4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی ارتباطات موثر و فن بیان
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر ارتباطات موثر و فن بیان

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در ارتباطات موثر و فن بیان

1
نامه نگاری و ارسال ایمیل در کسب و کار

ما در عصر پیام‌های کوتاه از قبیل پیامک و ایمیل زندگی می‌کنیم اما نامه و ایمیل به همان شکلی که بوده‌اند باقی‌مانده‌اند و شما اگر بتوانید نامه و ایمیل‌هایی بنویسید که خوانا، مختصر و متناسب باشند، در واقع نسبت به کسانی که این توانایی را ندارند یک امتیاز جلو هستید.

یکی از مهارت‌های مهم در دنیای کسب‌وکار، توانایی نگارش نامه‌های تجاری رسمی و ایمیل‌های کوتاه، واضح و مرتبط است.

این ویدان به شما می‌آموزد که چگونه بهترین ایمیل یا نامه‌ها را بنویسید و روابط بهتری با ارباب‌رجوع، همکاران و مشتریان برقرار کنید.

تام گلر، نویسنده و روزنامه‌نگار کارکشته ایست که ب

38
تام گلر
شروع
2
چگونه اعتمادزایی کنیم؟ اعتماد پایه پیروزی

برندا بیلی هیوز، مدرس ارشد در مدرسه بازرگانی Kelley در سطح ملی و متخصص آموزش مهارت‌های ارتباطی به مدیرعامل‌ها، کارشناسان کسب‌وکار و دانشجوهای کالج، طی سال‌ها تجربه دریافته که اعتماد و ارتباط کاملاً باهم مرتبط هستند.

در این ویدان او توضیحاتی درباره‌ی اعتماد می‌دهد و بعد به‌صورت جداگانه در مورد اهمیت آن برای خود و سازمان‌ها توضیح می‌دهد و سه حلقه‌ی اعتماد را بررسی می‌کند.

اول از رفتارها و ارزش‌های نهادینه و بعد در مورد رفتارهایی که دیگران از آن‌ها برای قضاوت درباره‌ی اعتبار شما استفاده می‌کنند صحبت می‌کند. اگر در موقعیتی قرار دارید که اعتماد از بین رفته است، بخش چگو

60
برندا بیلی هیوز
شروع
3
چگونه از پس مکالمات سخت بر بیاییم؟

در این ویدان که توسط دکتر بریت آندرتامربیِ رهبری سازمانی و مدیر بخش یادگیری و توسعه سایت لیندا آموزش داده می‌شود، بررسی می‌کند که شما چگونه می‌توانید مکالمات سخت را اداره کنید؟

عموماً سه نوع مکالمه‌ی سخت وجود دارد: مکالماتی که بد پیش می‌روند، مکالماتی که خیلی خوب پیش می‌روند و مکالماتی که از آن‌ها خودداری می‌شود.

این دوره بر روی داشتن مکالمه‌ی موفق تمرکز می‌کند که نه‌تنها نتیجه‌ی دلخواه ما را در پیش داشته باشد، بلکه رابطه را نیز بهبود ببخشد.

در این ویدان دکتر آندرتا نکات و استراتژی‌های خاص مکالمات سخت را با شما به اشتراک می‌گذارد. چهار مرحله‌ی&nb

137
بریت آندرتا
شروع
4
گوش دادن موثر برای موفقیت

این ویدان شانسی برای شروع ارتقاء مهارت‌های گوش کردن است که توسط تاتیانا کلوو و برندا بیلی هیوز به شما آموزش داده می‌شود.

تاتیانا و برندا بیشتر از 20 سال است که به دانشجویان و کارشناسان کسب‌وکار، مهارت‌های ارتباطی را آموزش می‌دهند.

آن‌ها با عنوان متخصصان ارتباطات، به شما نشان می‌دهند که چگونه مهارت‌های شنیداری فعلی‌تان را ارزیابی کنید، چالش‌های پیش روی گوش دادن مؤثر را درک کنید (مثل عوامل پرت کننده‌ی حواس!)، و رفتارهایی را شکل دهید که کمک می‌کنند تا به شنونده‌ای بهتر- و همکار، مربی و دوست بهتری- تبدیل شوید.

