چگونه اعتمادزایی کنیم؟ اعتماد پایه پیروزی

مدل حلقه های اعتماد ابزار سودمندی برای توصیف روابط است. شما بر اساس قابلیت اعتماد و تصمیم گیری های اخلاقی تان در درونی ترین حلقه فعالیت می کنید؛ طبق روابط روزمره با همکاران و همتایانتان در حلقه میانی قرار دارید؛ و در حلقه ی بیرونی، اعتبار و قابلیت اعتماد را ورای حلقه ی معمولتان ترسیم نموده و روابطی مبتنی بر منافع متقابل برقرار می سازید. در این دوره، برندا بیلی هیوز نحوه ی استحکام روابط درون این سه حلقه ی اعتماد را آموزش می دهد. علاوه بر این، چگونگی ایجاد حس اعتماد در تیم های دورکار، ترمیم حس اعتماد از دست رفته یا جریحه دار شده و عذرخواهی برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی اعتماد را یاد می گیرید.

4
درس
16
فایل

معرفی

play_arrow
خوش آمدید
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
چگونه از این ویدان بهره بیشتری ببرید
play_circle_outlinepause_circle_outline

شناخت اعتماد

play_arrow
اعتماد چیست؟
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
شناخت اعتماد در سازمان
play_circle_outlinepause_circle_outline

سه چرخه اعتماد

play_arrow
مقدمه‌ای بر 3 چرخه اعتماد
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
حلقه درونی – قابل اعتماد بودن
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
حلقه درونی – گرفتن تصمیمات اخلاقی
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
حلقه میانی- ایجاد اعتماد در روابط کاری
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
حلقه بیرونی – نابود‌کننده و تقویت‌کننده‌های اعتبار
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
حلقه بیرونی – بررسی علائم غیرکلامی در اعتبارسنجی
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
حلقه بیرونی – بررسی علائم کلامی در اعتبارسنجی
play_circle_outlinepause_circle_outline

اعتماد در کار

play_arrow
بازسازی اعتماد
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
عذرخواهی
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
اعتمادزایی در تیم های مجازی
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
اعتماد در روابط شخصی
- 0.0 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
ساخت یک برنامه عملی
play_circle_outlinepause_circle_outline

مدرس دوره

برندا بیلی هیوز

برندا به عنوان مدرس ارشد در مدرسه بازرگانی Kelley در سطح ملی، مربیان مدیران شرکت ها و رهبران آینده در ارتباطات و مهارت های رهبری است. او با دانشجویان مقطع کارشناسی و MBA به طور یکسان در زمینه هایی مانند ارائه سخنرانان برجسته، ایجاد اعتبار و کاهش اضطراب ارتباطی کار می کند. تعهد وی به دانش آموزان او با جایزه هایی که به او داده شده است، از جمله جایزه ی برجسته دانشکده از برنامه اجرایی MBA در دانشگاه سونگ کیون کووان، جایزه تدریس امدادگران، جایزه آموزش نوآورانه و انتخاب چند دانشجو برای جایزه

های برجسته دانشکده، متمایز است. در طول حرفه او، برندا تخصص خود را در ارتباطات با نفوذ، همدلی، رهبری عاطفی هوشمند و بیشتر با مخاطبان گسترده ای از فارغ التحصیلان کالج به مدیران سطح بالا در شرکت های Fortune 500 به اشتراک گذاشته است.

سایر دوره های شما