چگونه لیست کارهای روزانه مان را اولویت بندی کنیم؟

بیشتر ما یک لیست انجام کارداریم که به‌قدری بلند است که هیچ‌وقت کامل نمی‌شود. از کجا می‌فهمید کدام موارد فهرستتان از همه مهم‌تر هستند؟ اولویت با کدام کارهاست و چگونه می‌توانید کارهای در حال افزایش را مدیریت کنید؟

ابزار صحیح برای مدیریت فهرستتان و کسب موفقیت ضروری هستند.

سوزانا کی مسئول سازماندهی رویداد‌های حرفه‌ای و متخصص بهره‌وری است؛ او در این ویدان درباره‌ی ۵ روش منحصربه‌فرد برای فهرست‌های کاغذی و نرم‌افزارهای تهیه‌ی لیست صحبت می‌کند تا کارهای خود را طبق شخصیت و نیازهایتان مدیریت کنید.

همین‌طور چند مورد از بهترین روش‌ها برای شناخت اولویت‌های اصلی و به خاطر داشتنشان را به شما یاد می‌دهد که اطمینان بیشتری به دست می‌آورید که فهرستتان تحت کنترل شماست.

 

 

4
درس
13
فایل
42
دقیقه
41000 تومان

اساتید دوره

سوزانا کای

سوزانا کی مسئول سازماندهی رویداد های حرفه ای و متخصص بهره وری است

تخصص او در اختلال ضعف مزمن سازماندهی، اختلال کم توجهی (ADD)، و معلولیت است و دانش ساده سازی سخت ترین فعالیت ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. او از سال 2006 تا کنون مسئول سازماندهی رویدادهای حرفه ای بوده، زمینه کاری او کسب و کار، امور مالی و تحصیلات است، و سابقه فعالیت در سمت های مدیر عامل، مدیر کل و استاد دانشگاه را دارد.

دوره های پیشنهادی

نظرات درباره چگونه لیست کارهای روزانه مان را اولویت بندی کنیم؟

فقط میشه گفت عالی و مفید بود
15063 - 15 شهريور 1398
person
mail