5 سوالی که افراد موفق هر روز از خود می‌‌پرسند

یکی از فلسفه‌های زندگی بیل گیتس اهمیت سوال‌پرسیدن و سنجش خود است. «اگر امروز آخرین روز زندگی من باشد، آیا کارهایی را که برای امروز در نظر گرفته‌ام، انجام می‌دهم یا خیر؟»؛ درست است. موفق‌ترین افراد جهان این توانایی را دارند که به طور منظم و به شکل بی‌طرفانه‌ای مهارت‌ها، اقدامات و میزان پیشرفتشان به سوی اهداف را بسنجند و سوالاتی از خود بپرسند.

9 حرفی که افراد باهوش هرگز به زبان نمی‌‌آورند

افرادی که هوش احساسی بالایی دارند، می‌دانند که بعضی از جملات، قدرت ویژه‌ای دارند. این جملات حتی اگر واقعیت هم داشته باشند، باز هم جلوه بدی را از شما به نمایش می‌‌گذارند. دکتر تراویس بردبری در این مقاله به 11 جمله سمی اشاره می‌کند که باید از گفتنشان دوری کنید.  

5 نمونه از ارائه ­های فروش برتر که نمی­توان آنها را نادیده گرفت

یک ارائه کوتاه فروش (Sales Pitch) می­تواند باعث سرگرفتن یا شکست یک معامله شود، بنابراین بهتر است قبل از ملاقات با مشتری احتمال موفقیت خود را قطعی کنید. ارائه کوتاه فروش یا سیلز پیچ عبارت است از: اولین جملاتی که می­گویید، کارت ویزیت کلامی شما و اولین چیزی که مشتری در تماس تلفنی یا ملاقات از شما می­شنود.

5عادتی که باید کنار بگذارید اگر می‌خواهید موفق شوید

وقتی کسی در زندگی شکست می‌خورد، احتمالا چیزی باعث شکستش شده است. این گرایشی منفی درمورد هر کس یا هرچیز باشد یا شخصیتی خوب، بد یا بی‌تفاوت که آن‌ها را به جایی که هم اکنون هستند رهنمون شده باشد، نیدو کوبین طی مطالعاتی دلایل شکست در ارتباطات شخصی، در تجارت و در منزل را دسته‌بندی کرده است. کوبین، نویسنده 11 کتاب و مولف کتاب چگونه به هر چیزی که می‌خواهید برسید، پنج دلیل برای لغزش و اشتباه برمی شمارد:

مهم‌ترین مهارتی که تمام کارآفرینان باید از آن برخوردار باشند

مهارت فروش را در مدرسه یاد نگرفته‌اید. هفته گذشته برای برگزاری سمیناری دوروزه به آمریکای جنوبی رفتم. این سمینار در بوئنوس آیرس، پایتخت کشور آرژانتین برگزار می‌‌شد. بخش مهمی از پیامی که می‌خواستم در سمینار به مردم منتقل کنم، در مورد مهارت‌های لازم برای کارآفرینی بود.

با تقاضای دورکاری موافقت می‌‌کنید یا خیر؟

مطالعات زیادی نشان داده‌اند که دورکاری نقش مهمی در کسب‌وکارهای آینده دارد. در نظرسنجی‌ای که در مدرسه عالی تجارت لندن بر روی 600 مدیر اجرایی و کارآفرین صورت گرفت، 34 درصد این‌طور عنوان کردند که تا سال 2020 بیش از 50 درصد کارمندانشان به صورت دورکاری با آنها همکاری خواهند داشت و 25 درصد گفتند که حداقل 75 درصد از کارمندانشان در دفاتر کاری سنتی حضور نخواهند داشت.

با مشارکت در کارهای داوطلبانه، کسب‌وکار کوچک خود را توسعه دهید

مشتریان ستون فقرات کسب‌وکار شما هستند. مشتریان از هر کس دیگری از جمله مشاوران، مربیان، مدیران ارشد و اجرایی اهمیت بیشتری دارند. اگر به اندازه کافی مشتریانی نداشته باشید که حاضر باشند به ازای محصولات و خدمات شما پولی بپردازند، قطعا ورشکسته خواهید شد.

موهبتی به نام تکنولوژی

روز بخیر! چند سال پیش می‌خواستم یک کنفرانس اینترنتی بسیار مهم برگزار کنم. بزرگانی از حیطه‌های کاری مختلف در این وبینار ثبت‌نام کرده بودند. سه هفته روی مباحثی که می‌خواستم در موردشان حرف بزنم، کار کردم. روز موعود فرا رسید. فقط پانزده دقیقه به شروع کنفرانس اینترنتی مانده بود که اتفاقی افتاد! مانیتور کامپیوترم خاموش شد. فکر کردم شاید کسی شوخی‌اش گرفته و آن را از برق کشیده، اما بعد متوجه شدم که برق رفته است. ترسیدم. دویدم بیرون تا فیوز برق را كنترل کنم. همسایه‌ام فریاد کشید که چرا برق‌ها رفته؟ تازه به خودم آمدم و متوجه شدم که برق کل منطقه رفته است. می‌خواستم از موبایلم استفاده کنم تا حداقل این موضوع را به کسی خبر بدهم، اما هیچ خبری از شبکه موبایل هم نبود. نه پیامک، نه توئیت و نه هیچ شبکه ارتباطی دیگری کار نمی‌‌کرد. واقعا ترسیده بودم. فکر کردم شاید چند خیابان آن‌طرف‌تر هنوز برق داشته باشد. لپ‌تاپم را برداشتم، سوار ماشین شدم و به سوی یکی از شعب استارباکس که چند خیابان بالاتر بود، رفتم. آن مغازه هم غرق در تاریکی بود. در واقع هر خانه و فروشگاهی که در مسیرم بود، تاریک تاریک بود.

از اشتباهات بازاریابی‌تان درس بگیرید

مدیریت صحیح بخش بازاریابی در کسب‌وکارهای کوچک کار آسانی نیست؛ باید ریسک کنید اما گاهی این ریسک‌ها جواب نمی‌‌دهند. اما اگر نگاهی به تجربه‌های بزرگان این حیطه بیندازیم، متوجه می‌شویم که گاهی اشتباهات بازاریابی‌شان آنها را به جایگاه فعلی‌شان رسانده است.

7 نکته برای ساخت وبلاگی حرفه‌ای برای کسب‌وکارتان

وبلاگ‌های کاری نه تنها کانال جدیدی برای ارتباط با مشتریان احتمالی به حساب می‌‌آیند، بلکه روش منحصربه‌فردی برای نشان‌دادن تخصصتان در حیطه کاری موردنظر نیز هستند. این موضوع به ویژه برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کوچک مزیت رقابتی خیلی خوبی به حساب می‌‌آید. ارائه جریان مداومی از اطلاعات مفید به مردم، سود خوبی را در آینده نصیبتان خواهد کرد.

7 نکته برای تولید محتوای حرفه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی‌تان

شبکه‌های اجتماعی یکی از بزرگ‌ترین دارایی‌ها و ابزارهایی است که در اختیار برندها قرار گرفته است. شما به عنوان کارآفرین یا مالک کسب‌وکار باید این شبکه‌ها را در بالاترین اولویت خود قرار دهید. همه از مزایای این شبکه‌ها باخبریم؛ از تبلیغ محصولات گرفته تا ایجاد هویت برند و برقراری ارتباط با مخاطبان. اما در این مقاله نمی‌خواهیم در مورد مزایای این شبکه‌ها صحبت کنیم، بلکه روش‌هایی را به شما یاد می‌‌دهیم که بتوانید مخاطبان بیشتری به دست آورید.

6 روش برای حل‌وفصل اختلافات در محل کار

وقتی که می‌خواهید مدتی طولانی را با عده‌ای از مردم سپری کنید، بروز اختلاف، مسئله‌ای غیرقابل اجتناب خواهد بود. کارمندانی که به دقت انتخاب کرده‌اید نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شاید آنها به سوالاتی مانند «چطور با مشکلات و اختلافات در محل کار کنار می‌‌آیید؟»، پاسخ خوب و قانع‌کننده‌ای داده باشند، اما متاسفانه پاسخ‌هایی که به پرسش‌هاي مربوط به جلسه مصاحبه داده می‌شوند، لزوما تضمین‌کننده رفتار هماهنگ و حرفه‌ای در محل کار نیستند.

