4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی بازاریابی محتوا - رسانه های اجتماعی
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر بازاریابی محتوا - رسانه های اجتماعی

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در بازاریابی محتوا - رسانه های اجتماعی

1
اینستاگرام برای کسب و کار

آیا به دنبال بازاریابی کم‌هزینه و اثرگذار برای کسب‌وکار خود هستید؟ این فرصت در اینستاگرام برای شما مهیا شده است!

اینستاگرام یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به مخاطب مدنظرتان، آگاهی در مورد برندتان و بازاریابی دیجیتالی برای محصولتان است.

این برنامه به شما اجازه می‌دهد که با استفاده از تصاویر و جذب مخاطبتان امکان تعریف داستان منحصربه‌فرد خود را داشته باشید.

انسون الکساندر نویسنده و متخصص بازاریابی است که در این ویدان به شما نشان می‌دهد که چگونه از اینستاگرام برای فروش محصولاتتان، بالا بردن آگاهی در مورد برندتان و گسترش حضور دیجیتالی‌تان استفاده کنید. همچنین به

67
آنسون الکساندر
شروع
2
چگونه برای افزایش فروش مان از ویدئو استفاده کنیم؟

همه صاحب‌نظران کسب‌وکار معتقدند که ویدئو تأثیر زیادی روی موفقیت بازاریابی و فروش می‌گذارد. اما کسب‌وکارهای کوچک چگونه می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌های بسیار بالا برای ساخت ویدئوهای تأثیرگذار اقدام کنند؟

این ویدان درباره‌ی ساخت ویدیو است که در مورد چگونگی ساخت فیلم‌های مختلف برای اهداف مختلف و مخاطبین مختلف صحبت می‌کند. ویژگی مهم این دوره این ست که به شما می‌آموزد با بودجه‌ای بسیار کم و با استفاده از تلفن هوشمند به‌عنوان دوربین اصلی و تعداد محدودی از وسایل تولید، فیلم بسازید.

همچنین فرض می‌کنیم که شما تجربه‌ای کم و یا حتی هیچ تجربه‌ای در ساخت ویدیو ندارید. پس

169
اشلی کندی
شروع
3
بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست و چرا حائز اهمیت است؟ تعریف درست از محتوا تمامی چیزهایی است که شما برای معرفی محصول خود خلق می‌کنید و به اشتراک می‌گذارید. اهمیت این موضوع به این خاطر است که اینترنت همه‌چیز را تغییر داده است. مردم برای خرید ماشین، لباس، انتخاب رستوران و یا حتی فیلمی که قرار است ببینند و همین‌طور کسی که قرار است او را استخدام کنند به اینترنت مراجعه می‌کنند؛ اینجاست که یک محتوای خوب وارد عمل می‌شود.

نوشته‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها، فایل‌های صوتی ضبط‌شده و هر چیزی که برای معرفی محصولتان خلق کردید و در اینترنت قرار می‌دهید، همان محتوایی است که به مردم می‌گوید چرا باید شما را استخدام کن

56
سی سی چپمن
شروع
4
اصول اساسی بازاریابی محتوا

در دنیای تجارت امروز بازاریابی محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد. حرکت در دنیای چند کاناله با دستگاه‌های مختلفی که امروز در آن زندگی می‌کنیم کار دشواری است. روزهایی که تماس با مشتری از طریق یک فروشنده انجام می‌شده به پایان رسیده است. امروزه مشتریان تحقیقاتشان را بدون حضور شما و به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند.

بازاریابی محتوا تضمینی است که صدای خود را در بین این‌همه هیاهو به گوش خریدار برسانید و رابطه‌ی ماندگاری را با او ایجاد کنید.

در این ویدان دینا رُوثمن به‌سادگی مبانی اصولی بازاریابی محتوا را توضیح می‌دهد. همچنین صحبت‌های او در رابطه با ایجاد طرح محتوا، نحوه‌ی شروع تو

121
دینا رثمن
شروع
5
بازاریابی محتوا: شخصی سازی تجربه مشتری

روش‌های خرید مدام در حال تغییرند. یکی از مهم‌ترین اصول پایداری، ارتباط با مشتری، ارائه‌ی محتوای مربوط به مخاطبان شما و کسب‌وکارتان است.

خریداران انتظار دارند که شما آن‌ها را بشناسید، از سلایقشان باخبر باشید، در مورد خواسته‌هایشان موافق باشید و در مقیاس بزرگ با آن‌ها در ارتباط باشید.

انتشار محتوای مناسب مرز بین خرید مخاطبان از محصولات شما و نادیده گرفتن شماست.

