4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی خدمات مشتریان
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر خدمات مشتریان

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در خدمات مشتریان

1
خدمات مشتریان موفق

هر معامله‌ای در دنیای کسب‌وکار، چه کالایی بفروشیم یا خدماتی ارائه بدهیم، یک عنصر مشترک دارد و آن این است که با مردم سروکار دارد. آدم‌ها با آدم‌ها کار می‌کنند و این قلب خدمات مشتری است.

چه به‌صورت رودررو، در یک صنعت، پشت تلفن، در یک مغازه یا در محلی در دفتر مشتری باشید، صرف‌نظر از اینکه کجا باشید، خدمات مشتری عامل اصلی و مهمی است که تعیین می‌کند که آیا مشتری با شما کار می‌کند؟ و اگر بله چگونه؟ همین‌طور احتمال اینکه این کار را دوباره تکرار کند وجود دارد یا خیر؟

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به مشتری خدمات ضعیف ارائه کرده و بعد با آن‌ها روبوسی و خداحافظی می‌کنید؟

32
نوآه فلکینگ
شروع
2
گوش سپاری به مشتریان

به آخرین باری که مجبور شدید با بخش خدمات مشتریان سروکله بزنید فکر کنید؛ این کار آدم را خسته می‌کند، این منشی شما را به آن مسئول معرفی می‌کند و از شما می‌خواهند همان مشکلاتی که برای 3 نفر قبلی توضیح دادید را دوباره بازگو کنید.

پس جای تعجب نیست که گفته می‌شود سالانه به خاطر خدمات مشتریان ضعیف کسب‌وکارها مجموعاً دچار ضرر بیش از 62 میلیاردی می‌شوند.

کسی حواسش هست؟ شما حواستان هست؟ گوش می‌کنید؟

پس مشکلی وجود دارد که هرساله 62 میلیارد دلار ضرر می‌رساند. یکی از جنبه‌های بسیار ساده ولی درعین‌حال مهم‌ترین بخش خدمات‌رسانی به مشتریان که خیلی دست‌کم گرفته می‌شود

17
نوآه فلمینگ
شروع
3
خدمات مشتریان: ایجاد ارزش برای مشتری

این دوره توسط جیل گریفین آموزش داده می‌شود که به مدت سه دهه توانسته در مورد استراتژی‌های وفاداری مشتری تحقیق کند، بنویسد و صحبت کند.

یکی از سؤالاتی که بسیار مهم است این‌ست که چگونه می‌توان وفاداری مشتری را پایه‌ریزی کرد؟ پاسخ این‌ست که باید درک کنید که مشتری چگونه بر روی مسائل ارزش‌گذاری می‌کند و سعی کنید در آن موارد پیشرفت کنید.

مشتریان به طور غریزی در قلب خودشان می‌دانند که چه زمانی ارزش مطلب را ارائه می‌دهند و چه موقع این کار را نمی‌کنند که در این ویدان تفاوت این دو را متوجه خواهید شد؛ همچنین ارزش‌های دست نخورده و ناگفته‌ای که مشتریان به دنبال آن‌

33
جیل گریفین
شروع
4
چگونه در کارمان مثبت باشیم؟

در این ویدان برندا به شما آموزش می دهد که چگونه در کارمان مثبت باشیم، در این دوره شما خواهید آموخت که مثبت گرایی چیست و چه فایده ای دارد، همچنین 21 استراتژی برای مثبت تر بودن را یاد خواهید گرفت، در پایان این ویدان می آموزید که چگونه با افراد منفی اطراف خود رفتار کنید و همین طور می فهمید در مواقع سخت و منفی زندگی مثبت بمانید.

34
برندا بیلی هیوز
شروع