی

play_arrow
قدم های بعدی

اساتید دوره

کالین جونز

کالین جونز موسس Content Science، یک شرکت استراتژی و هوش محتواست.

کالین مدیر سابق محتوا در Mailchimp بوده و صدها سازمان پیشرو را مشاوره و آموزش داده تا در ارائه محتوای دیجیتالی به تبحر برسند، از جمله کسب و کارهای Fortune 50، سازمان های بزرگ غیرانتفاعی، و معتبرترین آژانس های دولتی ایالات متحده آمریکا. کتاب او با عنوان The Content Advantage بر پایه این تجربیات نوشته شده است.

او یک کارآفرین مشتاق است و تیم Content Science را برای توسعه نرم افزار هوش محتوایی ContentWRX، انتشار مجله آنلاین Content Science Review و ارائه گواهینامه های آکادمی Content Science رهبری کرده است. او در دفاع از محتوا در کنفرانس ها و رویدادهای بزرگ سرتاسر دنیا، از سن فرانسیسکو تا سیدنی سخنرانی می کند.

person
mail