5 گام استراتژیک برای ساخت برندی ماندگار

رقابت زیادی در دنیای کسب‌وکار برای همه وجود دارد. در هر صنعتی همین‌طور است. مگر اینکه کسب‌وکار شما آنقدر خوش‌شانس باشد که توانسته باشد اسمی از خود در کند و در اولین مورد جست‌وجوی گوگل ظاهر شود. در غیر این صورت باید با رقبای زیادی که محصولات و خدمات مشابهی ارائه می‌‌کنند، رقابت کنید. چطور می‌خواهید متمایز باشید و مطمئن شوید که برندتان همیشه در ذهن مشتریان باقی می‌‌ماند؟

منتظر فردا نباشید

زمان، موقعیت‌هایی را پیش پای شما قرار می‌‌دهد، اما استفاده از آنها نیازمند کمی احساس ضرورت است. مشکل اینجاست که اگر بخواهید برای انجام هر کاری تا فردا منتظر بمانید، وقتی فردا از راه برسد، دیگر به «امروز» تبدیل شده است. امروز هم همان «فردایی» است که دیروز در موردش حرف می‌‌زدیم، پس سوال اینجاست: از موقعیت مورد نظر چه استفاده‌ای کردیم؟ اغلب فردا را نیز به همان شکلی به هدر می‌دهیم که دیروز و البته امروز را. هدفمان این نبود، اما تمام آن دستاوردهای احتمالی را از دست می‌دهیم و دیگر فرصتی برای جبرانشان پیدا نمی‌کنیم.

5 جریانی که آینده بازاریابی محتوا را تحت‌تاثیر قرار خواهند داد

تکنولوژی‌های جدید همه چیز را، از تولید محصول گرفته تا توزیع آن، آسان‌تر کرده‌اند و راه‌های جدیدی را پیش روی بازاریاب‌ها قرار داده‌اند تا مشتریان جدیدی به دست آورند. برندهای هوشمند به دنبال روش‌هایی هستند که به وسیله آنها بهتر بتوانند به خواسته‌ها و نیازهای مخاطبانشان پی ببرند.

20 راه برای افزایش انرژی و هک‌کردن عادات زمانی

چهار نوع عادت زمانی وجود دارد. اگر الگوی خواب شما شبیه به یکی از چهار الگوی زیر است، سعی کنید طوری برنامه‌تان را بر این اساس تنظیم کنید که بیشترین سطح انرژی و عملکرد را داشته باشید.

فروشندگی و درون‌گرایی؟ آیا ممکن است؟

تصویر کلیشه‌ای حال حاضر از نمایندگان فروش حرفه‌ای، تصویری است که در آن می‌توان فروشنده‌ای برون‌گرا را دید که با سحر و افسون خود مشتریان را به خرید هر چیزی به هر قیمتی وامی‌‌دارد. اما باور کنید که هزاران راه دیگر نیز برای موفقیت در حیطه فروش وجود دارد و اگر شما فرد درون‌گرایی هستید و می‌خواهید شغلی در حیطه فروش به دست آورید، ناامید نشوید. می‌توانید این کار را به خوبی رقیبان برون‌گرایتان انجام دهید. من فروشندگان درون‌گرای بسیار موفقی را از نزدیک ملاقات کرده‌ام و توانسته‌ام برخی از استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی را که به آنها در امر فروش و ارتباط موثر با مشتری کمک کرده‌اند، به خوبی بشناسم. در این مقاله به مهم‌ترین تکنیک‌هایی که این افراد استفاده می‌‌کردند، می‌‌پردازیم. امیدوارم برایتان مفید واقع شود.

جذب سرمایه 8 میلیون دلاری

کارولین گاسن 30‌ساله بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Levo است که در واقع شبکه‌ای دیجیتالی است که هدفش کمک‌کردن به کارآفرینان نسل هزاره برای ساخت و توسعه کسب‌وکارهایشان است. در این شبکه، توصیه‌ها، ابزارها و فرصت‌های مشاوره و شبکه‌سازی زیادی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

تنها استراتژی‌ای که می‌تواند فروش‌تان را بیش از دوبرابر کند

دو روش ابتدایی برای افزایش میزان فروش وجود دارد: یا باید بیشتر بفروشید یا معامله‌های بزرگ‌تری انجام دهید. بیشتر فروشندگان سعی می‌‌کنند بیشتر بفروشند، اما موفق‌ترین فروشندگان آنهایی هستند که تلاش می‌‌کنند با مشتریان بهتر و غول‌های صنعتشان کار کنند.

چگونه قدرتمند مذاکره کنید؟

بیشتر مردم در زمینه مذاکرات آموزشی ندیده‌اند، در حالی که مذاکره یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که آنها می‌‌بایست در کار و زندگی داشته باشند. ما همیشه در حال مذاکره هستیم. من بخش زیادی از دوره آموزشی کسب‌وکارم را به تدریس نکاتی در مورد مذاکره اختصاص داده‌ام. حتی برخی از بهترین افرادی که در جلسات مذاکره حضور می‌‌یابند نیز از برخی نکات آگاه نیستند و با یادگیری آنها می‌توانند سطح کسب‌وکارشان را ارتقا دهند.

چطور بر ترسم غلبه و کسب‌وکارم را راه‌اندازی کردم

ترس عاملی است که بسیاری از کارآفرینان احتمالی را اسیر خود کرده است و آنها را به وادی سردرگم‌کننده اماواگرها می‌‌کشاند؛ اما ترس برای من بزرگ‌ترین عامل انگیزه‌بخشی بود که در مسیر کارآفرینی‌ام داشتم.

تخفیف ندهید؛ استراتژی قیمت‌گذاری‌تان را تغییر دهید

پژوهش‌ها نشان می‌دهند سلاحی وجود دارد که شما می‌توانید از آن برای افزایش فروش خود استفاده کنید؛ استراتژی فروشی که در هر مکان و برای هر صنعتی قابل استفاده است.

چند تمرین برای شروع استفاده از ویدئو در بازاریابی

هر زمان یک اپلیکیشن یا تکنولوژی جدید از راه می‌رسد، بازاریاب‌ها یکی از اولین کسانی هستند که آن را آزمایش می‌کنند تا بتوانند به وسیله آن محتوا خلق کنند.  

نکاتی برای کاهش سطح استرس در محل کار

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، 25 درصد کارمندان، شغلشان را بزرگ‌ترین عامل استرس خود می‌‌دانند. استرس همیشه بد نیست، بلکه گاهی به عنوان عامل انگیزه‌بخشی عمل می‌کند و باعث می‌شود که کارها به شکل موثرتر و سریع‌تری انجام شوند. با این حال زمانی که استرس، بیشتر از حد مشخصی شود، می‌تواند تاثیر بدی بر عملکرد حرفه‌ای یا حتی زندگی شخصی افراد، یا به طور دقیق‌تر، بر روابط دوستانه، خانوادگی و تفریحات داشته باشد. کارمندی که دچار استرس شده باشد، رضایت‌مندی خود را از دست می‌دهد و در نتیجه عملکرد پایینی خواهد داشت.

چگونه فروش را به اولویت اول خود بدل کنید؟

وظایف زیادی بر عهده شماست، اما فروش مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید. باید یاد بگیرید چگونه مشتریان جدیدی را به دست آورید و محصولات بیشتری به مشتریان فعلی‌تان بفروشید.

مغزتان را جوان و سالم نگه دارید

مغز همه انسان‌ها هر سال و با بالارفتن سن، دستخوش تغییراتی می‌شود. عملکردهای ذهنی نیز همین تغییرات را تجربه می‌کنند. افت ذهنی، مسئله رایجی است و یکی از ترسناک‌ترین پیامدهای بالارفتن سن به حساب می‌‌آید. اما نقص شناختی اجتناب‌ناپذیر نیست. در ادامه با روش‌هایی آشنا خواهید شد که مانع از ازدست‌رفتن حافظه و کندذهنی می‌شوند.

