راه‌های معرفی کسب‌وکار خود به بازار

  • سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
  • 150
  • 2
  • 0.0
توضیحات دوره

معرفی کسب‌وکار و جذب مشتری، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های هر کسب‌وکاری است. مخاطبین هدف شما، ابتدا باید بدانند که شما هستید و محصولات و خدماتی ارائه می‌دهید، که می‌توانند به کمک محصولات و خدمات شما، بخشی از نیازها، دردها و دغدغه‌هایشان را برطرف کنند.

برخی استارتاپ‌ها بر اساس یک ایده ناب شکل می‌گیرند و محصول و خدماتشان هم بسیار باکیفیت است، اما به دلیل نداشتن مشتری، شکست می‌خورند، زیرا مشتریان حقیقی از محصول خوب اطلاع ندارند، حتی ممکن است افراد زیادی از محصولات و خدمات ارائه‌شده، آگاه باشند، اما چون جزء مشتریان هدف شرکت نیستند، فرایند بازاریابی اثربخشی لازم را نخواهد داشت.

۱۴ درصد استارتاپ‌ها، به علت بازاریابی ضعیف شکست می‌خورند، شناخت مخاطبان هدف و دانستن اینکه چگونه می‌توان توجه آن‌ها را جلب کرد و در انتها آن‌ها را تبدیل به مشتری کرد، یکی از مهارت‌های اساسی و ضروری هر کسب‌وکار است.

در دوره راه‌های معرفی کسب‌وکار خود به بازار، توسط محمدمهدی ربانی می‌آموزید، روش‌های جذب مشتری چگونه است؟، استراتژی‌های به دست آوردن مشتریان و درک تقاضای محصول در هنگام شروع کار را یاد می‌گیرید. چگونه مردم را ترغیب کنیم که از ما خرید کنند؟، تکنیک‌های بازاریابی و روابط عمومی مؤثر چه هستند؟، در این دوره ۲۵ روش جذب مشتری معرفی می‌شود و در انتها تکنیک‌های استفاده مؤثر از هرکدام این روش‌ها، ذکر می‌شود. درصورتی‌که که موارد آموزشی این کلاس را جدی بگیرید، فقط به کمک همین یک دوره می‌توانید، کسب‌وکارتان را بیمه کنید.

هنگامی‌که می‌خواهیم یک استارتاپ را راه‌اندازی کنیم، قدم اول ایجاد محصولی است که مشتریان نیاز دارند، قدم بعدی، بازاریابی محصولی است که مشتریان نیاز دارند و ۹۹ درصد موفقیت استارتاپ‌ها، به نتیجه فعالیت‌های این مرحله، بستگی دارد و قدم آخر، رشد و توسعه استارتاپ است.

تمام شرکت‌های کوچک و بزرگ باید برای جذب مشتری، بازاریابی انجام دهند، اما مدل بازاریابی یک استارتاپ یا شرکت کوچک با مدل بازاریابی یک شرکت بزرگ باید فرق داشته باشد، چون شرایط این دو نوع شرکت متفاوت است. منابعی که یک استارتاپ دراختیار دارد، بسیار محدودتر از منابع یک شرکت بزرگ است، از سوی دیگر یک استارتاپ هنوز در بین مردم شناخته‌شده نیست و برای کسب درآمد نیاز فوری به جذب مشتری دارد. لذا باید بتوانند با صرف هزینه کم بیشترین بهره را از بازاریابی خود ببرند.

دوره راه‌های معرفی کسب‌وکار خود به بازار، یک دوره کاملاً کاربردی برای جذب مشتری است. کسب‌وکارها عوض‌شده، رفتار مشتریان و مصرف‌کنندگان تغییر کرده است. در این ویدان، بیش از ۲۰ روش جذب مشتری ارائه‌شده است و همان‌طور که می‌دانید، مشتری عامل دوام، منبع و سود شرکت شماست.

درس های دوره
  • آنچه در این دوره می آموزید

  • مرز بین مشتری‌یابی و توسعه محصول

  • شخصیت مخاطب هدف یا Target persona

  • نقاط تماس با مشتری یا Touch point

  • جایگاه یابی یا Positioning

  • شخصیت مشتری هدف یا Buyer Persona

  • کانال‌های هدف یا Traction channels

  • بازاریابی مسری

  • بازاریابی عملگرا

  • همکاری در فروش (affiliate)

  • وبلاگ

  • روابط عمومی

  • نمایشگاه‌ها

  • سخنرانی ها

  • ایجاد همهمه

  • جامعه سازی

  • مشارکت با دیگر کسب و کارها

  • تبلیغات در گوگل

  • SEO

  • تبلیغات محیطی آنلاین

  • تبلیغات بومی یا Native

  • تبلیغات نمایشی ابتدای ویدئوها

  • تبلیغات در بازار

  • بازاریابی نتایج جستجو بازارها

  • رسانه های اجتماعی

  • بازاریابی محتوایی

  • محتوای اسپانسر شده

  • تبادل

  • بازاریابی ایمیلی

  • تبلیغات سنتی

  • تبلیغات پیامکی

  • فروش

  • روش صحیح انتخاب کانال

  • نتیجه گیری

  • اسلایدهای دوره

دیدگاه کاربران (2)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    واقعاعالی بود این بخش ازدوره

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    واقعا یک دوره بی نظریه عالی است

2٬500٬000تومان
  • 34ویدیو
  • 1فایل
  • 130دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس محمد مهدی ربانی
  • تعداد درس‌ها 4 درس
  • تعداد فایل آموزشی 1 فایل
  • زمان دوره 130 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی