4 ساعت آموزش
مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی مدیریت و رهبری
4 ستاره بر اساس 127 رای کاربران

معرفی مسیر مدیریت و رهبری

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد تا با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد. به تعریفی که «مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید: «هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله‌ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ی‌ آن.» در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به نیروی معجزه‌آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت‌ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می‌گیرند. این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت‌تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

گام های آموزش در مدیریت و رهبری

1
راهکارهایی برای برگزاری جلسات کاری موثر

آیا همیشه درگیر جلسات متعدد و طولانی هستید؟ آیا جلسات و نشست‌های شما اثربخشی کافی را ندارند؟ آیا معمولاً بدون اینکه موضوع موردبحث را تمام کرده باشید با کمبود زمان مواجه می‌شوید؟ آیا شرکت‌کنندگان در جلساتتان ناراضی یا خسته به نظر می‌رسند؟

جلسات یکی از دوست‌نداشتنی‌ترین بخش‌های کار در یک سازمان هستند.

درواقع طبق نظرسنجی سایت salari.com در مورد اتلاف وقت در کار، 47% افراد می‌گویند که جلسات بیشتر از هر چیزی در روز وقت آن‌ها را هدر می‌دهد.

قطعاً بسیاری از جلساتی که شما تابه‌حال در آن شرکت کرده‌اید به‌خوبی پیش نرفته‌اند ولی جلسات اجتناب‌ناپذیرند و اگر به‌خوبی انجام بشوند می‌توانند خیلی مفید باشند.

پ

54
کریس کرافت
شروع
2
مهارت های شغلی

یک فرد حرفه ای برای موفق شدن در کار نیاز به یک سری مهارت های اساسی دارد. این مجموعه فیلم کوتاه 12 تا از مهمترین این مهارت ها را به شما ارائه می دهد. هر فیلم یک مهارت اصلی را انتخاب کرده و آن را به صورتی شفاف و قابل فهم تحلیل می کند.

مهارت هایی چون برقراری ارتباط موثر و تصمیم گیری را در کمتر از دو دقیقه فرا گیرید!

یاد بگیرید که چگونه کارهای خود را اولویت بندی کنید، زمان را مدیریت نمایید، به مشکلات رسیدگی کنید و غیره.

گام بعدی در زندگی حرفه ای خود را با این راهنمایی های عملی بردارید.

کادر آموزشی لینکدین

بخش آموزشی لینکدین شما را با مطالب پرمحتوا آشنا می کند تا بدین طریق مهارتهای تان را توسعه دهید و به اهداف شخصی و حرفه ای خود دست یابید.<

19
لینکدین
شروع
3
اصول رهبری و همکاری در تیم‌ها

فرض کنید قرار است که عمل قلب باز انجام دهید؛ مجموعه‌ای از جراحان، پرستاران و متخصصین در کنار هم جمع می‌شوند و شاید حتی برای اولین بار باشد که همدیگر را می‌بینند. آن‌ها باید یک جراحی موفق را با استفاده از عملکرد خود رقم بزنند و نتیجه‌ی عمل شما به اینکه آن‌ها چقدر می‌توانند به خوبی با همدیگر کار کنند بستگی دارد.

شما به این فکر می‌کنید که آن‌ها هم آدم هستند و اینکه چه چیزی باعث می‌شود که کار تیمی آن‌ها به نحو احسنت انجام بشود؟

امی ادموندسون، استاد دانشکده‌ی بیزینس هاروارد، در این دهه‌ی اخیر با مؤسسات مختلف کار کرده و روی این مسأله تحقیق کرده است که افراد چگونه کارهای پیچیده ا

25
امی ادمانسون
شروع
4
اصول کار تیمی

همه‌ی ما عضو تیمی هستیم که روی پروژه‌ها و فرآیندها کار می‌کنیم، فارغ از شغل و جایگاهی که در آن قرارگرفته‌ایم. درنهایت این عملکرد شماست که به توانایی شما در موفقیتِ کار کردن با دیگران بستگی دارد.