آنچه یادگیری زبان ایتالیایی در مورد بازاریابی به من آموخت

زبان ایتالیایی یکی از زیباترین زبان‌های دنیاست. یکی از دلایل من برای یادگیری این زبان همین مسئله زیبایی‌اش بود. از طرف دیگر می‌خواهم سال دیگر به ایتالیا بروم. در این مدت که مشغول یادگیری زبان بودم (و از قبل زبان‌های فرانسوی و اسپانیایی را نیز آموخته بودم)، خیلی در مورد ارتباط ميان زبان و بازاریابی فکر کردم. در این مقاله هم می‌خواهم درس‌هایی در زمینه یادگیری زبان، که به بازاریابی نیز مرتبط هستند به شما بگویم.

در چهار قدم، سرگرمی‌تان را به کسب‌وکاری پربازده تبدیل کنید

چند نفر در دنیا نسبت به کار روزمره‌شان احساس رضایت نمی‌‌کنند؟ همه ما آرزو می‌کنیم که ای کاش می‌شد شغلمان را رها و به رویاهایمان دست پیدا کنیم و زندگی‌ای بسازیم که در آن به ازای انجام‌دادن کار دلخواهمان، پول به دست بياوریم. ماهیت کارآفرینی همین است؛ آرزوی عشق‌ورزیدن به شغلی که داریم.

وب‌سایتی راه‌اندازی کرده‌ام؛ حالا چه کار کنم؟

تقریبا سال 2018 فرا رسیده و همه ما، از کارآفرینان گرفته تا وبلاگ‌نویس‌‌هاي حرفه‌ای، از مزایای بی‌شمار دنیای تکنولوژی لذت برده‌ایم. حتی اگر خودتان هم چیز زیادی در مورد توسعه وب ندانید، می‌توانید تنها با چند دقیقه جست‌وجو در اینترنت، اطلاعات زیادی در مورد آن پیدا کنید. مشکل اینجاست که بیشتر طراحان وب‌سایت فقط تا زمانی که وب‌سایت دلخواهتان را تحویل بگیرید، در کنار شما هستند. و پس از آن، حتی اگر محتوای خارق‌العاده‌ای هم خلق کنید یا پیشنهادهاي رقابتی ارائه دهید، باز هم ممکن است به موفقیت چندانی نرسید.

در کمتر از 30 دقیقه برای مصاحبه شغلی آماده شوید

عالی است! به یک مصاحبه شغلی دعوت شده‌اید. اما قبل از اینکه بروید و با کارفرمایتان صحبت کنید، 25 دقیقه وقت بگذارید و آماده شوید، تا بتوانید با خیال راحت شغل رویایی‌تان را به دست آوريد و درگیر هزار اما و اگر نشوید.

5 عامل هدررفت زمان در محل کار که باعث افت کارایی‌تان می‌شوند

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که کارایی زیادی در محل کار ندارید؟ آیا عواملی در محل کارتان وجود دارند که کارایی‌تان را از بین می‌‌برند اما شما حتی از وجود آنها خبر ندارید؟

3 روش برای دستیابی به رویکرد پیروزمندانه فروش

هر کسی در دنیای رقابتی فروش به دنبال راهکاری جادویی برای افزایش درآمد خود است. شرکت‌های مختلف جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌کنند، مشاور می‌گیرند و بودجه‌های عظیمی به خرید تکنولوژی‌های گران‌قیمت اختصاص می‌دهند.

5 دلیل برای اینکه چرا به رویاهای‎مان نمی‎رسیم؟

تشخیص موانعی که رویاهای‎مان را به دام می‎اندازند و راه‎های مقابله با آن بسیاری از ما هیچ گاه تحقق رویاهای‎مان را ندیده‎ایم. رویاهایمان به جای اوج گرفتن و پرواز در میان ابرها، مانند هواپیمایی آسیب دیده و معیوب به آشیانه خود باز می‎گردند.

زمان به نفع شما نمی‌‌گذرد

چرا کارمندان همیشه کمیابی را می‌‌بینند و ثروتمندان فراوانی را؟ یکی از اساسی‌ترین تفاوت‌ها میان کارمندان و کارآفرینان این است که کارمندان زمان، اما کارآفرینان ارزش می‌‌فروشند. به همین خاطر است که کارمندان همیشه در عالم کمیابی زندگی می‌‌کنند. از سوي دیگر، کارآفرینان در دنیای فراوانی زندگی می‌‌کنند.

شادابی و سرزندگی در کمتر از 60 ثانیه

هر از گاهی پیش می‌‌آید که دچار ناامیدی و ناراحتی شویم و آن زمان است که نیاز داریم کسی یا چیزی به ما انرژی ببخشد و شادابی را به ما بازگرداند. شاید لاستیک خودرویتان پنچر شده یا قهوه‌ای که در کافه نوشیده‌اید، آن‌طور که باید، خوب نبوده است. در چنین شرایطی به چیزی نیاز دارید که دوباره سرحالتان کند. باید حال‌وهوای خود را عوض کنید تا دوباره شاد شوید.

چرا نسل هزاره کارایی بیشتری نسبت به نسل‌های قبلی دارد؟

خیلی‌ها نسل ایگرگ، یا نسل هزاره را به عنوان جوانانی تنبل و لوس می‌شناسند! این نگرش از زمان مدرسه‌رفتن این نسل وجود داشت و با افزایش امکاناتی که در اختیار آنها قرار می‌گرفت بیشتر هم می‌شد. اما این موضوع همیشه صادق نیست. نسل هزاره سطح کارایی بسیار بیشتری نسبت به نسل‌های قبلی دارد و این مسئله از دلایل زیادی ناشی می‌شود.

7 نکته برای کمپین‌های ای‌میلی موفق

چه به تازگی علاقه پیدا کرده باشید که وارد حیطه بازاریابی ای‌میلی شوید و چه از مدت‌ها قبل به این شیوه پایبند بوده‌اید، عواملی وجود دارند که همیشه باید در هنگام شروع کمپین‌های تبلیغاتی به وسیله ای‌میل در نظر داشته باشید.

چرا مشتریانم از من خرید نمی‌کنند؟

هر چقدر هم که فروشنده خوبی باشید، نرخ فروشتان هیچ‌گاه به صد درصد نخواهد رسید. اما اگر مدتی است که نمی‌توانید مشتری بگیرید، احتمالا دلیل خاصی دارد.

ایجاد تعادل در زندگی چگونه باشد؟

دو نوع امضای متمایز در دنیای انواع و اقسام امضاها وجود دارد: یکی جان هنکاک، از امضاکنندگان اعلامیه استقلال امریکا و ديگري تام گانسر، بنیانگذار شرکت Docusign. گانسر در سال 2003 به این فکر افتاد که امضای الکترونیکی ایجاد کند. همانطور که آمار و ارقام نشان می‌دهند، این ایده در سراسر جهان مقبول افتاد. هم‌اکنون Docusign ارزشی بالغ بر سه میلیارد دلار دارد و بیش از 200 میلیون نفر در 188 کشور از آن استفاده می‌کنند. از جمله مشتریان این شرکت می‌توان به مایکروسافت، سیلزفورس، لینکدین و SAP اشاره کرد.

چرا نباید به هیچ وجه مثبت‌گرایی را فراموش کنید

شما، به عنوان یک کارآفرین، به خوبی از فراز و نشیب‌های کسب‌وکاری که شروع کرده‌اید، آگاهی دارید. روزی دنیایی از موقعیت‌های مختلف سر راهتان قرار می‌گیرد، روز بعد باید کوله‌بارتان را جمع کنید و کسب‌وکارتان را ببندید و به سراغ کار دیگري بروید. این واقعیتی تلخ است که خیلی از کارآفرینان، پس از ورشکست‌شدن با آن روبه‌رو می‌شوند.

زبان بدن = زبان فروش

مدتی پیش از مارک کوبان پرسیده شد که اگر قرار بود همه چیز را از اول شروع کند، چه کاری انجام می‌داد؟ او گفت که شب‌ها در کافی‌شاپی کار می‌‌کردم و روزها به حرفه فروش می‌‌پرداختم.

