• شنبه 14 خرداد 1401
  • 387
  • فروش

11 فرمول عنوان نویسی اثبات‌شده که محصولات شما را انفجاری می‌فروشند!

11 فرمول عنوان نویسی اثبات‌شده که محصولات شما را انفجاری می‌فروشند!

بهترین عناوین فروش را می‌توان به روش‌های بی‌نهایت نوشت. اما، در وهله اول چگونه می‌توان عنوان فروش را نوشت؟ بهترین تکنیک های عنوان نویسی چیست؟

انواع خاصی از عناوین، بارها و بارها خود را برای چندین سال ثابت کرده‌اند، و این فرمول‌های عنوان نویسی می‌توانند زمانی که شما در مورد متقاعد کردن مشتری برای خواندن و پاسخ به نسخه شما جدی هستید به شما برتری دهند.

 

چرا تیتر و عنوان نویسی این‌قدر مهم است؟

هنوز کاملاً مطمئن نیستید که چرا عنوان آن‌قدر مهم است و چرا باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن تیتر مناسب برای مخاطبان خود کنید؟

این‌جوری بهش فکر کن:

اگر عنوان شما موردتوجه خواننده قرار نگیرد، آن‌ها هرگز بقیه نوشته شما را نخواهند خواند.

اگر چیزی عالی نوشتید، سزاوار یک تیتر به همان اندازه عالی است که کسی را متقاعد می‌کند که آن را بررسی کند.

 

چگونه بهترین عناوین فروش را بنویسید؟

11 فرمول زیر برخی از ساده‌ترین و قدرتمندترین فرمول‌ها برای عنوان نویسی تیترها هستند.

وقتی نوبت به نوشتن عناوینی می‌رسد که فروش دارند، ابتدا یکی از این‌ها را امتحان کنید. حداقل، یک نقطه پرش خلاقانه برای ایجاد یک عنوان برنده خواهید داشت.

 

1. ساده و مستقیم بگویید

تیتر مستقیم باید خیلی بیشتر ازآنچه هست، استفاده شود. بدون زرنگی، شوخی یا بازی با کلمات. تیتر مستقیم به اصل مطلب می‌رسد.

این فرمول به‌ویژه با پیشنهادات قوی، نام‌های تجاری شناخته‌شده و انواع محصول یا خدماتی که خواننده با آنها آشنا است، خوب کار می‌کند.

• بلوز ابریشمی خالص … 30% تخفیف • میانبرهای اثبات‌شده برای عضویت در خبرنامه در زمان رکورد

 

2. فایده بزرگ را بیان کنید

یکی از اولین تکنیک‌های عنوان نویسی برای نوشتن بهترین عناوین فروش، تبدیل سود اصلی شما به‌عنوان است.

شما بهترین شانس را برای انتخاب مخاطب مناسب و آماده‌سازی آنها برای پاسخگویی دارید.

به‌علاوه، اگر چیز دیگری نخوانند، حداقل بهترین نقطه فروش پیشنهاد کپی‌رایتینگ شما را دیده‌اند.

اگر در نوشتن این نوع تیتر مشکل دارید، این نشانه مطمئنی است که باید کمی بیشتر در مورد محصول یا خدمات خود فکر کنید.

• اکنون! روشنی راه شما به‌سوی یک میلیون دلار • کارت‌ها، پوسترها و بنرهای خود را در چند دقیقه ایجاد کنید • با خرید یک دوجین گل رز، یک گلدان رایگان دریافت کنید

  خبرهای هیجان‌انگیز را اعلام کنید

3. خبرهای هیجان‌انگیز را اعلام کنید

مردم روزنامه‌ها و مجلات را به‌صورت آنلاین می‌خوانند زیرا عاشق اخبار هستند. این فقط طبیعت اولیه انسان است. ما کنجکاو هستیم ما نه‌تنها می‌خواهیم بدانیم، بلکه باید بدانیم.

قرار دادن تیتر خود به‌گونه‌ای که به‌جای تبلیغات، اخبار را نشان دهد، می‌تواند همان جذابیت قدرتمند یک داستان ویژه را داشته باشد.

و لزوماً لازم نیست که محصول یا خدمات به‌تازگی ایجاد شده باشد تا به‌عنوان اخبار واجد شرایط باشد. این فقط باید برای خواننده شما خبری باشد.

