4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی فروش
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر فروش

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در فروش

1
موفقیت در فروش آنلاین

چرا فروش آنلاین اینقدر اهمیت دارد؟ برای موفقیت در فروش آنلاین چه نکاتی را باید درنظر بگیریم؟ قدم اول برای شروع حضور آنلاین ما چیست؟

امروزه تعداد مصرف کنندگانی که خرید آنلاین را به خاطر سهولتش ترجیح می دهند رو به افزایش است و بسیاری از شرکت ها به طور مستقیم درگیر فروش، به مشتریان آنلاین خود شده اند.

در این ویدان، آموزش فروش آنلاین توسط یکی از اساتید به نام دنیا ارایه می شود. با شرکت در این دوره فروش حرفه ای می توانید این مدل کسب و کار را در سازمان خود به طور موثر پیاده کنید.

در این کلاس، جف بلومفیلد توضیح می دهد که چگونه می توانید مشتری های واقعی خود را با استفاده از اطلاعات شخصی اش هدف بگیرید و اینکه چطور وب سایتی با محتوای باکیفیت بالا ایجاد کنید

81 دقیقه
جف بلومفیلد
شروع
2
موفقیت در اتمام فروش های پیچیده

برخی از مواقع، فروش پیجیده می شود. برخی مواقع افراد مختلفی باید تصمیم بگیرند تا یک فروش اتفاق بیافتد. گاهی اوقات رقبا سبب پیچیدگی فروش می شوند.

یکی از مهارت های فروشندگان حرفه ای، غلبه بر فروش پیچیده است.

در فروش پیچیده عوامل متعددی برای طفره رفتن خریدار وجود دارد. این پیچیدگی می تواند منجر به از دست دادن درآمد، طولانی شدن چرخه فروش و هزینه های غیرقابل پیش بینی شود. شما با درک مشکل خریدار و ساده سازی راه حل، می توانید به سادگی موقعیت را برای بستن معامله آماده کنید.

این ویدان را با تدریس مربی بین المللی فروش جف بلومفیلد تماشا می کنید تا بفهمید چگونه می توانید به طور منظم و سیستماتیک یک فروش پیچیده را به سمت موفقیت هدایت کنید.

در این دوره آموزش

73
جف بلومفیلد
شروع
3
تبدیل شدن به یک مهندس فروش شگفت انگیز

فروشندگان محصولات و خدمات را به فروش می رسانند. تولیدی ها محصول را تولید می کنند. مهندسان فروش نیز این فاصله را پر می کنند.

مهندسی فروش که به فروش فنی نیز شناخته می شود معمولا یک شغل پردرآمد و پرطرفدار در دنیای امروز است. اما بسیاری حتی نمی دانند چنین شغلی وجود دارد.

در این ویدان به معرفی نقش و مسئولیت های یک مهندس فروش و همچنین مفاهیم اصلی مربوط به فروش فنی پرداخته می شود. این دوره آموزشی برای فروشندگانی که قصد رفتن به سیلیکون ولی یا همکاری با شرکت های نوآور را دارند و کارشناسانی که می خواهند بیشتر مشتری مدار باشند، طراحی شده است.

استاد جان کر راه های کشف مشکلات و نیازهای مربوط به کسب و کارها، متناسب کردن این مشکلات با راه حل های موجود و ارائه آنه

51
جان کر
شروع
4
آمادگی برای شغل شریف فروشندگی

شغل فروشندگی با مبانی فروش آغاز می­شود. اعتماد به نفس داشتن و گرم گرفتن با بقیه کلید­های موفقیت­تان هستند. در این دوره، دین کارل-مربی فروش- به همه­ی آنهایی که می­خواهند متخصص فروش شوند، توصیه­های شغلی ارائه می­دهد. نکته­هایی برای ساده نگاه داشتن امور، تمرکز بر نکات مثبت، به رسمیت شناختن موفقیت­های سایر اعضای تیم­تان و بررسی دائمی خودانگاره­تان بیاموزید. وقتی نوبت به توسعه­ی روابط با دیگران می­رسد، مبانی یک احوالپرسی مناسب- مثل تماس چشمی، دست تکان دادن و حتی یک لبخند- را یاد بگیرید. دین همچنین بر اهمیت دانستن نحوه­ی گوش دادن، به یاد داشتن اسامی افراد و پیگیری بر حسب تعهد تاکید می­­ورزد. مهم نیست که برای رسیدن به اهداف­تان در نه

69
دین کارل
شروع
5
اصول اساسی فروش

اگر شما صحبت می کنید و سعی در تاثیر گذاری روی سایر افراد دارید، کاری را انجام می دهید که سایر فروشندگان هم انجام می دهند.

چیزی که باعث ایجاد تفاوت بین فروشندگان معمولی و فروشندگان برتر می شود، هدف آنهاست. هدف فروشندگان برتر رسیدن به سود متقابل است و همچنین آن ها می دانند که چطور مشکلات مشتریان را حل کنند.

