۲۱ استراتژی افزایش فروش! به نقل از برایان تریسی
۱۴۰۰-۱۰-۲۲ 0

چه یک سرویس، یک محصول یا اطلاعات ارزشمند، هرکسی چیزی برای فروش دارد. اما تنها راه موفقیت یک کسب‌وکار، جلب مشتری و افزایش فروش از آن خدمات، محصول یا اطلاعات است.

شما نمی‌توانید فقط امیدوار باشید که کسی با محصول شما برخورد کند و آن را بخرد.

افزایش فروش به‌خودی‌خود اتفاق نمی‌افتد، بلکه نتیجه استراتژی‌های فروش سنجیده‌ای است که برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

برای افزایش فروش، باید تعداد مشتریانی را که به آن‌ها می‌فروشید افزایش دهید، آنچه را که می‌فروشید بهبود ببخشید، پیام‌های خود را بهبود ببخشید یا همه موارد فوق.

اگر بتوانید هر مرحله از فرآیند فروش خود را حتی اندکی بهبود ببخشید، می‌توانید فروش را بسیار افزایش دهید. در اینجا ۲۱ راه برای افزایش فروش و کسب سود بهتر در کسب‌وکار شما آورده شده است.

۱- با افزایش سرنخ‌ها فروش را افزایش دهید

یکی از راه‌های قدرتمند برای افزایش فروش، افزایش مشتریان بالقوه است.

هرچه افراد بیشتری به سیستم فروش یا محل کسب‌وکار شما دسترسی داشته باشند، افراد بیشتری فرصت خرید از شما و افزایش سود شمارا خواهند داشت.

در اینجا چهار راه برای ایجاد سرنخ بیشتر برای افزایش فروش و افزایش سود آورده شده است.

مشتری خود را به‌وضوح شناسایی کنید

ابتدا باید بدانید چه کسی را هدف قرار می‌دهید. چه کسی به‌احتمال‌زیاد محصول شمارا می‌خرد و بلافاصله آن را به دیگران توصیه می‌کند؟

یک شخصیت و کاراکتر برای این مشتری ایجاد کنید. سؤالات خاصی در مورد آن‌ها بپرسید:

• آن‌ها چندساله هستند؟
• مرد هستند یا زن؟
• آیا آن‌ها بچه دارند
• چقدر پول درمی‌آورند؟
• آن‌ها به چه چیزی اهمیت می‌دهند؟
• اولویت‌های آن‌ها چیست؟

دانستن پاسخ این سؤالات به شما کمک می‌کند تا پیام‌های دقیق‌تری در مورد محصول خود ایجاد کنید و در تلاش‌های بازاریابی خود مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید.

 

استراتژی افزایش فروش - شناسایی مشکلی را که سعی در حل آن دارید
استراتژی افزایش فروش و شناسایی مشکلات مشتری و حل آنها

۲- مشکلی را که سعی در حل آن دارید شناسایی کنید

وقتی مطمئن شدید که درک روشنی از مشتری ایده‌آل خود، نقاط درد و خواسته‌های او دارید، آنگاه می‌توانید بفهمید که چگونه می‌توانید کمک کنید.

محصول یا خدمات شما چه مشکلی را حل می‌کند؟ چگونه با نقطه درد مشتری خود برخورد می‌کنید؟

اگر مشتری خود را به‌درستی شناسایی کرده باشید و بدانید که محصول شما چگونه به حل مشکل او کمک می‌کند، او آن را از شما خریداری خواهد کرد.

اما اگر مشتری که شناسایی کرده‌اید این مشکل را نداشته باشد، محصول شمارا خریداری نخواهد کرد.

همه موفقیت‌های بزرگ و همه ثروت‌های بزرگ از خدمت به مردم با آنچه می‌خواهند و مایل به پرداخت بهتر از هر کس دیگری هستند ناشی می‌شود.

با فکر کردن به «کمک» به‌جای «فروش»، می‌توانید نحوه خدمات بهتر به مردم و ارائه خدمات شگفت‌انگیز به مشتریان را بیابید.

 

۳- روش ۱۰۰ تماس را امتحان کنید

اگر ترس از رد شدن چیزی است که شمارا از شروع گفتگوهای فروش باز می‌دارد، تمرینی دارم که به شما کمک می‌کند اعتمادبه‌نفس بیشتری کسب کنید و سرنخ‌های بیشتری ایجاد کنید، به نام روش تماس ۱۰۰. در اسرع وقت، از طریق تماس تلفنی یا ایمیل شخصی، با ۱۰۰ مشتری ارتباط برقرار کنید.

هدف تمرین صحبت کردن با مردم است، نه لزوماً دیدن نتایج – اگرچه ممکن است این اتفاق بیفتد!

هنگامی‌که این کار را انجام می‌دهید، نه‌تنها از برداشتن تلفن نترسید، بلکه خواهید آموخت که مردم چگونه به تبلیغ شما واکنش نشان می‌دهند و به دلیل آن فروشنده بهتری خواهید شد. فقط مطمئن شوید که کیفیت تماس را فدای آن نمی‌کنید تا آن را از لیست خود دور نگه‌دارید.