حقیقتی در مورد قدرت اراده که قدرت ذهنی بیشتری به شما می‌‌بخشد

اگر باور داشته باشید که هر چه لازم دارید را در اختیار دارید، اولین گام را در راستای کسب اهدافتان برداشته‌اید. همه ما روزهایی را تجربه کرده‌ایم که فهرست کارهایمان، تمام وقتمان را گرفته بودند و احساس می‌کردیم که سرمان دارد منفجر می‌‌شود. در چنین لحظاتی چه چیزی باعث ادامه‌دادنتان می‌شود؟ بله! قدرت اراده.  

توصیه‌های یک متخصص شبکه‌های اجتماعی برای موفقیت کسب‌وکار شما

شبکه‌های اجتماعی، روشی عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و آینده هستند. اگر به درستی از آنها استفاده کنید، می‌توانید میزان فروش را به حداکثر برسانید. حتی برخی از کارآفرینان، کل کسب‌وکار خود را بر پایه یک پلت‌فورم شبکه اجتماعی ساخته‌اند؛ مانند ریچل دانستون، بنیانگذار برند «کیک ریچل»، که کسب‌وکار بسیار قدرتمندی را در زمینه شیرینی‌پزی در اینستاگرام برای خود ساخته است. اما اگر حواستان نباشد، ممکن است شبکه‌های اجتماعی فقط به عامل هدررفت زمان یا حتی فراری‌دهنده مشتریان فعلی و آینده تبدیل شود.

شرکای زندگی و کسب‌وکار: همسران چگونه می‌توانند کسب‌وکاری مشترک داشته باشند

شما همه کارهایتان را با یکدیگر انجام می‌دهید: کار می‌کنید، گردش می‌‌روید و به همراه یکدیگر خانواده‌تان را حمایت می‌‌کنید. به دلیل آنکه شریک زندگی‌تان چنین نقش مهمی برای شما دارد، طبیعی به نظر می‌‌رسد که بخواهید کسب‌وکارتان را هم با یکدیگر شریک شوید. اما آیا این بار اضافی مدیریت کسب‌وکار به همراه یکدیگر می‌تواند صدمه‌ای به شما بزند؟

سبدهای خرید رهاشده، معضل بزرگ فروشگاه‌های مجازی

اگر مالک یک فروشگاه مجازی و مبتنی بر تجارت الکترونیک هستید، به احتمال زیاد از دیدن اینکه مشتریانتان سبد خریدشان را پر می‌کنند اما آن را به مرحله پرداخت نمی‌‌رسانند و نیمه‌کاره رهایش می‌‌کنند، حسابی ناامید می‌شوید. در واقع 23/69 درصد کل خریدهای اینترنتی به مرحله ثبت نهایی و پرداخت نمی‌رسند. این مسئله نشان‌دهنده درآمد بالقوه زیادی است که مالکان کسب‌وکار از دست می‌‌دهند.

مدیر فوق‌العاده‌ای باشید و «خود» را مدیریت کنید!

وقتی در مورد پیشرفت مدیریت صحبت می‌‌کنیم، اغلب روی مهارت‌ها و ویژگی‌هایی متمرکز می‌شویم که باید در هنگام مدیریت‌کردن دیگران لحاظ کنیم. اما این مسئله، بخش مهمی از مدیریت را نادیده می‌‌گیرد که آن، «مدیریت‌کردن خود» است.

در مورد طراحی لوگو چه می‌دانید؟

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام چه موقع است؟

اگر می‌‌خواهید الگوریتم اینستاگرام را شکست دهید، باید سعی کنید فقط زمانی پست بگذارید که فالوئرهای بیشتری آنلاین هستند و احتمال دیده‌شدن پست بالاتر است. اینستاگرام در الگوریتم جدید خود، معیاری به‌نام «تعامل» یا engagement را تعریف کرده که «مجموع تعداد لایک‌ها، نظرات و ذخیره‌شدن‌های یک پست» است. مثلا اگر یکی از پست‌های شما 520 لایک داشته باشد، 10 نفر زیر پست نظر بدهند و 30 نفر پست شما را در علاقه‌مندی‌های خودشان ذخیره کنند، میزان تعامل آن پست 560 است.

با آغوش باز به سراغ اتفاقات آینده بروید

امروزه برند لوازم آرایشی بابی براون در همه جای دنیا به راحتی یافت می‌‌شود، اما 26 سال پیش براون، یک جوان کارآفرین جویای نامی بود که شغل اصلی‌اش، طراحی چهره و گریم بود. او شرکتش را در سال 1991 راه‌اندازی کرد و هدفش این بود که سبک آرایشی جدیدی ایجاد کند. او هم‌اکنون دبیر تحریریه مجله‌ای در همین زمینه و فروشگاه آنلاینی نیز تاسیس کرده است.

7 شعار قدرتمند که باید به خودتان بگویید

عناصری در ذات همه ما وجود دارند که هم می‌توانند موفقیت ما را نابود کنند و هم ما را به علو درجات برسانند. من در کتابم، «شکاف مدیریت: چه چیزی ميان شما و موفقیتتان قرار گرفته است»، در مورد هفت ویژگی شخصیتی صحبت کرده‌ام که می‌توانند شما را از مشکلات و شکست‌هایتان دور کنند و اجازه دهند تا به بالاترین درجات و در نهایت به موفقیت دلخواهتان برسید.

برند خود را بفروشید، نه محصول‌تان را!

چه در صنعت ساخت وسایل استیل باشید، چه لباس تولید کنید و چه در صنعت فناوری اطلاعات مشغول به کار باشید، فروش، بخشی جدانشدنی از موفقیت شرکت شما خواهد بود. با این حال، وظیفه تیم فروش چیزی ورای فروش محصولات شماست. نمایندگان فروش شما رودررو با مشتریان فعلی و آینده‌تان قرار می‌گیرند و با آنها تعامل دارند. آنها مسئولیت دارند تا جریان کسب‌وکارتان را شاداب و سرزنده نگه دارند. باید به یاد داشته باشید که فروشندگانتان توانایی بالقوه بسیاری دارند که می‌توانید از آنها، به شکل استراتژیک بهره ببرید.

به این 6 مورد «نه» بگویید تا زندگی و کسب‌وکارتان از این رو به آن رو شود

من دوست دارم کاری کنم که دیگران در آسایش باشند. «نه»گفتن به کسانی که چیزی از من می‌خواهند، حتی اگر تمایلی نداشته باشم، کار سختی است. این موضوع تا به حال چندین بار مرا در زندگی و کسب‌وکار آزار داده است. زمان بسیار باارزش است و به سرعت می‌‌گذرد، اما در زندگی کارآفرینی هم کارهای زیادی وجود دارند که باید انجام شوند.

آیا دوران کارت ویزیت به سر آمده است؟

  شاید کارت‌های ویزیت دیگر برای نسل جوان کارآفرین جذابیتی نداشته باشند و قدیمی و منسوخ به نظر برسند. با این حال داشتن کارت ویزیت هنوز هم ضروری به نظر می‌‌رسد، زیرا این کارت‌ها، روشی آسان و سریع برای این است که به دیگران اجازه دهید با شما ارتباط برقرار کنند و از طرف دیگر، شخصی‌تر و دوست‌داشتنی‌تر از تبادل اطلاعات به شیوه دیجیتالی هستند. بنابراین به نظر می‌‌رسد که کارت‌های ویزیت فعلا قرار نیست از عرصه کسب‌وکار خارج شوند و هر متخصص و کارآفرینی باید کارت ویزیت داشته باشد. در این مقاله به دلایلی می‌‌پردازیم که چرا باید سفارش کارت ویزیت شکیلی را در برنامه کاری‌تان قرار دهید.

اثر شگفت‌انگیز قانون تجسم

کامیابی، مثل دیگر شکل‌های موفقیت، اول از همه در ذهن ساخته می‌شود. وقتی چیزها را در ذهن خودآگاه‎تان تجسم می‌کنید، درواقع در حال برنامه‌دهی به ذهن ناخودآگاه‌تان برای آشکارساختن و محقق‌کردن آن‌ها در دنیای فیزیکی هستید.