یک فرضیه است که می‌گوید باید بدانید که چطور بازیکن خوبی باشید؟ ولی در واقعیت هرچه بیشتر به کار گروهی نگاه می‌کنید می‌بینید که جذاب‌تر و پیچیده‌تر می‌شود.

کریس کرافت به عنوان نویسنده، مدرس و سخنران 20 سال است که به تیم‌ها آموزش می‌دهد و آن‌ها را اداره می‌کند.
بعضی‌اوقات تیم می‌خواهد از درجه‌ی خوب به عالی ارتقا پیدا کند و گاهی اوقات تیم با مشکلات وحشتناکی مواجه می‌شود

76
کریس کرافت
شروع
5
چگونه مسئولیت پذیری را جزئی از فرهنگ سازمان تان کنید؟

یکی از مواردی که یک رهبر عالی را از رهبر خوب متمایز می‌کند توانایی اعمال مسئولیت‌پذیری به سازمانش است.

در این ویدان، مارک فیگلیولو بنیانگذار و مدیر عامل شرکت LLC می‌خواهد بگوید که چطور با استفاده از قوانین مسئولیت‌پذیری می‌توانید عملکرد خود را بهبود ببخشید، انتظارات خود را از اعضای تیم مشخص کنید و در نهایت چگونه عملکرد همه‌ی سازمان را بهتر کنید؟

او تفاوت بین متعهد بودن و مسئولیت‌پذیری را برای شما توضیح می‌دهد و به شما می‌گوید که چگونه انتظارات خود را از اعضای تیم مشخص و چطور با استفاده از محرک‌ها پاداش دهید یا عواقبی در نظر بگیرید؟ و در نهایت چگونه نتایج کارهای روزانه را ثبت

33
مایک فیگلیولو
شروع
6
چگونه کارکنان با سنین مختلف را مدیریت کنیم؟

تنوع نیروی کار، مخصوصا وقتی بحث سن پیش می­آید، از هر زمان دیگری بیشتر شده است. همکاری موثر افرادی از چند نسل مختلف، برای موفقیت کسب­وکار حیاتی است.­ در این دوره، ربرتا ماتسون- متخصص رهبری سازمانی- به مدیران کمک می­کند تا درکی از پیچیدگی­های هدایت کارگروهی متشکل از چهار یا حتی پنج نسل-سنت­گراها، نسل انفجار جمعیت، نسل ایکس، نسل هزاره، و نسل زد- به دست آورند. وی تفاوت­های موجود در فرهنگ­هایی که هر نسل در آن رشد کرده­ و آنچه هنگام مدیریت کارمندی که آنقدر جوان است که می­تواند جای فرزندتان باشد و آنقدر سن دارد که می­تواند جای پدرتان باشد از دست­تان بر می­آید را توضیح می­دهد. همچنین، استفاده­ی اهرمی از نقاط قوت منحصر به هر نسل را نیز یاد م

56
رابرتا ماتسون
شروع
7
ارزیابی و بهبود برنامه های استراتژیک

چگونگی تسلط کامل بر راهبردتان برای اطمینان از موفقیت آن را بیاموزید. در این دوره ی آموزشی به مایک فیگیلیو بپیوندید که بعضی از دلایل اصلیِ شکست طرح های راهبردی و نحوه ی پرهیز از همان اشتباهات را با شما به اشتراک می گذارد. مایک به بررسی مشکلات رایجی- از جمله قابلیت­های ناکافی، پیگیری راهکارهای اشتباه، و ارزیابی­ های نادرست بازار- می­ پردازد که می­توانند نقشه ­تان را نقش بر آب کنند. او با پوشش دادن ریز و کارهای هر یک از این مسائل کمک­تان می­کند تا ارزیابی بهتری از طرح راهبردی ­تان داشته باشید.