• سرانجام، دانشمندان آمریکایی جایگزین کاملی برای الماس استخراج‌شده ایجاد کردند • معرفی جدیدترین ایده در آموزش از راه دور • این پیشرفت در خودروهای بدون راننده همه‌چیز را تغییر خواهد داد

 

4. توسل به غریزه "چگونه"

عنوان چگونه باید به نیازی که اکثر ما برای بهبود خود یا زندگی خود داریم به‌نوعی جلب‌توجه کند. راز در اینجا تمرکز بر یک نیاز یا خواسته و قول برآورده شدن آن نیاز یا خواسته است.

بااین‌حال مراقب باشید. نحوه انجام باید مزیت یا نتیجه نهایی را برجسته کند، نه خود فرآیند. به این مثال نگاه کنید:

چگونه از خانه با رایانه شخصی خود درآمد کسب کنید؟

فرض کنید به‌جای آن نوشته شده است: "چگونه یک کسب‌وکار کامپیوتری تمام‌وقت در خانه خود راه‌اندازی کنیم." این اهمیت موضوع را از دست می‌دهد، این‌طور نیست؟

به نظر کار زیاد است. این چیزی در مورد انگیزه واقعی، یعنی استفاده از رایانه‌ای که از قبل دارید برای کسب درآمد آسان، نمی‌گوید.

برای نوشتن یک عنوان چگونه باید با کلمات "چگونه" یا "چطور" شروع کنید سپس فوراً مزیت را پر کنید.

چگونه …

• سیگار را در 30 روز متوقف کنید یا پول خود را پس بگیرید • سود از 3 کسب‌وکار بزرگ خدمات‌دهی • با 17 دلار در روز به آمریکای مرکزی سفر کنید

 

5. یک سؤال ترغیب‌کننده مطرح کنید

برخی از بهترین تکنیکهای عنوان نویسی در عناوین فروش سؤالی را مطرح می‌کنند که مستقیماً خواننده را درگیر می‌کند.

بااین‌حال، سؤال شما نمی‌تواند تصادفی یا هوشمندانه باشد. باید به‌طور مستقیم و واضح به مزیت اصلی محصول مرتبط باشد.

همچنین باید خواننده را به پاسخ "بله" یا حداقل "مطمئن نیستم، اما می‌خواهم بیشتر بدانم."

• آیا این شش اشتباه رایج را در مالیات خود مرتکب می‌شوید؟ • اخیراً بلیط هواپیما گرفته‌اید؟ این مطلب را بخوان • چگونه بفهمم کدام صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای من مناسب هستند؟

 

6. یک فرمان

آیا برای یادگیری نحوه نوشتن یک عنوان فروش آماده هستید؟

نسخه‌های فروش اغلب با افت مواجه می‌شوند، زیرا به خواننده نمی‌گویند چه کاری انجام دهند.

این نوع تیتر به شما امکان می‌دهد تا مستقیم به هدف برسید، فوایدی را برای شما به ارمغان بیاورید و به‌طور هم‌زمان یک حالت فرماندهی بگیرید.

محاوره‌ای نیست؛ این دیکتاتوری است - اما به روشی قابل‌قبول که خوانندگان انتظار دارند نوشتاری واضح داشته باشند. • برند شخصی خود را در 30 روز در یوتیوب رشد دهید • با هرکسی، در هر مکان، بدون خط تلفن به‌صورت رایگان تماس بگیرید • خطر هک شدن را نداشته باشید سایت وردپرس خود را با میزبانی ما ایمن کنید

 

7. ارائه اطلاعات مفید

اجازه دهید شما را در مورد یک راز کوچک راهنمایی کنم. اکثر مردم اطلاعات نمی‌خواهند.

من می‌دانم که همیشه چیز دیگری به شما آموزش داده شده است، اما این حقیقت دارد. مردم غرق در حقایق هستند.

چیزی که مردم واقعاً می‌خواهند، احساس نظم و پیش‌بینی پذیری در زندگی‌شان است. ما می‌خواهیم در جهان خود احساس قدرت کنیم.

بنابراین، ما به دنبال اسرار، نکات، قوانین و سیستم‌هایی هستیم که به ما کمک می‌کنند کنترل داشته باشیم و چیزها را درک کنیم.

توجه داشته باشید که چگونه این عناوین اطلاعاتی را که دقیقاً این کار را انجام می‌دهد را وعده می‌دهند.

• 20 گام مهم برای طولانی‌تر زندگی کردن • بهترین اسرار در جهان [رایگان] • بروشور رایگان به شما نشان می‌دهد که چگونه به نگرانی‌های مالی خود پایان دهید

  حرف را صادقانه و مشتاقانه را بیان کنید

8. حرف را صادقانه و مشتاقانه را بیان کنید

یک عنوان متن می‌تواند دو کار را برای شما انجام دهد. ابتدا تأییدیه شخصی که قبلاً استفاده کرده به‌عنوان شخص ثالث از محصول یا خدمات شمارا به خواننده ارائه می‌دهد.

