پارک فناوری پردیس بستر ورود شرکت‌های دانش بنیان و فناور به بورس را فراهم می‌کند

پارک فناوری پردیس بستر ورود شرکت‌های دانش بنیان و فناور به بورس را فراهم می‌کند
۲۲مهرماه ۹۹

سمینار «ابزارها و فرصت‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه» با حضور «مونا سادات کابلی» مدیر پذیرش شرکت فرابورس ایران و «مهدی فرازمند» مدیر شرکت سرمایه‌گذاری فاینتک برگزار شد.

در این سمینار حمایت‌های پارک فناوری پردیس از شرکت‌های عضو برای ورود به بازارهای سرمایه تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سمینار «ابزارها و فرصت‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه» در سالن اجتماعات مجتمع سراج این مجموعه برگزار شد.

هدف اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس از برگزاری این سمینار، آشنایی شرکت‌های بالغ پارک با بازارهای مختلف بورس و فرابورس بود.

در این نشست که با حضور مدیران عامل شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس برگزار شد شد، حمایت‌های پارک از شرکت ها در راستای حضور در بازارهای سرمایه اعلام شد.

این حمایت‌ها شامل آموزش شرکت‌ها برای ورود به بازار سرمایه و همینطور همکاری پارک با ۴ شرکت مشاور عرضه -در جهت حضور شرکت ها در این بازارها- می‌شود.

شرکت‎هایی که علاقه‌مند به استفاده از فرصت‌های فراهم شده توسط پارک فناوری پردیس برای ورود به بازارهای سرمایه هستند و خود را برای حضور در آنها دارای قابلیت می‌دانند، می‌توانند با اداره سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی با شماره ۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۲۳۲۳  تماس بگیرند.

  منبع : وبسایت استارتاپ۳۶۰ بیشتر بخوانید: کشورهای همسایه چگونه در فضای مجازی احراز هویت می‌کنند فرصت‌های شغلی حوزه ICT در شش ماه ۵۴ درصد رشد کرد اولین عینک هوشمند فیسبوک با برند ری-بن سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود  

دیدگاه کاربران (0)