مباحث عبارتند از: 

  • ارزیابی بازار؛
  • واکنش به تغییرات رفتاری مشتری؛
  • برخورد با اقدامات رقابتی؛
  • وفق یافتن به تغییرات فنّاوری
54
مایک فیگیلیو
شروع
8
تکنیک های مصاحبه

استخدام موفقیت آمیز به معنی مصاحبه موفقیت آمیز است. با این حال، خیلی از ما ها به صورت نامرتب و شتاب زده ای سراغ این وظیفه ی خطیر میرویم که شاید نتایج نامطلوبی هم برایمان داشته باشد: استخدام کارمند غلط یا از دست دادن بهترین کارمند. برای اطمینان از مصاحبه ی موثر از چه شگرد هایی می توانید استفاده کنید؟ در این دوره، باربارا برونو-متخصص استخدام نیروی انسانی- راهبردهای عملی رویکرد به مصاحبه های شغلی و اجرای آنها را به شما آموزش می دهد.

باربارا چگونگی مشخص ساختن هدف مصاحبه، تعیین انتظارات از کارمند و استخدام مدیرانی برای این کار را توضیح داده و سوالات خلاقانه­ ی معناداری طرح می­ کند. وی همچنین نحوه ی اجرای انواع مختلف مصاحبه- از جمله غربالگری، مصاحبه ی عمو

62
باربارا برونو
شروع
9
چگونه افراد متخصص را مدیریت کنیم؟

برخورداری از استعداد فنی مناسب، کلید مزیت رقابتی است. شرکت­ها برای تولید محصولات و خدمات، تحلیل اطلاعات و برقراری موثر ارتباط با خریداران و مشتری­ها به متخصصان فنی مثل متخصصان IT، توسعه دهنده­ها، مهندسین و پردازشگران داده­ها متکی هستند. آشنایی با نحوه­ی مدیریت این افراد متخصص برای موفقیت کسب­وکار حیاتی است. در این دوره، سارا کانادای ویژگی­های منحصر به فرد و سبک­های کاری متخصصان فنی و راهبردهای مربی­گری مورد نیاز برای الهام بخشیدن به استعدادتان جهت دستیابی به نتایج عالی­تری را مشخص می­سازد.

 

17
سارا کانادی
شروع
10
مبانی کارآفرینی

در این ویدان ویتنی جانسون به شما یاد میده که چطور یه کسب و کار راه اندازی کنید و برای خودتون کار آفرینی بکنید، این دوره کوتاه می‌تواند کمک بسیار زیادی به پیشرفت شما در راه اندازی کسب و کارتون بکنه.

140
ویتنی جانسون
شروع
11
مثل یک رهبر فکر کنید

ویدان با حمایت پرشیا خودرو تقدیم می کند:

در این دوره برایان تریسی به شما آموزش می‌ دهد که چگونه می‌ توانید با تغییر رفتارهای روزانه خود تبدیل به یک رهبر موفق با انگیزه قوی در کسب و کار و زندگی خود باشید؟

اگر با قدرت بر هشت رکن اساسی رهبری کارآمد مسلط شوید می­ توانید در محل کارتان به رهبری موفق و با انگیزه تبدیل شوید. این هشت رکن اساسی رهبری شامل : درایت، صداقت، برنامه ­ریزی استراتژیک، مدیریت پروژه، شجاعت، ارتباطات، کار تیمی، و قدرت عمل می‌باشد.

186
برایان تریسی
شروع
12
مدیریت در زمان های سخت

مدیریت در زمان های سخت چیزی است که تفاوت رهبرها و مدیر ها را مشخص می کند.

در این دوره جان به شما آموزش می دهد که چگونه در شرایط سخت به صورت تاثیر گذار مدیریت کنید. همچنین به شما می آموزد که چگونه تغییرات را تسریع کنید و از روش هایی استفاده کنید که کارایی اعضای تیم خود را بهبود ببخشید.

روشهای ارتباطی و ایجاد تغییرات تاثیر گذار هم از مواردی هستند که جان به آن ها اشاره می کند.

68
جان رادرفورد
شروع