گزارش از اولین جلسهٔ ضیافت میت MEET

گزارش از اولین جلسهٔ ضیافت میت MEET

اولین ضیافت مجمع کارآفرینان خاورمیانه ویدان (MEET) با حضور بیش از 150 کارآفرین، صاحبان کسب‌وکار، تجار و بازرگانان موفق از سراسر کشور، روز پنج‌شنبه 5 اسفند از ساعت 17 الی 22 در هتل پارسیان آزادی برگزار شد. MEET بستری برای شبکه‌سازی و ارتباطات هدفمند، جهت ارتقاء کسب‌وکار است.

در MEET افراد باهم آشنا می‌شوند، از یکدیگر یاد می‌گیرند و ایده‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند و ارتباطات قوی و مؤثری را باهم برقرار می‌کنند تا شرایط بیزینس خود را با هم‌فکری و همکاری یکدیگر رشد دهند.

ضیافت میت (MEET) در بخش نخست

ضیافت میت ساعت 5 بعدازظهر در هتل پارسیان آزادی، با قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و سخنرانی کوتاه مجری برنامه، آقای کیاداوود اسفندیاری از مجریان توانمند صداوسیما، آغاز شد.

سپس محمدمهدی ربانی، به‌عنوان میزبان این برنامه، ضمن خوشامدگویی به حاضران در ضیافت، در رابطه با هدف برگزاری میت و نقش مهم شبکه‌سازی برای رشد و توسعه و تحول کسب‌وکارها و ضرورت و نیاز شبکه‌سازی برای افراد ثروتمند و موفق صحبت کردند.

اینکه بیشتر رویدادهای شبکه‌سازی در دنیا برای افراد ثروتمند است، حتی فیلترهایی برای حضور آن‌ها در این رویدادها وجود دارد.

این افراد چون ثروتمند شدن را بلد هستند، بیشتر می‌توانند از فرصت‌ها استفاده کنند، آن‌ها می‌توانند از یک نکته یک میلیارد دلار بسازند.

یکی از بهترین جاهایی که افراد توانا و ثروتمند می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند در همین ضیافت‌های میت است.

محمدمهدی ربانی در پایان سخنرانی خود از مهمانان این برنامه خواست تا با یکدیگر آشنا شوند، خود را به دیگر مهمانان معرفی کنند و در رابطه با نحوه برقراری ارتباط و نوع کمک‌هایشان صحبت کنند

انتقال تجربیات 4 مهمان برجسته در اولین ضیافت کارآفرینان خاورمیانه (MEET)

در این ضیافت از 4 مهمان دعوت‌شده بود، که تجربیات خودشان را با حاضرین در این برنامه به اشتراک بگذارند.

مهدی معصومی بنیان‌گذار گروه تولیدی تلاونگ، مؤسس دانشگاه علمی و کاربردی تلاونگ و عضو هیئت نمایندگان دوره هشتم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، اولین مهمان دعوت‌شده در این ضیافت بود.

ایشان درباره نحوه شروع کار خود بدون هیچ سرمایه اولیه، مراحلی که طی کرده است، تجربیاتی که طی این سال‌ها کسب کرده و در رابطه با ضرورت استفاده از مشاوره و کارهایی که لازمه توسعه هر کسب‌وکاری هست، صحبت کردند.

محمد لاهوتی رئیس کنفدراسیون صادرات ایران، رئیس اتحادیه صادرکنندگان سالامبور و چرم ایران، عضو اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا، ایران و آلمان و ایران و چین دومین مهمان دعوت‌شده در این ضیافت بودند.

ایشان تجربیات خود را در زمینهٔ کسب‌وکار، نحوه عملکردشان در بحران‌ها و ضرورت ارتباطات و شبکه‌سازی بیان کردند.

مهدی کنعانی مدرس دوره‌های MBA و DBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مشاور و ارزیاب بازار روسیه و اوراسیا در شرکت شهرک‌های صنعتی، سومین مهمان دعوت‌شده در اولین ضیافت میت بودند.

مهدی کنعانی علاوه بر انتقال تجربیات خود، در رابطه با روند کلی اقتصاد در سال 1401 صحبت کردند.

همچنین فرصت‌های جدید اقتصادی در سال 1401 را معرفی کردند و به حاضران در این ضیافت خاطرنشان کردند که قدر این فرصت‌ها را برای توسعه و تحول کسب‌وکارشان بدانند.

عدنان موسی پور رئیس اتاق بازرگانی ایران و قطر، مؤسس و مدیرعامل چند شرکت در ایران و اروپا و خاورمیانه با بیش از 20 سال سابقه تجارت با کشورهای عربی، چهارمین مهمان دعوت‌شده در این ضیافت بودند.

ایشان از تجربه دیدار و همکاری خود با دو تاجر برجسته خاورمیانه، مرحوم عسگراولادی و شیخ فیصل صحبت کردند.

همچنین نکات ارزشمندی را در مورد ارزش زمان و سرمایه‌گذاری افراد ثروتمند روی زمانشان بیان کردند.

به گواهی مهمانان حاضر در این ضیافت، اولین ضیافت میت، بسیار مفید ارزیابی شد و اکثریت افراد حاضر در این برنامه رضایت خود را از حضور در این ضیافت‌ها ابراز کردند.

[envira-gallery slug="20747"]

دیدگاه کاربران (0)