شما هرگز نمی‌دانید چه کسی ممکن است به یک مشتری نهایی تبدیل شود.

 

از تبلیغات استفاده کنید
اهمیت تبلیغات در استراتژی افزایش فروش در کسب وکارها

۴- از تبلیغات استفاده کنید

گاهی اوقات خرج کردن برای پول درآوردن منطقی به نظر می‌رسد، اما لازم نیست زیاد خرج کنید.

با تبلیغات مناسب، حتی یک بودجه ناچیز نیز می‌تواند مؤثر باشد و باعث افزایش سرنخ‌ها شود.

شما فقط باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند، کجا می‌خواهید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید و برای چه مدت.

بسته به اینکه مشتری شما کجاست، به تبلیغات گوگل، فیس‌بوک و اینستاگرام فکر کنید.

هنگامی‌که از تبلیغات به‌عنوان بخشی از استراتژی فروش خود استفاده می‌کنید، ایده خوبی است که آزمایش‌هایی را اجرا کنید.

تست‌های تبلیغاتی به شما کمک می‌کند روند ایجاد تبلیغات را بیاموزید، به درک بهتر مخاطبانتان کمک می‌کند و اطمینان حاصل کنید که از بودجه شما به‌خوبی استفاده می‌شود.

 

حتماً بخوانید!  گذشت زمان به نفع شما نیست! یادداشتی از رابرت کیوساکی

۵- با ارتباط با مشتریان خود فروش را افزایش دهید

کسب اعتماد مشتریان برای متقاعد کردن آن‌ها برای خرید آنچه می‌فروشید، کلیدی است.

حتی در دنیایی که به‌طور فزاینده‌ای مجازی می‌شود، راه‌های زیادی برای ارتباط با مشتریان، ایجاد اعتماد و به دست آوردن نفوذ وجود دارد.

در اینجا سه راه برای بهبود فروش از طریق ارتباط با مشتریان ارائه شده است.

 

۶- از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید

رسانه‌های اجتماعی فضایی رایگان است که می‌توانید هر روز با مشتریان خود در ارتباط باشید.

اگر مشتری شما از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کند، باید از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.

این شمارا در وهله اول در نظر گرفتن اینکه چه چیزی می‌خواهند یا نیاز به خرید دارند، حفظ می‌کند.

هنگام استفاده از پست‌های رسانه‌های اجتماعی مانند عکس‌ها، فیلم‌ها و زیرنویس‌ها، حتماً اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهید.

از صحبت کردن با مشتریان خود پرهیز کنید و در عوض سعی کنید چیزی را به آن‌ها آموزش دهید یا به آن‌ها توضیح دهید که با محصول یا خدمات شما سازگار است.

همچنین می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان فضایی برای اثبات اینکه محصول یا خدمات شما واقعاً کار می‌کند، مانند آمار قبل و بعد، عکس‌ها یا توصیفات، و ویدیوهای محصول یا خدمات در محل کار استفاده کنید.

پاسخ به نظرات و پاسخ به سؤالات را فراموش نکنید. این یک راه شگفت‌انگیز برای کمک به فروش به مشتریان جدید است.

به یاد داشته باشید که در این فضا هنگام خطاب به مشتریان و مشتریان بالقوه خود دوستانه و پرحرف باشید.

اگر به‌درستی از آن استفاده کنید، می‌توانید اعتماد ایجاد کنید و مشتریان بالقوه خود را افزایش دهید.

 

اطلاعات داخلی را تبلیغ کنید
تکنیک تبلیغ اطلاعات داخلی یکی از انواع استراتژی افزایش فروش

۷- اطلاعات داخلی را تبلیغ کنید

همه عاشق یک معامله خوب هستند و وقتی احساس کنند اطلاعاتی در مورد فروش آتی یا دسترسی زودهنگام دارند، مشتریان شما اعتماد و وفاداری بیشتری به کسب‌وکار شما خواهند داشت.

حتی ممکن است به خاطر آن بیشتر خرید کنند.

این فقط در مورد فروش و پیشنهادات ویژه صدق نمی‌کند.

مشتریان فعلی و مکرر را در جریان استارت آپ ها و اخبار کسب‌وکار آینده قرار دهید و آن‌ها به‌زودی علاقه خود را به کسب‌وکار توسعه خواهند داد.

 

۸- یک رابطه را حفظ کنید

“فردی که یک بار مشتری بوده، همیشه یک مشتری خواهد بود” اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه فروش را در تجارت افزایش دهید، این باید شعار شما باشد.

هنگامی‌که مشتری محصول شمارا خریداری کرد، این نباید پایان تعامل شما با آن باشد.

روی حفظ یک رابطه قوی با مشتریان خود با ایجاد احساس ارزشمندی در آن‌ها تمرکز کنید تا در اطراف خود بمانند و دیگران را نیز به مشتری تبدیل کنند.

مشتری ابدی بیشتر از ۱۰ مشتری یک بار برای کسب‌وکار شما انجام می‌دهد.