دوم، از این واقعیت استفاده می‌کند که مردم دوست دارند بدانند دیگران درباره محصول شما چه می‌گویند.

به این نمونه‌های متن نگاه کنید:

• "به‌سادگی، بهترین نرم‌افزار طراحی که تاکنون منتشر شده است" • این برنامه رژیم غذایی برای من کارساز بود. می‌تواند برای شما هم کار کند» • "این اولین کتاب در مورد امور مالی شخصی است که واقعاً برای من منطقی بود"

یکی از انواع این استراتژی، نوشتن یک عنوان به‌صورت اول‌شخص و قرار دادن علامت نقل‌قول در اطراف آن است. این "توصیه مجازی" عنوان جالب‌تری به شما می‌دهد و خوانندگان را بهبود می‌بخشد.

 

9. پیشنهاد خود را با یک چیز اضافی تأیید کنید

مردم به فروش کپی اعتماد ندارند و دلیل خوبی دارد. بسیاری از کپی‌رایتینگ‌ها نادرست یا کاملاً ناصادقانه هستند.

برای از بین بردن این بی‌اعتمادی، می‌توانید یک چیز اضافی به تیتر خود اضافه کنید که به نظر می‌رسد نامناسب است، اما درست است.

به عناوین زیر نگاه کنید و متوجه شوید که چگونه کلمات "مرد اوهایو"، "منسوخ" و "متصدی بار ناامید" برجسته می‌شوند.

خاص بودن یا عجیب بودن آنها هاله‌ای صادقانه می‌افزاید که کپی‌رایتر هرگز نمی‌توانست به آن دست یابد.

• فرمول آزمایش شده مرد اوهایو 21 ساله برای ایجاد تجارت چند میلیون دلاری • توپ گلف جدید شرکت، خیلی دور پرواز می‌کند و می‌تواند بسیاری از زمین‌های گلف را منسوخ کند • بارمن سرخورده، دستگاهی باورنکردنی برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن کل خانه شما ساخته است

 

10. از همان ابتدا مرتبط باشید

مردم می‌خواهند فوراً بدانند که در جای مناسب هستند. بنابراین، هرچه بیشتر مشتری ایده‌آل خود را بشناسید، بهتر می‌توانید خاص‌ترین عنوان را برای آنها بسازید.

تصور کنید که شخصاً با شخصی صحبت می‌کنید. برای جلب و جلب‌توجه آنها چه می‌گویید؟

این مثال‌ها نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید شخصی را درگیر کنید و او را به بقیه نسخه‌های خود راهنمایی کنید:

• دو پای چپ دارید؟ حتی شما می‌توانید رقص هیپ هاپ را با این روش اثبات شده یاد بگیرید • اگر همین‌الان به آنچه در خمیردندانتان است نگاه نکنید، بعداً پشیمان خواهید شد

 

11. کلمات هیجانی را به تیتر خود اضافه کنید

ما می‌دانیم که کلمات محرک و متقاعدکننده می‌توانند تفاوت زیادی در محتوا و کپی‌رایتینگ شما ایجاد کنند، بنابراین فراموش نکنید که برای ارتباط با خواننده خود آنها را به تیتر خود اضافه کنید.

نشان دادن همدلی به خواننده به آنها اجازه می‌دهد تا متوجه شوند که مشکلات آنها را درک می‌کنید و می‌توانید به آنها کمک کنید.

• همه افراد جامعه ما کمردرد دارند (اما می‌دانند چگونه با آن مبارزه کنند) • دفعه بعد که رئیس قدیمی خود را می‌بینید آماده شوید تا صندلی‌تان را بچرخانید • 10 نکته هوشمندانه که فضای کاری کسل‌کننده شما را به بهشت بهره‌وری تبدیل می‌کند

راه‌های زیادی برای نوشتن عناوین فروش وجود دارد. هر استراتژی که انتخاب می‌کنید، خیلی سریع تصمیم نگیرید. برای طوفان فکری وقت بگذارید. ده‌ها یا حتی صدها عنوان بنویسید.

شما هرگز نمی‌دانید دقیقاً چه چیزی را قبل از گفتن می‌خواهید بگویید، بنابراین داشتن انتخاب‌های زیاد، مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به بهترین عناوین فروش است.

دیدگاه کاربران (0)