گزارش از چهارمین جلسهٔ ضیافت میت MEET

گزارش از چهارمین جلسهٔ ضیافت میت MEET

چهارمین جلسهٔ ضیافت میت MEET با محوریت موضوعی شبکه‌سازی برای توسعه، تحول کسب‌وکار و رشد کـــارآفـــریـنـی، روز پنج‌شنبه 19 خرداد از ساعت ۱7 الی ۲۳ در هتل پارسیان آزادی، با حضور جمعی از کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار، تجار و بازرگانان موفق از سراسر کشور برگزار شد.

MEET افرادی ازجمله صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان، مدیران، تجار و بازرگانان موفق، مؤسسین استارتاپ‌ها و متخصصان برتر را دور یک میز می‌نشاند، تا محتوای نوآورانه و سخنرانی‌ها و تجربه‌های به‌روز را دریافت کنند. افراد در این میزگرد تجربیات خود را به یکدیگر منتقل می‌کنند.

Meet یک برنامه یک‌ساله است، که فرصت‌های جذاب سرمایه‌گذاری و تعامل با رهبران کلیدی را برای بازرگانان فراهم می‌کند.

از 2 ساعت قبل از شروع ضیافت، بیشتر مهمانان حاضر در این جلسه، در هتل پارسیان حضور داشتند که با یکدیگر باب آشنایی را باز می‌کردند، بحث و گفتگو می‌کردند و تجربیاتشان را در زمینه کسب‌وکار با یکدیگر به اشتراک می‌گذاشتند.

گزارش اجمالی از چهارمین جلسه ضیافت MEET

ضیافت میت ساعت 5 بعدازظهر در هتل پارسیان آزادی، با قرائت آیاتی چند از کلام ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در بخش نخست، محمدمهدی ربانی، به‌عنوان میزبان این برنامه، ضمن خوشامدگویی به حاضران در ضیافت، توضیحاتی در رابطه با شبکه‌سازی دادند.

اینکه بارزترین مزیتی که برای شبکه‌سازی در تمامی سطوح می‌تواند وجود داشته باشد، ایجاد بانکی عظیم از مشتریان بالقوه یا افرادی است که می‌توانند در آینده به مشتری تبدیل شوند.

علاوه بر این، شبکه‌سازی قدرتمند، زمینه‌ساز انواع مشارکت افراد و شرکت‌ها، انواع فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همکاری با دیگر افراد و سازمان‌ها است.

ایشان در ادامه تأکید کردند هر جلسه برای معرفی کردن خودتان آماده باشید، بایستید و بگویید چه کمکی می‌توانید به دوستان خود برای پیشرفت و توسعه کسب‌وکارشان انجام دهید.

حضور در ضیافت میت، فرصت‌های طلایی را برای هر یک از شما به ارمغان می‌آورد که این فرصت‌ها را نباید به‌آسانی از دست بدهید!

انتقال تجربیات 4 مهمان برجسته در چهارمین ضیافت کارآفرینان خاورمیانه (MEET)

در این ضیافت از 4 مهمان دعوت شده بود که هریک در نوبت سخنرانی‌شان، در رابطه با نکات طلایی که مسبب موفقیت آنها بوده‌اند و تجربیات ارزشمندشان درزمینهٔ کسب‌وکار صحبت کردند.

از ساعت 18 الی 19، مهمان اول این برنامه: سرکار خانم آرزو جمالی، مدرس دانشگاه و دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان، برای سخنرانی دعوت شدند که خانم جمالی در رابطه با راه و روش‌ها، تجربیات و قوانین و مقررات صادرات به کشور عمان سخنرانی کردند.

از ساعت 19 الی 20، مهمان دوم این برنامه: جناب آقای علی ناظمی، معاونت سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای سخنرانی دعوت شدند که ایشان درزمینهٔ نوآوری شرکت‌های بزرگ، روند بازدهی سرمایه‌گذاری‌های جسورانه و ویژگی‌های ایده‌های ناب کسب‌وکار سخنرانی کردند.

از ساعت 20 الی 21، مهمان سوم این برنامه: جناب آقای امیرحسین اسدی، مدیرعامل توسعه فناوری به سخنرانی در رابطه با اهمیت کسب‌وکار و مقایسه کسب‌وکار و دانشگاه پرداختند. طبق دیدگاه ایشان، رقیب دانشگاه، کسب‌وکار است و Mach Making که یکی از متدهای روز دنیاست، در جلسات ضیافت میت در حال انجام است.

از ساعت 21 الی 22، آخرین و چهارمین مهمان سخنران در این جلسه: جناب آقای مهدی کنعانی، مدرس دوره‌های MBA و DBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، در رابطه با تحلیل اقتصادی تیرماه سال 1401 و خلق ردپای دیجیتال صادراتی به ایراد سخن پرداختند.

پایان هر سخنرانی، از حضار در جلسه با انواع میوه، شیرینی و دم‌نوش‌های گرم پذیرایی شد که مهمانان از این فرصت‌های 15 دقیقه‌ای نیز برای آشنایی با یکدیگر و شبکه‌سازی استفاده می‌کردند.

ساعت 22 همه مهمانان برای صرف شام دعوت شدند و ساعت 23، چهارمین ضیافت میت با رضایت حداکثری حاضران در جلسه پایان یافت.

[envira-gallery id="22478"]

دیدگاه کاربران (0)