در این ویدان جف بلومفیلد هدف های مشتریان برتر را بازگو می کند و آموزش می دهد که چگونه به راحتی مشکلات مشتریان خود را حل کنید و رضایت آنها را بدست آورید.

61
جف بلومفیلد
شروع
6
چگونه یک فرایند فروش پولساز را طی کنیم؟

در این ویدان دِین کارل بر اساس تجربه‌ای که با شرکت‌های مختلف دارد به سادگی اصول ایجاد فرآیند یک فروش موفق را توضیح می‌دهد. به شما آموزش می‌دهد که چگونه برنامه‌ریزی کنید؟ چگونه اطلاعات جمع‌آوری کنید؟ چگونه با یک محصول نیاز و مشکلی را حل کنید؟

42 دقیقه
دین کارل
شروع
7
اصول طلایی متقاعدسازی برای فروش

چه چیزی باعث می­شود یک نفر در امر فروش تاثیرگذار باشد؟ میل باطنی به کمک به دیگران برای حل مشکلات­شان. در این دوره، جف بلومفیلد- رهبر ارشد سابق شرکت جنتک و بنیان‌گذار شرکت برین­تراست، توضیح می­دهد که چرا و چگونه بهترین فروشنده­ها یاد می­گیرند چطور خودشان را جای مشتری­هایشان بگذارند. او راهبردهایی را به صورت کلی بیان می­کند که به شما کمک می­کند خودتان را به نیازهای مشتری­ها وصل کرده و آنها را درک نمائید و محصول یا خدمت­تان را در جایگاه راه­حل مشکل­شان بگذارید. وی همچنین راهنمای گام­به­گامی برای ایجاد فرایند فروش خاص خودتان یا شناسایی خلاءهای موجود در روند فعلی­تان ارائه می­دهد.­

مباحث عبارتند از:

  • فلسفه­ی فرو
61
برایان آهرن
شروع
8
در مذاکره فروش متخصص شوید

لیزا ارل مک­لئود، نویسنده ی کتاب های پرفروش و مربی فروش، به شرکت هایی مثل گوگل و هوفمان لا روش کمک کرده تا سازمان­های فروش پر شور و هدمندی را به وجود آورند.­ در این دوره، متخصصان فروش می آموزند که چگونه با پرده­ برداشتن از هدف والای­­شان و با در نظر گرفتن بهترین منافع سازمان و مشتری هایشان مذاکره کنند. لیزا این حقیقت تعجب آور را روشن می­سازد که چرا در نظر گرفتن حد وسط درست از آب در نمی­آید؛ در عوض، توضیح می­دهد چگونه سوال­هایی بپرسید که اطلاعاتی در مورد خریدار در اختیارتان قرار دهد- و به شما کمک می­کند تا در مورد زمانی که می­توانید و زمانی که نمی­توانید مذاکره کنید، تصمیم بگیرید. وی همچنین تله­های رایج مذاکره و شیوه­هایی که نه تنها ب

78
لیزا ارل مک لود
شروع
9
اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا

مشتری یابی تا حد بسیار زیادی یک بازی فکری است. می توانید تمام آنچه که مناسب است را به زبان بیاورید اما اگر نگرش­تان با حرف هایتان هماهنگ نبوده یا اگر فرایند مشتری­یابی­تان منسجم نباشد آنگاه موفقیتتان در خطر خواهد بود.

در این دوره، جف بلومفیل مربی فروش شرکت­های فورچون 500 کمک­تان می­ کند تا ذهنیت درستی برای مشتری­ یابی پرورش دهید: یاد بگیرید چطور عوامل مزاحم را از سر راه­­تان بردارید تا بتوانید روی مشتری­ های بالقوه­ تان و نیازها دغدغه­ هایشان و اینکه چطور محصول یا خدمت ­تان می­تواند به شیوه ­ی منحصر به فردی به آنها کمک کند، متمرکز شوید. وی همچنین دیدگاه ­هایی در مورد برنامه ریزی برای موفقیت و پاداش دادن به خودتان برای با انگیز

33
جف بلومفیلد
شروع
10
اصول کوچینگ برای ایجاد فروش بالا

مدیریت نیروی فروش با مربی گری آن ها متفاوت است و درک نکردن این تفاوت در واقع می تواند زیان آور باشد. در این دوره، لیزا ارل مک­لئود، مدرس و مربی فروش سه عامل تربیت نیروی فروش- مشاهده، تحلیل تاثیر مشتری و بازخورد- را به صورت کلی بیان کرده و کاری که برای رسیدن به نتایج دلخواهتان باید در هر مرحله انجام دهید را توضیح می دهد.

