همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال
همایش «بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال» با موضوع استراتژیهای نوین بازاریابی و فروش برای بهبود کسب و کار توسط ویدان در تاریخ جمعه 26 بهمن در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار شد.
در این همایش بعضی از تکنیکهای فروش موفق معرفی گردید، تکنیکهایی که برای همه قابل اجرا هستند و فروش موفق و سودآوری بیشتر را برای کسب وکار شما به ارمغان میآورند.
موضوعات همایش ویدان شامل موارد ذیل است.
- بازاریابی مدرن
- بازاریابی بین الملل
- استراتژیهای جدید افزایش فروش
- فروش اجتماعی
- وفادار سازی مشتریان
- بازاریابی دیجیتال
- بازاریابی در شبکههای اجتماعی
- روش های نوین تبلیغات
در این همایش اساتید حوزه فروش و بازاریابی همانند؛ دکتر محمود محمدیان، عدنان موسی پور، محمدرضا عمرانی، محمد مهدی ربانی ، حمیدرضا محمودی و بابک بادکوبه سخنرانی کردند.
شرکت کنندگان اصلی در همایش «بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال» که بیش از ۴۰۰ نفر بوده؛ مدیران عامل، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان، مدیران بازاریابی و فروش، مدیران روابط عمومی و کلیه علاقمندان به دانش بازاریابی و فروش بودند.
حامیان اصلی این همایش برند معتبر TAG Heuer ، Maurice Lacroix و گروه الیت و همچنین سایر حامیان همایش «بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال» کانون تبلیغاتی طراحان خلاق آترا ، گروه GISP ، کافه جیما ، فست کلیک و بادکوبه بودند.
نظر بدهید