5 سوالی که همه کارآفرینان باید در ابتدای مسیر کارآفرینی از خود بپرسند

  تبریک می‌گویم! تصمیم گرفته‌اید کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی كنيد و به یک کارآفرین تبدیل شوید. انگار عزمتان را جزم کرده‌اید. بسیار عالی! اما احتمالا میلیون‌ها سوال در ذهن خود دارید. این هم بسیار عالی است!

4 روش برای داشتن مشتریانی مادام‌العمر

«دو قدم به پیش، یک قدم عقب. دو قدم به پیش، یک قدم عقب.» شرایط خوبی نیست، مگر نه؟ مدت‌هاست دارید روی بهینه‌سازی تبلیغات و بازاریابی‌تان کار می‌کنید، ولی ناگهان به خودتان می‌‌آیید و می‌‌بینید که مشتریانتان به صورت دائمی از شما خرید نمی‌‌کنند.

روش‌هایی برای خوشامدگویی به کارمندان جدید

زمانی که می‌خواهید کارمندان جدیدی را به گروه کاری‌تان اضافه کنید، باید آنها را به دیگر کارمندان معرفی کنید، فرهنگ شرکتتان را به آنها بشناسانید و در همان ابتدای کار، آنقدر به آنها انرژی و انگیزه بدهید تا آنها نیز با اشتیاق، ایده‌ها و انرژی‌شان را صرف خدمت به شرکت شما کنند. علاوه بر این، اگر کارمندی احساس کند که نمی‌تواند با جمع خو بگیرد و به خوبی همکاری کند، به احتمال زیاد به دنبال شغل دیگری خواهد رفت.

5 راه بالابردن احترام به نفس

«می‌خواهم احترام به نفس را افزایش دهم» این جمله‌ای‌ست که بسیار از شاگردانم می‌شنوم. آن‌ها بر این باورند که اگر احترام به نفس درآن‌ها بیشتر باشد، می‌توانند به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست یابند. اگرچه این حقیقت دارد که احترام به نفس بالا می‌تواند در خلق زندگی رویایی‌تان به شما کمک کند، اشتباه افراد در چگونگی نگرش به احترام به نفس است. این چیزی نیست که افزایش یا کاهش یابد، اگرچه این واژه برای آن معمول است. به جای آن، احترام به نفس، یک فعل است؛ فرایند احترام به خویشتن است. با رجوع به فرهنگ لغت مریام وبستر، احترام به معنی «ارزش بسیار نهادن، توجه بسیار و ستایش» است. به بیان دیگر، فرایند بالابردن احترام به نفس با این تصمیم که شما ارزشمند هستید و همان گونه با خود رفتارکردن، آغاز می‌شود.

آیا مشتریان‌تان هزینه خرید را به‌موقع پرداخت نمی‌کنند؟

پرداخت به‌موقع هزینه محصولات، امری حیاتی برای کسب‌وکارتان است. اما گاهی پیش می‌آید که حداقل یک مشتری، هزینه محصولات را به‌موقع پرداخت نکند. اگر این مشکل ادامه پیدا کرد، وظیفه شماست که دست به‌کار شده و این وضعیت را اصلاح کنید. گزینه‌های زیادی در اختیار دارید که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

7 روش برای اصلاح استراتژی بازاریابی ناامیدکننده‌تان

اگر استراتژی بازاریابی‌تان کارساز نبود، خود را شکست‌خورده ندانید؛ اما اگر واقعیت را نادیده بگیرید و آن را اصلاح نکنید، قطعا با شکست روبه‌رو خواهید شد.

می‌خواهید موفق شوید؟ این 7 کار را در اوقات فراغت خود انجام دهید

آیا می‌‌دانستید که میزان شکست کسب‌وکارها چهاربرابر بیشتر از موفقیت آنهاست؟ آیا می‌دانید چرا به موفقیت‌رساندن یک کسب‌وکار تا این اندازه سخت است؟ این موضوع به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها، کارهایی است که هر کارآفرین در اوقات فراغتش انجام می‌‌دهد.

از ایده‌های بزرگ‌تان نترسید

اگر هنگام معرفی ایده‌های بزرگتان یکی از این بازخوردهای منفی را شنیدید، بدانید که موفق خواهید شد.همه ما در چنین شرایطی قرار داشته‌ایم. در جلسه‌ای بوده‌ایم که ناگهان ایده ناب و بزرگی بیان شده و افراد حاضر در جلسه را شگفت‌زده کرده و ترسانده و باعث شده است آنها از میز فاصله بگیرند، به موبایلشان چشم بدوزند و هزار و یک بهانه بیاورند تا آن ایده عملی نشود.

تصاویر استوک؛ آری یا خیر؟

برند! برند شما مانند اثر انگشت شماست. چیزی کاملا منحصربه‌فرد و مرتبط به خود شما یا کسب‌وکارتان. هرچیزی که به برندتان ارتباط دارد، از اسم آن گرفته تا طراحی لوگو و وب‌سایتتان باید بر این منحصربه‌فردبودن هویت برندتان تاکید کند. پس واقعا چرا برخی از افراد از تصاویر استوک برای نمایش‌دادن برندشان استفاده می‌کنند؟! ممکن است بگویید که «این تصاویر ارزان و باکیفیت هستند!»، اما تصاویر استوک هیچ شباهتی به اثر انگشت ندارند، چرا که تصاویری کلی هستند و هویت شما را به نمایش نمی‌‌گذارند و از آن بدتر، ممکن است همان تصویری که شما استفاده می‌کنید، در وب‌سایت، کارت ویزیت یا لوگوی رقبایتان نیز استفاده شده باشد. به همین دلیل است که مالکان کسب‌وکار هرگز نباید لوگوهایشان را از وب‌سایت‌های فروش لوگوهای آماده تهیه کنند و باید آن را به دست کاردان بسپارند.

کلمات می‌توانند تاثیر پیام تبلیغاتی‌تان را کاهش یا افزایش دهند

اگر پیام‌های تبلیغاتی‌تان قدرتمند نباشند و به دست مخاطبان مناسب خود نرسند، نمی‌توانید به نتایجی دست پیدا کنید که انتظارش را داشتید. به عبارت دیگر، هزینه‌ای را که صرف بازاریابی کرده‌اید، از دست خواهید داد و هیچ فروشی نخواهید داشت. هیچ مالک کسب‌وکاری دلش نمی‌خواهد این اتفاق برايش بیفتد! کلمات قدرت زیادی دارند، بنابراین باید به شکل هوشمندانه‌ای از آنها در تبلیغاتتان استفاده کنید. کسانی که به طور حرفه‌ای در زمینه تبلیغات کار می‌‌کنند، متون تاثیرگذاری را برای پیام‌های تبلیغاتی می‌‌نویسند که مشتری به خوبی با آنها ارتباط برقرار می‌کند و انگیزه می‌‌گیرد که دست به کار شود؛ اما اگر نتوانید با یک شرکت تبلیغاتی حرفه‌ای کار کنید چه؟ اگر مطمئن نباشید که تبلیغات‌چی موردنظرتان به اندازه کافی حرفه‌ای است چه؟

هنگام فروش تلفنی مانند فروشندگان حرفه‌ای بفروشید

تماس‌گرفتن با مشتریان کمی شجاعت، استعداد و بله! کمی شانس می‌‌خواهد. هیچ وقت نمی‌دانید فردی که دارید با او تماس می‌گیرید، روز خوبی داشته یا اتفاقات بدی را پشت سر گذاشته است. ضمنا ممکن است که اصلا دلش نخواهد تلفن را پاسخ دهد. اما فروشندگان حرفه‌ای هرکاری را که بتوانند انجام می‌دهند تا به موفقیت برسند. سعی می‌کنند اعتمادبه‌نفسشان را تقویت کنند، متمرکز باقی بمانند، تکنیک‌های فروش را همیشه تمرین کنند و مهارت‌های ظریف‌تر و حرفه‌ای‌تری را به دست آورند. بنابراین شما نیز اگر می‌خواهید نتایج خوبی را کسب کنید، حتی اگر شانس هم یارتان نباشد، می‌توانید با بهره‌گیری از نکات این مقاله، نتایج بهتری را برای خود رقم بزنید.

