بزرگ ترین همایش کسب و کاری کشور

بزرگ ترین همایش کسب و کاری کشور

هفتمین همایش رشد کسب و کار ویدان در تاریخ 24 دی ماه 1400 با حضور بیش از 1200 نفر از مدیران صاحب نام، صاحبان صنایع،کارفرمایان، دانشجویان، بازاریابان و.. در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

کل آموزش های این همایش توسط دکتر ربانی در 3 بخش برگزار شد. موضوعات و سرفصل های اصلی این همایش در رابطه با استراتژی های نوین بازاریابی، برندسازی و فروش، ارتباطات و شبکه سازی، سیستم سازی در کسب و کار و رهبری کسب و کار بودند که هر موضوع با جزئیات و مثال های ملموس، به صورت کارگاهی توضیح داده شد.

رونمایی از برنامه Meet در همایش رشد کسب و کار

در پایان سخنرانی محمدمهدی ربانی در بخش اول، از برنامه Meet (Middle East Entrepreneurs Table یا میز کارآفرینان خاورمیانه) رونمایی شد که با استقبال عده کثیری از حضار مواجه شد. Meet یک برنامه جامع شبکه‌سازی برای توسعه، تحول کسب‌وکار و رشد کـــارآفـــریـنـی است که طی 12 ضیافت در یک سال برگزار می شود.

MEET بستری برای شبکه‌سازی و ارتباطات هدفمند، جهت ارتقاء کسب‌وکار است. در MEET افراد باهم آشنا می‌شوند، از یکدیگر یاد می‌گیرند و ایده‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند و ارتباطات قوی و مؤثری را باهم برقرار می‌کنند تا شرایط بیزینس و تجارت خود را با هم‌فکری و همکاری یکدیگر رشد دهند.

سایر برنامه های جانبی همایش رشد کسب و کار

این همایش 2 وقت استراحت نیم ساعته داشت که در وقت استراحت از شرکت کنندگان پذیرایی صورت گرفت. برگزاری نمایشگاه کتاب، از دیگر برنامه های جانبی این همایش بود که با استقبال خوبی از سوی شرکت کنندگان مواجه شد.

از ساعت 12:30 الی 14 بعدازظهر، برای استراحت، اقامه نماز و صرف ناهار شرکت کنندگان برنامه ریزی شده بود.

اجرای زنده یک گروه موسیقی از دیگر برنامه های این همایش بود که لحظاتی شاد و مفرح را برای شرکت کنندگان به ارمغان آورد و به آنها انرژی مضاعفی برای گوش دادن به بخش سوم سخنرانی دکتر محمدمهدی ربانی بخشید.

در پایان سخنرانی دکتر محمدمهدی ربانی از خانواده دکتر احمد روستا به پاس 40 سال خدمات ارزنده ایشان در زمینه علم بازاریابی و فرهنگ مدیریت تقدیر به عمل آمد.

همچنین از 3 نفر از مدیرعامل های موفق که توانسته بودند کسب وکارهای خود را رشد و توسعه دهند، قدردانی شد و به آنها تندیس نفیس Business Growth به همراه لوح تقدیر اهدا گردید.

برگزاری مراسم قرعه کشی و اهداء جوایز به افراد خوش شانس حاضر در همایش، از برنامه های اختتامیه این همایش بود.

برای افرادی که نتوانستند در این رویداد بی سابقه چه به صورت حضوری، چه به صورت آنلاین شرکت کنند، فیلم این

همایش با کیفیت عالی تهیه شده است. جهت دریافت فیلم همایش کسب و کار همین الان لینک زیر را کلیک کنید. https://zaya.io/myxyq

[envira-gallery id="20764"]

دیدگاه کاربران (0)