اغلب صحبت کردن یا نوشتن نیست که باعث ارتباط هو

68
برندا بیلی هیوز/تاتیانا کلوو
شروع
5
چگونه روی دیگران تاثیر بگذاریم؟

تأثیرگذاری مؤثر، کلید موفقیت در کار و شادی در خانه است.

ما روزانه در طول روز چه خوب و چه بد، روی دیگران تأثیر می‌گذاریم و یا تأثیر می‌گیریم. به لطف تحقیقات زیادی که در دهه‌های اخیر در زمینه‌ی علوم اجتماعی در سراسر دنیا انجام‌شده است، ما به‌خوبی می‌دانیم در کار و زندگی چه چیزهایی بر روی دیگران تأثیرگذارند و چه چیزهایی بی‌تأثیر هستند.

این ویدان درباره‌ی این است که بدانیم چگونه بر روی دیگران تأثیر چشم‌گیر بگذاریم حتی زمانی که بسیار سخت و پیچیده می‌شود. این مسئله بسیار مهم است زیرا باعث تغییرات بزرگ و سریعی در کسانی که به این موضوع پرداخته‌اند شده است.

81
جان اولمن
شروع
6
چگونه دیگران را عاشق خود سازید

وقتی در اداره به منصبی می­رسید، نیاز به ارتباط، احترام، تعهد و رضایت از بین نمی­رود.  در واقع، درک قدرت این نیازهای پایه‌ای می­تواند کمک­تان کند تا فرصت­های جدیدی روی خود گشوده و از نظر شغلی پیشرفت کنید. در این دوره، جودی گلیکمن نحوه­ی پروراندن روحیه­ی عشق­ورزی در محل کار با برقراری ارتباط، افزایش تعهد شغلی و اعتبار را مشخص می­سازد. وی در مورد اینکه چرا اتخاذ ذهنیت عشق­ورزانه در محل کار امری حیاتی است و چگونه با استفاده از مدل GIFT- بخشندگی، ابتکار عمل، حرکت رو به جلو و شفافیت- کارتان را شروع و در آن پیشرفت کنید، توضیحاتی ارائه می‌دهد.

مباحث عبارتند از:

  • بررسی مزایای کار کردن برای افرادی که عاشق­شان هستید؛
  • بهره&zwnj
27
جودی گلیکمن
شروع
7
ارتباطات میان فردی

جالب است که هر چه بیشتر تکنولوژی‌های مختلف مانند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، تلفن‌های هوشمند و وبینارها بخشی از زندگی روزمره ما را شامل می‌شوند، مهارت‌های بین فردی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ به دلیل آنکه وقتی ارتباط رودررو نباشد احتمال سوءتفاهم بیشتر می‌شود و همچنین ما نسبت به گذشته، یعنی زمانی که گزینه‌های کمتری داشتیم گیرایی‌مان نیز کمتر شده است. پس اگر بتوانید مهارت‌های ارتباطی بین فردی را بیشتر کنید می‌توانید در محیط کاری امروزه از رقبای خود متمایز شوید.

دوری کلارک استاد مدرسه کسب‌وکار فوکوا در دانشگاه دوک است  او نویسنده کتاب بازسازی انسان و همچنین سخنگوی کمپین انتخاباتی رئیس‌جمهو

37
دوری کلارک
شروع
8
زبان بدن هویت شما را شکل می دهد

زبان بدن بر دیدگاه دیگران درباره ی ما تاثیر می گذارد، اما ممکن است نگاه ما بر خودمان را نیز تغییر دهد. اِمی کادی، روانشناس اجتماعی، نشان می دهد که چگونه ژست قدرت "قرار گرفتن در حالتی از اطمینان، حتی هنگامی که ما احساس اطمینان نداریم" می تواند بر سطح تستسترون و کورتیزول در مغز تاثیر بگذارد، و حتی ممکن است تاثیراتی بر فرصت های ما در زندگی بگذارد.

21
امی کادی
شروع