از این جعبه پیتزا درس کسب‌وکار بیاموزید

  شعبه پیتزافروشی‌ای به نام «برانکس» در سن دیه‌گو وجود دارد که کارت اعتباری قبول نمی‌کند و تحویل درب منزل نیز ندارد. خبری از نان سیر یا بال سوخاری نیز نیست. در واقع منوی آنها خیلی ساده است: پیتزا کامل، برش پیتزا و کالزونه. ضمنا فقط یک اندازه پیتزا در آنجا یافت می‌‌شود.

تفاوت مدیران و رهبران

بیشتر ما در زمان خردسالی موجوداتی بسیار کنجکاو بودیم. در مورد هر چیزی سوال می‌‌پرسیدیم. علاقه زیادی به یادگیری داشتیم و به دنیای اطرافمان علاقه نشان می‌‌دادیم. سپس به مدرسه رفتیم و در بیشتر اوقات، یادگیری و تحصیل، مترادف با پاسخگویی به سوالاتی در نظر گرفته می‌شد که در برگه سوالات پرسیده می‌شد. موفقیت ما به پاسخ‌های درستی بستگی داشت که می‌توانستیم برای سوالات مطرح‌شده در امتحانات ارائه کنیم. سپس وارد فضای کاری شدیم و حالا دیگر پاسخ‌های ارائه‌شده از طرف افراد مافوق به ما دیکته می‌شود. به ما گفته می‌شود که چه کار کنیم و چه کسی را باید راضی نگه داریم تا به درجات بالاتری دست یابیم. دیگر آن ذات کنجکاو و طبیعی‌ای که در ابتدای زندگی داشتیم، از بین رفته است. سپس خودمان در جایگاه ریاست قرار می‌‌گیریم و حالا دیگر موفقیت ما به پاسخ‌ها و راه‌حل‌هایی بستگی دارد که باید برای افراد زیردست مهیا کنیم. باید همه چیز را بدانید و یاد بگیرید تا در نهایت خود را به عنوان یک متخصص در حیطه کاری‌تان به دیگران بشناسانید. آن وقت دیگر همه صف می‌‌کشند و می‌خواهند لحظه‌ای وقتتان را بگیرند تا شما آنها را از هوش سرشار و علم زیادتان مستفیض کنید. اینجاست که پیشرفت کسب‌وکارتان دیگر متوقف می‌‌شود. وقتی سازمانی وابسته به راه‌حل‌ها و الطاف یک نفر، یعنی رئیس، می‌شود، این اتفاق می‌‌افتد.

بر ترس از شنیدن پاسخ منفی غلبه کنید

ترس از شنیدن پاسخ منفی و ترس از شکست، به خودی خود دوتا از بزرگ‌ترین موانعی هستند که مانع از موفقیت افراد بالغ می‌شوند. اگر این ترس بیش از حد ادامه پیدا کند، ما کاملا درگیر این مسئله می‌‌شویم که هیچ اشتباهی نکنیم و در هر شرایطی بخواهیم نظر مثبت همه را جلب کنیم. ترس از شکست خود را در قالب جمله «من نمی‌توانم» نشان می‌‌دهد.

هیچ‌گاه برای ثروتمندشدن دیر نیست

می‌خواهم چیزی را در مورد خودم به شما بگویم که امیدوارم بتواند انگیزه‌بخش شما در زندگی باشد. واقعیت این است که من اولین چک یک میلیون‌دلاری‌ام را زمانی دریافت کردم که 51 سال سن داشتم. هیچ‌گاه برای میلیونرشدن دیر نیست. اگر این مسئله را در نظر داشته باشید که من در 21سالگی از دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شدم، متوجه می‌شوید که 30 سال طول کشید تا بتوانم دانش، ارتباطات و تجربه‌ام را به چنین مبلغ پولی تبدیل کنم.

اصول جدید سرمایه‌گذاری

یکی از چیزهایی كه در کارم به آن علاقه‌مندم، این است که می‌‌بینم مردم از سمت چپ مربع نقدینگی به سمت راست آن می‌‌روند. فرآیند تبدیل زندگی کارمندی به کارآفرینی و مالکیت کسب‌وکار شبیه به فرآیندی است که در آن کرم ابریشم به پروانه تبدیل می‌شود. زمان‌بر است و اغلب به تغییرات زیادی در ذهنیت و نوع رفتار نیاز دارد.

راز ویروسی‌شدن تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

مخاطبان شما در شبکه‌های اجتماعی هستند. بر اساس پژوهشی که اخیرا به وسیله موسسه پيو صورت گرفته است، نزدیک به 70 درصد افرادی که در آمریکا زندگی می‌‌کنند، حداقل در یک شبکه اجتماعی عضو هستند. بیش از 5/2 میلیارد نفر در کل جهان در شبکه‌های اجتماعی عضو شده‌اند. اگر شما نیز کارآفرینی در عصر دیجیتال هستید، باید در این شبکه‌ها حضور داشته باشید. ایجاد یک کمپین بازاریابی ویروسی از طریق شبکه‌های اجتماعی، روشی عالی برای افزایش شهرت برند است.

انگیزه اعضای تیم فروش‎تان را با این استراتژی‌ها افزایش دهید

اگر می‌خواهید میزان فروش کسب‌وکار کوچکتان را افزایش دهید، باید تیم فروش فوق‌العاده‌ای در اختیار داشته باشید. اما حتی بهترین نمایندگان فروش هم هرازگاهی دچار کمبود انگیزه می‌شوند. به همین خاطر است که فهرستی برایتان تدارک دیده‌ایم تا به وسیله آن بتوانید به اعضای تیم فروشتان انگیزه بدهید.

روش‌هایی برای افزایش شادی و سلامت کارمندان‌

آیا تا به حال به عنوان یک مدیر یا رهبر کسب‌وکار با چنین شرایطی برخورد کرده‌اید؟ کارمندان بسیار خوبتان به طور ناگهانی استعفا دهند. یکی از مشتریان کلیدی‌تان که نقش زیادی بر درآمد شما داشت، دیگر از شما خرید نکند. شرکت جدیدی ظاهر شود و شما را از بازار کنار بزند. در جذب سرمایه ناموفق عمل کنید. دچار مشکل سلامتی شوید. فهرست بلندبالایی از کارهایی داشته باشید که باید انجام شوند و حتی ندانید که باید از کجا شروع کنید. مدتی طولانی گذشته باشد و شما به یاد نیاورید که آخرین بار کی خندیده‌اید.

عضله شجاعت‌تان را تقویت کنید!

آیا تابه‌حال گفته‌اید که «ای کاش جرئتش را داشتم» یا پیش آمده است که آرزو کنید ‌ای کاش در فلان موقعیت شجاعانه‌تر رفتار می‌‌کردید؟ احتمالا برایتان پیش آمده است، شاید خیلی هم پیش آمده باشد. همه ما باید گاهی شجاعانه رفتار کنیم. اما بیایید صادقانه با این موضوع روبه‌رو شویم؛ صحبت‌کردن در مورد شجاعت خیلی آسان‌تر از انجام‌دادنش است. برای شجاع‌بودن باید بر چند نیاز درونی غلبه کنید و دیگر نخواهید که به هیچ قیمتی خود را از ناراحتی و احتمال ازدست‌دادن چیزها و افراد باارزش زندگی مصون بدارید.

قدرت فوق‌العاده و شگفت‌انگیز شما

به منظور اینکه دنیا را به جای بهتری تبدیل کنیم، باید به تمام افراد روی کره زمین کمک کنیم تا به اهمیت و توانایی‌های شگفت‌انگیزشان پی ببرند. در همین راستا می‌خواهم چیزهایی را به شما یادآوری کنم و چیزهای دیگری را به شما بیاموزم.