دینا روثمن در این ویدان می‌خواهد نحوه‌ی خلق محتوای مناسب و شخصی‌سازی را با شما در میان بگذارد تا مخاطبانتان هرلحظه پیگیر کارهای شما باشند. او نحوه‌ی خلق پرسنای خریدار و ایجاد یک ارتباط شخ

19
دینا رثمن
شروع
6
بازاریابی محتوا: ساخت پادکست و فایل صوتی موثر

از زمان اختراع رادیو، ضبط کردن محتوای صوتی یک‌راه‌حل بسیار خوب برای ارتباط با مشتری بوده است. امروزه به‌واسطه‌ی پیشرفت تکنولوژی هرکسی می‌تواند پادکستی را تولید کند که محصولات و خدمات خود را بازاریابی کند. به موفقیت رسیدن از طریق بازاریابی محتوا زمانی محقق می‌شود که شما محتوایی را تولید کنید که مشتریان برای آن ارزش قائل هستند. پادکست‌ها اگر درست ساخته شوند راه‌حل بسیار خوبی برای بازاریابی هستند.

سی‌سی چپمن نویسنده‌ی کتاب پرفروش قوانین محتواست. از نگاه بعضی افراد این کتاب یکی از اولین و بهترین کتاب‌های نوشته‌شده در مورد بازاریابی محتواست. سی‌سی چپمن از سال 2004 در حال تولید پادکست است و در ای

16
سی سی چپمن
شروع
7
بازاریابی محتوا: وبلاگ‌های موفق

در محیط پیچیده و شلوغ امروز بازاریابی وبلاگ‌نویسی به شما کمک می‌کند تا پیام و صدای کسب‌وکار خودتان را تقویت کنید. خریداران شما در دنیای چند کانالی و چند دستگاهی زندگی می‌کنند. نه‌تنها مشتریان شما به‌صورت آنلاین تحقیقات خودشان را انجام می‌دهند بلکه انتظار دارند محتوای آن‌ها شخصی‌سازی‌شده، آموزشی و مکالمه‌ای هم باشد.

وبلاگ‌نویسی راه بسیار خوبی برای ایجاد آن رابطه‌هاست. برند شما دیده می‌شود و هم‌زمان یک شخصیت انسانی و قابل‌دسترسی به برند می‌دهد.

دینا روثمن، نویسنده، سخنران و استراتژیست محتواست که در این ویدان می‌خواهد مبانی درست کردن یک وبلاگ کاری عالی را با

65
دینا رثمن
شروع
8
بازاریابی محتوا با اسلاید

داشتن یک مجموعه اسلاید خوب می‌تواند به ارائه‌ی شما کمک شایانی کند و کلید جذب کردن مخاطب در هنگام ارائه محسوب می‌شود.

ارائه دادن کار بسیار سختی است و به عوامل زیادی بستگی دارد. بااین‌حال دو حقیقت جهانی در مورد ارائه دادن وجود دارد؛ درواقع مردم می‌خواهند سرگرم شوند و یاد بگیرند.

اسلایدها می‌توانند تعیین کنند که مخاطبین پیام شما را درک کنند یا خوابشان ببرد.

دینا روثمن نویسنده‌ی کتاب رهبری نسل و  یکی از برجسته‌ترین اساتید بازاریابی و فروش سایت لیندا و لینکدین می‌خواهد در این ویدان به شما بیاموزد که چگونه اسلایدهای خوبی بسازید که ارائه‌ی شما را بهبود ببخش

34
دینا رثمن
شروع
9
بازاریابی محتوا: خبرنامه

روزانه یک شبکه‌ی اجتماعی یا ابزار تهیه‌ی محتوای جدید وارد بازار می‌شود. ایمیل همچنان انتخاب بسیار قدرتمندی در جعبه‌ابزار بازاریابی محتوایی شماست.

در این ویدان سی‌سی چپمن، نویسنده‌ی مشترک کتاب پرفروش بین‌المللی قوانین محتوا، درباره‌ی به وجود آمدن خبرنامه و اهمیت ثبات صحبت می‌کند و به شما ایده‌هایی می‌دهد تا مشترکین شما نه‌تنها ایمیل‌هایتان را باز کنند بلکه آن کاری را که شما می‌خواهید را هم انجام دهند.

خبرنامه‌ها شاید جذاب‌ترین تاکتیک بازاریابی محتوا نباشند ولی در صورت درست انجام شدن، یکی از بهترین‌ها هستند.

موضوعات این ویدان عبارت&zw

12
سی سی چپمن
شروع
10
بازاریابی محتوا: عکس ها

ما انسان‌ها موجودات بصری هستیم و دوست داریم در هر موقعیت و زمانی لحظه‌ها را با چشمانمان ثبت کنیم. همان‌طور که شاید شنیده باشید یک عکس می‌تواند شامل هزاران حرف باشد و امروزه هم این جمله به‌اندازه‌ی همان دورانی که گفته شد حقیقت دارد. تصاویر عالی، محتوا را گیراتر ساخته و آن را برای اشتراک‌گذاری ارزشمندتر می‌سازد.

سی‌سی چپمن، متخصص بازاریابی محتوا و نویسنده‌ی کتاب بین‌المللی و پرفروش قوانین محتوا، سال‌های زیادی است که به حرفه‌ی عکاسی مشغول بوده و به‌ندرت بدون دوربین عکاسی از خانه بیرون می‌رود. 

او در این ویدان به اهمیت استفاده از عکاسی در ترکیب بازاریابی محتوای شما

17
سی سی چپمن
شروع
11
چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟

به دوره نوشتن متون تبلیغاتی خوش‌آمدید. شاید باور کردنش سخت باشد ولی قبل از اینترنت هم بازاریابی وجود داشت.

