این ۵ عادت رایج اعتبار برندتان را زیر سؤال می‌برد

این ۵ عادت رایج اعتبار برندتان را زیر سؤال می‌برد

 

مهم‌ترین ویژگی یک برند، اعتبار آن است. اعتبار بر انتخاب مشتری در همه سطوح حتی برای خریدهای نسبتاً کم‌هزینه تأثیر می‌گذارد. وقتی مشــتریان یک برند را ارزشــمند ببینند و بدانند انتظارات آن‌ها برآورده می‌شود تأثیر بسیار زیادی بر تصمیمات خریدشان خواهد داشت. متأسفانه بسیاری از برندها در تلاش‌های تقویت اعتبارشــان به خاطر اشتباه‌های نسبتاً کوچکی به دردسر می‌افتند. عادات آنلاین زیر شاید کارهای بزرگی به نظر نرسند اما می‌توانند به‌راحتی تلاش‌های برندسازی شمارا دچار تزلزل کنند.

از صفات عام استفاده می‌کنید.

هر برندی می‌خواهد کسب‌وکار خود را به بهترین جایگاه ممکن برساند. اما بسیاری از کسب‌وکارها به‌جای نمایش بهترین عملکرد خود در یک نمونه کاری آنلاین، از صفاتی عام مانند «کیفیت بالا»، «بهترین در کسب‌وکار» یا «تیم باتجربه» استفاده می‌کنند.

کارشناسان رسانه‌ای دریافته‌اند که چنین صفات عامی درواقع اعتبار شمارا تقلیل داده و به کمبودهای اساسی پیشــنهادهاي کسب‌وکار شما اشاره می‌کنند. در عوض مثال‌های تقویت اعتبار خاص مانند جوایزی که برنده‌شده‌اید یا مدت حضور شما در کسب‌وکارتان را ذکر کنید.

کسب‌وکار خود را در گوگل قرار نداده‌اید.

بیشتر مشتریان بالقوه و حتی بســیاری از مشتریانی که دوباره بازمی‌گردند URL شرکت شمارا به خاطر نمی‌سپارند. آن‌ها برای پیدا کردن شما در گوگل جست‌وجو می‌کنند.

بااین‌حال که وب‌سایت شما باید با بخشی از نتایج جست‌وجوی آن‌ها بالا بیاید، بسیاری از مشتریان به اولین فهرست یافت شده در گوگل نگاه خواهند کرد. اگر شما اضافه نکرده‌اید یا کسب‌وکارتان را ذکر نکرده باشید اعتبار خود را به‌سرعت از دست می‌دهید.

ذکر کسب‌وکار شــما کمک می‌کند تا به مشتریان ثابت کنید که یک حضور آنلاین واقعی دارید. این به آن‌ها فرصتی می‌دهد تا نظرات را بررسی کرده و اطاعات ضروری دیگر را به‌سرعت پیدا کنند. اگر کسب‌وکار خود را ذکر نکنید، این پیام را به آن‌ها می‌دهید که شما به حضور وبی خود اهمیتی نمی‌دهید و اینکه وب‌سایت شما احتمالاً به مشتریان برای حل مشکاتشان کمکی نخواهد کرد.

صفحه رضایت مشتریان را در سایت خود نادیده گرفته‌اید.

نظرات مشتری می‌تواند شمارا در جذب کسب‌وکار جدید توانمند یا ضعیف کند، حتی برای صنایع غیر فنی مانند لوله‌کشی یا مراقبــت از چمن. به‌هرحال تعداد بسیار زیادی از برندها به سایت‌ها اجازه نظر دهی به شخص سوم را می‌دهند چون از طریق یک وب‌سایت بدون رضایت مشتریان زمان سخت‌تری برای اعتبار سازی خودخواهید داشت.

شما آگاهانه از کلمات به‌ظاهر هوشمند استفاده می‌کنید.

بخش اصلی اعتبار سازی این است که ثابت کنید واقعاً می‌دانید درباره چه چیزی صحبت می‌کنید. به این خاطر اســت که بسیاری از برندها قدرت وبلاگ نویســی را درک می‌کنند؛ اشــتراک گذاری حقایق و نکات روش فوق‌العاده‌ای برای نمایش خبرگی و بهبود رتبه سئوی شماست. این مشکل زمانی روی می‌دهد که وبلاگ‌ها و محتوای آنلاین دیگر با کلمات هوشــمندانه چاشنی‌دار می‌شوند تا بتوانند اعتبار بیشتری به دست آورند. برخی کلمات به شــما کمک می‌کنند تا هوشمندانه‌تر به نظر برسید، اما تنها مخاطب شمارا گیج می‌کنند.

بدتر اینکه تلاش برای استفاده از زبان پیچیده‌تر بسیار محتمل است که باعث اشتباه‌های خجالت‌آوری از سوی شما شود. سادگی آن را حفظ کنید، با زبان ساده و قابل درک اعتبار خود را خواهید ساخت.

شما نتوانسته‌اید برند خود را مردمی‌کنید.

کلاه‌برداران و وب‌سایت‌های جعلی این روزها بسیار زیاد و رایج هستند و به همین دلیل بسیاری از مصرف‌کنندگان در هنگام بررسی یک برند جدید برای اولین بار به شکلی هوشمندانه محتاط هستند.

متأسفانه در تاشــی برای صرفه‌جویی در زمان، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک‌تر از تصاویر و یک صفحه عمومی «درباره ما» روی سایتشــان استفاده می‌کنند. یک چنین حرکتی شاید راحت تر باشد اما شفافیت کمتری را نشان می‌دهد و به مشتریان عامت می‌دهد که سایت شما ممکن است یک کلاه‌بردار باشد.

 در عوض کسب‌وکار خود را با تصاویر افرادی که برای شما کار می‌کنند مردمی‌کنید. صفحه «درباره ما» را با جزئیات منحصربه‌فردی درباره گذشــته شــرکت خود شــخصی کنید. از شامل کردن اطاعات شخصی درباره تیم یا تصاویر دفترتان نترسید. چنین مواردی می‌توانند راه‌حلی برای اثبات مشروعیت شما باشند.

 

لوکاس میلر


ثبت تیکت پشتیبانی