5 نکته کلیدی برای بستن قراردادهای فروش بزرگ‌تر

فقط یک چیز وجود دارد که آن یک درصد فروشندگان برتر را از بقیه متمایز کرده است؛ خیر، تعداد معاملات فروششان مهم نیست. در واقع بسیاری از فروشندگان معمولی تعداد معامله‌های بیشتری نسبت به بهترین فروشندگان حیطه کاری‌شان دارند. پس چه چیزی است که فروشندگان موفق را نسبت به دیگران متمایز می‌‌کند؟

خلاقیت نهفته‌ تان را پدیدار کنید

حتی اگر فکر می‌کنید که فرد خلاقی نیستید، باز هم دلیل نمی‌شود که برای پدیدارکردن خلاقیت درونی‌تان یا ایجاد قوه خلاقیت در خود تلاشی نکنید. مدتی پیش شرکت IBM نظرسنجی‌ای در میان مدیران عامل شرکت‌های مختلف برگزار کرد که در آن 60 درصد شرکت‌کنندگان بر این عقیده بودند که «خلاقیت» مهم‌ترین مهارتی بوده که به آنها در نقش مدیریتی‌شان کمک کرده است، چرا که این توانایی در فرآیندهای حل مسئله و نحوه مواجهه و رفع مشکلات و چالش‌ها تاثیر بسزایی داشته است. بذر خلاقیت در همه مردم وجود دارد، اما این عادات روزانه افراد است که تعیین می‌‌کند این بذر شکوفا شود یا حتی جوانه هم نزند. در این مقاله می‌خواهیم به عادات روزانه و روش‌هایی اشاره کنیم که می‌توانند خلاقیت شما را شکوفا و ذهنتان را تشویق کنند که به شکل متفاوتی فکر کنید.

8 چیزی که بعد از مصاحبه با صد بازاریاب آموختم

یک ضرب‌المثل قدیمی می‌‌گوید: «یک بار مکالمه با فردی خردمند، به یک ماه کتاب‌خواندن می‌‌ارزد.» اگر این موضوع را در نظر بگیریم، پس من نیازم به مطالعه را برای مدتی تامین کرده‌ام! در طول دو سال گذشته حداقل هفته‌ای یک بار با یکی از بهترین و خردمندترین بازاریاب‌های دنیا مصاحبه کرده‌ام و پادکست‌هایی را برای وب‌سایت SalesForce تدارک دیده‌ام. به تازگی صدمین پادکست را نیز منتشر کرده‌ایم و به همین جهت تصمیم گرفتم در مورد چیزهایی که در این مدت از بهترین‌های این عرصه آموخته‌ام، تامل کنم.

شکست‌خوردن ایرادی ندارد

اشتباهات شما تعریف‌کننده شخصیتتان نیستند، بلکه نحوه کنارآمدن و حل‌وفصل‌کردنشان است که شخصیت شما را تعریف می‌‌کنند. همه ما شنیده‌ایم که می‌گویند: «خطاکردن کار انسان است و بخشش کار خداوند.»؛ بیایید لحظه‌ای درنگ کنیم و به معنای این جمله بیندیشیم. معمولا اشتباهاتی در زندگی هر کس رخ می‌‌دهد؛ اگر دچار اشتباه نمی‌شوید، احتمالا به اندازه کافی ریسک نمی‌‌کنید. اما اگر نتوانید خود را ببخشید و به زندگی عادی‌تان ادامه دهید، اشتباه بزرگی خواهید کرد. گاهی اوقات در زندگی باید شکست را با آغوش باز بپذیرید، چرا که می‌توانید درس‌های خوبی از شکست بگیرید.  

ویژگی شخصیتی خاص فروشندگان موفق

اگر تا به حال در فرآیند فروش دخیل بوده‌اید، می‌دانید که آنقدرها هم کار ترسناکی نیست. چه بخواهید در فروشگاهتان یک جفت کفش ورزشی بفروشید، چه بخواهید سیستم گرمایشی جدید را به خانه‌ها و ادارات معرفی کنید و چه بخواهید برای ایده فوق‌العاده کسب‌وکارتان سرمایه‌گذار جذب کنید، تاثیرگذاری‌تان به ظاهر، دانش و اشتیاقی بستگی دارد که نسبت به حیطه فروش دارید. اجازه دهید رک و راست صحبت کنیم؛ همه ما این ویژگی‌ها را نداریم. می‌گویند فروشندگان خوب به طور ذاتی فروشنده هستند و آن را یاد نگرفته‌اند. خب این مسئله زیاد صحت ندارد. البته که استعداد ذاتی نیز در موفقیت آنها دخیل است، اما شما نیز می‌توانید این ویژگی‌ها را بیاموزید و به همان اندازه موفق شوید. یک فروشنده واقعی ویژگی‌های شخصیتی زیر را دارد و همواره از این ویژگی‌ها به منظور کسب موفقیت استفاده می‌‌کند.

بدون هزینه اضافی، کارمندان‌تان را به یادگیری و ادامه تحصیل تشویق کنید

ادامه تحصیل نه‌تنها برای ارتقای سطح مهارت‌ها، بلکه برای اطمینان از به‌روزبودن کسب‌وکار و آگاهی از آخرین دستاوردهای بشر در زمینه‌های علمی و فناوری، ضروری است. یادگیری حقه‌ها و رویکردهای جدید، باعث دستیابی به شیوه‌های جدید حل مسئله و مانع از ورود به چرخه‌های باطل و بی‌فایده خواهد شد.

روش‌های خلاقانه استفاده از بازاریابی محتوا برای گسترش کسب‌وکار کوچکتان

بازاریابی محتوا، روشی عالی است تا بتوانید تخصصتان را از طریق مقالات حرفه‌ای خود به نمایش بگذارید. این کار همچنین به سادگی می‌تواند مشتریان بیشتری را برایتان به ارمغان بیاورد. اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چطور باید بازاریابی محتوا را در کسب‌وکار کوچک خود بگنجانید، این مقاله را بخوانید. ما از تعدادی از اعضای انجمن کارآفرینان جوان در این مورد سوال کرده‌ایم:

از ترس، سوخت بسازید!

زمانی که این پرسش را در سمینارها یا در اتاق مشاوره می‌‌پرسم، چنین پاسخ‌هایی دریافت می‌‌کنم: «از بی‌پولی می‌‌ترسم»، «به اندازه کافی درس نخوانده‌ام و می‌‌ترسم برایم مشکل‌ساز شود»، «سابقه خوبی ندارم» یا حتی «نمی‌دانم مرحله بعدی کارم چیست و به همین خاطر می‌‌ترسم». با این حال من متوجه شده‌ام اگرچه این مسائل می‌توانند در موفقیت افراد تاثیرگذار باشند، اما هیچ‌ کدام عامل اصلی

بیست‌سوالی با کارآفرینان/ این شماره: آیه بدیر، کارآفرین Littlebits

بر اساس یک گزارش که به تازگی منتشر شده است، زنان حضور نسبتا کمرنگی (حدود 28 درصد نیروی کار) در دنیای علوم و تکنولوژی دارند، درحالی که حداقل 50 درصد نیروی کار کل بازار را تشکیل می‌‌دهند. شاید این حیطه و آمار و ارقام مربوط به آن، کمی برای زنان ترسناک باشد؛ اما آیه بدیر ماموریت بزرگی بر عهده گرفته است! او می‌خواهد به هر کسی، فارغ از سن، جنسیت و توانایی‌های فنی‌اش کمک

مدت حضور مشتریان در وب‌ سایتتان را افزایش دهید

بسیار مهم است که بازدیدکنندگان وب‌سایت را تا حد امکان در همان بازدید اول به خریداران واقعی تبدیل کنیم، چون ممکن است اولین بازدید آنها تنها شانس ما باشد. بین 70 تا 96 درصد بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها هیچ گاه برای بار دوم به آن وب‌سایت بازنمی‌گردند.