ایان لوری  موسس و مدیرعامل Portent، یک آژانس بازاریابی دیجیتال است. او به مدت ۲۰ سال است که تبلیغ نویسی بازاریابی را انجام می‌دهد.

او در این ویدان درباره‌ی تبلیغ نویسی صحبت می‌کند، اول درباره‌ی مبانی و انواع تبلیغ نویسی، و بعد در مورد موضوعات پیشرفته ازجمله مدیریت تیم‌های نویسندگی سخن می‌گوید و فراز و نشیب‌های نوشتار تبلیغاتی برای دو رسانه‌ی مختلف را توضیح می‌دهد.

111
ایان لوریا
شروع
12
بازاریابی محتوا به کمک ویدئو

لوئان وایز یک متخصص باتجربه درزمینهٔ ی بازاریابی است و کار او تدوین یک برنامه‌ی بازاریابی برای شرکت‌های تجاری است و همچنین نویسنده‌ی کتاب ریلکس می‌باشد که یک راهنمای ساده مخصوص شما و کسب‌وکارتان برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی است.

از زمان تولد یوتیوب در سال 2005 ویدیو الگوی مصرف ترافیک مردم را در اینترنت تغییر داده است. اگر ارزش یک تصویر به‌اندازه‌ی هزار کلمه باشد، ارزش یک ویدیو از یک‌میلیون کلمه هم بیشتر است. یوتیوب بیش از یک میلیارد کاربر دارد که این یعنی بیش از یک‌سوم همه‌ی کاربران اینترنت در دنیاست. به این عدد تعداد روزافزون ویدیوهایی که هرروز به شبکه‌های اجتماعی فرستاده می‌شوند را اض

10
لوئان وایز
شروع
13
بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب ثروت

شما به‌عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب‌وکار مشغله‌ی زیادی دارید؛ مسئولیت استخدام و کمک به مشتری با شماست و این شما هستید که همه‌ی کارهای لازم برای مدیریت شرکت را انجام می‌دهید. درحالی‌که از اهمیت رسانه‌های اجتماعی آگاه هستید ولی نمی‌توانید بیشتر از این برای چیزی زمان بگذارید. با این شرایط چگونه می‌شود یک مورد دیگر را به لیست کاری شما اضافه کرد؟

می‌دانیم که امروزه عدم حضور در رسانه‌های اجتماعی ضرر زیادی به همراه دارد زیرا یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مشتری‌های فعلی و احتمالی همین رسانه‌های اجتماعی است. موضوع صحبت در این ویدان نیز همین است یعنی نحوه‌ی استفاده‌ی مؤثر از رسانه‌های

59
مارتین وکسمن
شروع
14
موفقیت در بازاریابی محتوا با کمک رسانه های اجتماعی

با استفاده از رسانه­ های اجتماعی به جست­وجوی بهترین شیوه­ های بازاریابی محتوا بپردازید.  در این دوره­ ی کوتاه، لئوان وایز شما را با انواع مختلف محتواهایی آشنا می ­سازد که می­توانید در رسانه­های اجتماعی بگنجانید و توضیح می­دهد که چگونه از ارزش محتوای تولید شده ­تان همچون یک اهرم استفاده کنید. وی چهار شیوه ­ی توزیع محتوا را پوشش داده و پیشنهادهایی برای سنجش نتایج­تان ارائه می­دهد. علاوه بر این، رهنمودهای دست اولش را برای ارتقای بازاریابی محتوای­تان با استفاده از رسانه­ های اجتماعی با شما به اشتراک می­گذارد.

مباحث عبارتند از: 

  • منظور از بازاریابی محتوا چیست؟
  • درک قدرت رسانه­ های اجتماعی به عنوان یک پلتفرم؛
    13
    لوئان وایز
    شروع
15
اصول فروش اجتماعی: استفاده از محتوا برای تحریک مخاطب

فروش اجتماعی یک فرایند فروش نوین است. بیش از %75 خریداران شرکت به شرکت از رسانه­های اجتماعی برای جست­وجوی خدمات و محصولات و فروشندگان آنها استفاده می­کنند. نماینده­های فروش با پروفایل­های خالی، نیمی از مشتری­های بالقوه­شان را از دست می­دهند. در این چشم­انداز جدید فروش، به روز نگاه داشتن مهارت­های فروش­تان امر مهمی است. به دونا الکساندر- متخصص فروش اجتماعی- در دوره­ی آموزشی سریعش بپیوندید که نحوه­ی ایجاد حضور در رسانه­های اجتماعی که موجب پیشرفت- و نه از دست دادن مشتری­ها- می­شود، را آموزش می­دهد. وی به توضیح نحوه­ی حداکثر مشارکت در فیسبوک، لینکدین و توئیتر از طریق اشتراک­گذاری یک محتوای هدف جذاب­تر می­پردازد. دونا به شم

21
دونا الکساندر
شروع
ثبت تیکت پشتیبانی