وی برای روشن ساختن این مفاهیم، تفاوت بین تماس برای مربی­­ گری، تماس برای ارائه توضیح و تماس مشترک را برجسته ساخته و موقعیت­ هایی که برقراری هر یک از این تماس ­ها در آن الزامی است را توضیح می­ دهد. وی نقش متمایزی که یک مربی در توسعه دادن مهارت­ ها ایفا می­کند را به صورت کلی توضیح داده و نحوه­ ی تصمیم گیری در مورد اینکه چه فردی

88
الیزابت مک لئود
شروع
11
پیش بینی فروش

پیش ­بینی فروش تقریبا برای هر کسب و کاری ضروری است چرا که بر آماده سازی فروش، برنامه ریزی ­های مالی، بودجه بندی، برنام ­ریزی­ های عملیاتی و برنامه ریزی بازاریابی تاثیر می گذارد. از آنجایی که پیش بینی ­های فروش تاثیرات بلند مدتی دارند، صحت هر چه بیشتر اطلاعات پیش بینی امری حیاتی است. در این دوره، درو بوید، استاد بازاریابی و فروش، فرایند گام به گامی برای ایجاد و مدیریت موثر پیش ­بینی ­های فروش به اشتراک می ­گذارد.  وی چگونگی تعریف بخش­ مورد نظرتان در بازار، ایجاد فرایندهای مناسب، انتخاب تکنیک ­های پیش ­بینی مناسب و گردآوری داده را نشان­تان می­دهد. علاوه بر این، چگونگیِ استفاده از هر دو روش پیش ­بینی کمّی و کیفی را مشخص می­ سازد.

46
درو بوید
شروع
12
فروش حرفه ای موفق

با اینکه زندگی به عنوان نماینده دور کار می تواند برای عده ای دشوار باشد، برخی دیگر هنگام مواجه با استقلال شغلی شکوفا می شوند. در این دوره، دین کارل مربی فروش چالش ها و پاداش های کار کردن از راه دور را بررسی می­کند. وی مبانی مدیریت قلمروی فروش، از جمله اهمیت منظم بودن و مدریت زمان ­تان، را توضیح می­ دهد. همچنین نحوه ­ی بهترین روش کار با مدیرتان و مدیریت چالش ­ها و فرصت­ هایی که هنگام کار کردن از راه دور ممکن است با آن مواجه شوید را هم پوشش می­ دهد. علاوه بر این، دین در درک روانشناسی نماینده ­ی فروش از راه دور هم کمک­ تان می­کند و به این ترتیب می­­ توانید پیش خودتان ارزیابی کنید که آیا این شغل مناسب شما هست یا نه!

مباحث عبارتند از: 

    <
46
دین کارل
شروع
13
مدیریت فرایند فروش موفق

برخوردار بودن از یک فرایند فروش برای موفقیت یک فروشنده ضروری است. اما اگر در تمامی تماس­های فروش­تان این فرایند را دنبال نکنید، به هیچ وجه کافی نخواهد بود. کلید موفقیت، تبدیل فرایند فروش به عادت­هایی است که به نظرتان جزئی از طبیعت­تان هستند.

جف بلومفیلد، نویسنده و مربی مدیریت اجرایی، کمک­تان می­کند تا فرایند فروشی را به وجود آورید که پیگیری­اش آسان بوده، شما را هوشیار نگاه داشته و کمک­تان می­کند تا قراردادهای خرید را همیشه به امضا برسانید. همچنین کمک­تان می­کند تا فرایندهایی که در حال حاضر در چهارچوب فرایند کلی فروش قرار دارد را شناسایی کنید. چه فرایندی برای مشتری­یابی دارید؟ برای آموزش مشتری چه؟ برای اجرایی ساختن فرایند و پیگی

30
جف بلومفیلد
شروع
14
رازهای فروش برای کسب و کارهای کوچک

در این ویدان بهترین روش ها برای فروش بیشتر در کسب و کارهای کوچک را فرا می گیرید. وقتی حرف از فروش می شود می بینیم که کسب و کارهای کوچک بیشترین مشکل را دارند و بسیاری از صاحبان این کسب و کارها می گویند من فروشنده نیستم و نمی خواهم فروشنده باشم.
در این ویدان شما با معنی دقیق فروش آشنا می شوید و می آموزید که فروش یک خدمت است.
مدرس این دوره شما را با یک سیستم ساده جهانی آشنا می کند که بیشتر کسب و کارها می توانند از آن استفاده کنند. سیستمی را به شما معرفی می کند که به شما می آموزد چگونه درآمد زائی سریعی داشته باشید؟

49 دقیقه
داو کرنشاو
شروع
15
چگونه هر چیزی را به هر کسی بفروشیم؟

در این دوره دن لاک به ما آموزش می دهد که در هر زمان و هر کجا چگونه بفروشیم. پروسه فروش در هر زمان ویژگی های خاص خود را دارد. برای مثال در زمان حراج تکنیک های بسیاری وجود دارد که در این دوره راه های قدرتمند را با شما به اشتراک می گذارد.

7
دن لاک
شروع
ثبت تیکت پشتیبانی