با این کارها وقت مشتری را پای تلفن هدر ندهید

روز عجیبی بود، آن روز که گراهام بل برای اولین بار پشت تلفن گفت: «آقای واتسون، به اینجا بیایید، می‌خواهم ببینمتان.» تماسی مختصر و مفید، مگر نه؟ اولین تماس تلفنی در طول تاریخ نشان‌دهنده این است که تلفن برای گفت‌وگوهای طولانی ابداع نشده، بلکه هدف آن صرفه‌جویی در زمان است. مشتریان با شرکت شما تماس می‌‌گیرند تا در وقتشان صرفه‌جویی کنند، نه اینکه آن را هدر دهند

برنامه‌ای برای رشد و پیشرفت خود تدارک ببینید

رشد شخصی برای شما به چه معناست؟ آیا به معنای داشتن ارتباطی بهتر با همسر یا دوستانتان است؟ آیا به دنبال موفقیت در زمینه شغلی و گسترش کسب‌وکارتان هستید؟ آیا می‌‌خواهید سالم‌تر غذا بخورید، به طور مرتب ورزش کنید و تناسب اندام پیدا کنید؟ رشد شخصی برای شما هر معنایی که داشته باشد، مطمئن باشید که بالاخره راهی نیز برای دستيابی به آن پیدا خواهید کرد

توصیه‌های واقع‌گرایانه بودجه‌بندی به منظور افزایش پس‌انداز

من درآمد متوسطی دارم که هر ماه باید بخشی از آن را به بیمه بازنشستگی‌ام اختصاص دهم. علاوه بر این، هر سه ماه هم سفری به خارج از کشور دارم. وضعیت مالی من همیشه همین‌طور بوده است و می‌توانم بگویم که تکنیک‌های پس‌اندازی که به کار می‌‌برم، به من اجازه می‌دهند که از پس مخارج زندگی‌ام برآیم. حالا می‌خواهم این تکنیک‌ها را به شما هم یاد دهم.

پنج اشتباه در مورد بسته‌ بندی محصولات

بسیاری از مالکان کسب‌وکار، اهمیت بسته‌بندی محصولاتشان را دست‌کم می‌‌گیرند. مسئله‌ای کوچک، مثل سخت بازشدن بسته‌بندی محصول، می‌تواند تاثیرات بسیار بدی روی کسب‌وکارتان داشته باشد.

اگر هر روز با این مشکلات درگیر هستید، محیط کار ناسالمی دارید

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که وضعیت شکننده و ناپایداری در محل کار دارید؟ نظراتتان اهمیتی ندارد، از اشتباه‌کردن به شدت می‌‌ترسید و فرهنگ شرکتتان، فرهنگ ترسناک و مرعوب‌کننده‌ای است؟

توصیه‌های یک میلیونر خودساخته برای معرفی محصول هنگام فروش

اگر می‌خواهید چیزی بفروشید، در ابتدا باید آن را معرفی کنید. هیچ راه دررویی وجود ندارد! مشتریان باید ببینند که شما چه چیزی می‌‌فروشید، کارکرد آن محصول چیست و چه سودی به آنها می‌‌رساند. دقیق نمی‌دانم که در 35 سال گذشته چندبار محصولی را به مشتریان عرضه کرده‌ام، اما حالا دیگر به خوبی می‌دانم که چطور باید این کار را انجام داد. هر کسی که می‌خواهد درآمدش را افزایش دهد، باید روش مناسبی برای معرفی محصولات در پیش بگیرد تا بتواند نرخ فروشش را بالاتر ببرد

چهار نکته مهم برای زنانی که می‌خواهند کسب‌ وکارشان را شروع کنند

اکنون زمان آن فرا رسیده است که وارد دنیای کارآفرینی شوید. پس تصمیمتان را گرفته‌اید و می‌خواهید کسب‌وکاری را برای خود آغاز کنید؟ تبریک می‌‌گویم! کمتر چیزی وجود دارد که بتواند به اندازه کارآفرینی و در نتیجه آن، کسب اهداف شخصی و کمک به دیگران، لذت‌بخش و قدرت‌بخش باشد.

خلاصه‌ ای از کتاب زندگینامه ایلان ماسک

ایلان ماسک در چشم‌اندازها، ماموریت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خودش و کارکنانش، فوق‌العاده سختگیر و متمرکز است. او همه را مجبور می‌‌کند تا به موفقیت‌های عظیمی که در ذهن دارد، برسند. او ساعت‌های بسیار بسیار طولانی کار می‌کند و توقعات زیادی از خودش و کارکنانش دارد. او دغدغه نسل بشر را دارد و می‌‌خواهد روی نژاد انسان به طور کلی تاثیر بگذارد. «او هرگز بهانه، یا نبود برنامه واضح و مشخص را نمی‌‌پذیرد.»

دست‌ ودل‌ تان به کار نمی‌‌رود؟

همه ما در چنین شرایطی بوده‌ایم که کار زیادی برای انجام‌دادن داشتیم اما دست‌ودلمان به کارکردن نمی‌‌رفت. من اسم این لحظات را «لحظات تهی» می‌‌نامم. در گذشته خیلی پیش می‌‌آمد که دچار چنین احساسی شوم و در نتیجه بسیاری از کارهایم در زندگی عقب می‌‌افتادند. اما پس از مدتی یاد گرفتم که چگونه باید از این لحظات تهی استفاده و آنها را به لحظات مفید و موثری تبدیل کنم.

بیست‌سوالی با کارآفرینان/ این شماره: کریستین باربریش، بنیانگذار شرکت ریفاینری 29

کریستین باربریش و همکارانش فیلیپ فن بوریس، جاستین استفانو و پی‌یرا گلاردی شرکت «ریفاینری 29» را در آشپزخانه‌ای در شهر بروکلین راه‌اندازی کردند. امروز که 12 سال از تاسیس این شرکت می‌‌گذرد، باربریش سردبیر پلت‌فورم آموزشی‌ای است که تمرکز خود را روی زنان و مسائل آنها حفظ کرده است.

درس‌های کسب‌ وکار از والت دیزنی

وقتی به بزرگ‌ترین افراد دنیا، که کسب‌وکارشان را خیلی ساده شروع کرده و به موفقیت‌هایی خارق‌العاده رسیده‌اند، فكر مي‌كنيد چه کسی به ذهنتان می‌رسد؟ اولین شخصی که من به خاطر می‌آورم، والت دیزنی است.

چرا محتوای ویدئویی من مورد اقبال مردم واقع نمی‌شود

بالاخره انجامش دادید! پس از مدت‌ها توانسته‌اید اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های تبلیغاتی‌تان را بسازید. فیلمنامه‌ای نوشته‌اید، کارگردانی کرده‌اید، به ویرایش آن پرداخته‌اید و در نهایت در یکی از پلت‌فورم‌های آنلاین خود بارگذاری کرده‌اید. فقط مانده که لم بدهید، استراحت کنید و ببینید که محتوای ویدئویی‌تان چگونه دست به دست می‌شود.

5 استراتژی مورد نیاز فروش مشاوره‌ای

فروش مشاوره‌ای چیست؟ فروش مشاوره‌ای رویکردی است که بر خلق ارزش و اعتماد در میان مشتریان متمرکز شده و قبل از ارائه هر پیشنهاد و راه حلی، به کشف نیازها و خواسته‌های آنها می‌پردازد. اولین هدف فروشنده این است که با مشتری ارتباطی قوی برقرار کند؛ دومین هدف او نیز ارائه محصولی مناسب است

نکته‌ای اساسی که ثروتمندان در مورد زمان می‌دانند و شما نیز باید از آن باخبر شوید

چقدر تمایل دارید برای داشتن زمان آزاد سرمایه‌گذاری کنید؟ من همیشه یکی از طرفداران هرم سلسله‌مراتبی نیازهای مازلو بوده‌ام. بر اساس این هرم، همه انسان‌ها نیازهای اساسی فیزیولوژیکی دارند که در واقع همان نیاز به بقاست: نیاز به آب، غذا، لباس و سرپناه. سپس نیازها فراتر مي‌رود و به امنیت، عشق و تعلق خاطر، احترام و در نهایت شکوفایی فردی می‌رسد

خلاصه‌ ای از کتاب آجر به آجر کسب‌ وکارت را بساز

«در تحقیقی هفت کسب‌وکار بزرگ دنیا بررسی شدند و محبوب‌ترین و موثرترین استراتژی‌های آنها برای خلق محصولات و خدمات جدید مورد مطالعه قرار گرفت. این استراتژی‌ها امروزه همه جا را فرا گرفته‌اند و بسیاری از مردم در سرتاسر دنیا به آنها ایمان دارند: هفت حقیقت درباره نوآوری. افراد مختلف، خلاق و دارای توانایی‌های متنوعی را استخدام کنید. در بازار به دنبال اقیانوس آبی باشید.