 

۹- اجرای برنامه ارجاع

همه می‌خواهند احساس ارزشمندی کنند و یک راه عالی برای اینکه مشتریانشان احساس ارزشمندی کنند این است که به آن‌ها برای توصیه به دوستان و خانواده‌شان جایزه بدهیم.

از تخفیف‌های آینده، امتیازهای پاداش، دسترسی رایگان و غیره استفاده کنید تا مشتریان فعلی را تشویق کنید که از شما خرید کنند.

این نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا رابطه خود را با مشتریان خود حفظ کنید، بلکه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بالقوه جدیدی را نیز به دست آورید که احتمال خرید آن‌ها بیشتر است.

زیرا آن‌ها یک توصیه مستقیم دریافت کرده‌اند، بدون تلاش بیشتر از طرف شما.

 

با ارائه ارزش، فروش را افزایش دهید
چگونگی ارائه ارزش محصولات به عنوان استراتژی افزایش فروش

۱۰- با ارائه ارزش، فروش را افزایش دهید

در پایان روز، شما چیزی را می‌فروشید که به نحوی، شکل یا شکلی برای شخص دیگری ارزش ایجاد می‌کند.

اگر مشتریان احتمالی شما ندانند این ارزش چقدر است، از شما خرید نخواهند کرد.

با تأکید بر اینکه چرا و چگونه محصول شما ارزش ارائه می‌دهد، می‌توانید فروش را افزایش دهید و همچنین اعتمادبه‌نفس را القا کنید.

در اینجا نحوه فروش یک محصول آورده شده است.

 

۱۱- چیزی را به‌صورت رایگان ارائه دهید

یکی از راه‌های کمک به مشتریان بالقوه برای دیدن ارزشی که کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد این است که به آن‌ها چیزی واقعاً عالی رایگان بدهید.

وجوه رایگان راهی عالی برای ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه صمیمی است که کاملاً آماده خرید محصول واقعی شما نیستند.

هنگامی‌که آن‌ها پیش‌نمایشی ازآنچه شما ارائه می‌دهید دریافت کنند، احتمال خرید آن‌ها بسیار بیشتر خواهد بود.

این سرویس رایگان می‌تواند مزه محصول یا خدمات واقعی شما باشد یا می‌تواند مکمل آن باشد.

حتماً بخوانید!  افسانه دانشگاه برای موفقیت

هرچه رایگان هستید، مطمئن شوید که به‌خودی‌خود ارزشمند است.

این راهی است که اعتماد مشتریان بالقوه خود را به دست می‌آورید، آن‌ها را برای مشتری بعدی هیجان‌زده می‌کنید و فروش واقعی انجام می‌دهید.

 

۱۲- مزایا را بفروشید نه محصول را

مردم محصولاتی را نمی‌خرند، بلکه نتایجی را می‌خرند که محصول می‌دهد.

به خاطر سپردن ذهنیت “کمک”، نه ذهنیت “فروش” بازاریابی و فروش محصول یا خدمات خود، به شما کمک می‌کند تا بر مزایای آن‌ها تمرکز کنید.

وقتی برای اولین بار سعی می‌کنید به دیگران کمک کنید، بیشتر واقعی است تا مداوم و فقط می‌خواهید سریع پول در بیاورید.

همچنین ارزش محصول یا خدمات شمارا به مشتریان یادآوری می‌کند.

 

۱۳- با ارائه مؤثر محصول، فروش را افزایش دهید

ارائه مؤثر محصول به شما کمک می‌کند تا با افزایش نرخ تبدیل، سرعتی که مشتریان بالقوه را به مشتریان پولی تبدیل می‌کنید، فروش را افزایش دهید.

نرخ تبدیل شما معیاری از اثربخشی تلاش‌های فروش شما است.

برای کمک به افزایش نرخ تبدیل، باید روی توسعه عملکرد خود به روشی واضح و مؤثر کار کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

 

۱۴- مزیت رقابتی خود را توسعه دهید

این احتمال وجود دارد که شما تنها کسی نباشید که محصول یا خدمات خاص خود را می‌فروشید.

بنابراین، بسیار مهم است که بتوانید مزایا یا نتایجی را که مشتریان از خرید محصول یا خدمات شما به دست می‌آورند و در هنگام خرید محصول یا خدمات رقیب شما به دست نمی‌آورند، توضیح دهید.

برای توسعه مزیت رقابتی خود، باید بدانید چه چیز دیگری وجود دارد.

ادعای رقبای شما چیست؟ چه مزایایی برای فروش دارند؟ چیزی که ارائه می‌دهید چقدر متفاوت است؟

اگر می‌خواهید فروش را افزایش دهید، باید بتوانید بیان کنید که چرا مردم باید محصول یا خدمات شمارا نسبت به سایرین در بازار انتخاب کنند.

 

استراتژی افزایش فروش - قیمت مناسب را انتخاب کنید
تاثیر بالای قیمت محصولات به عنوان استراتژی افزایش فروش

۱۵- قیمت مناسب را انتخاب کنید

آنچه اهمیت دارد قیمتی است که برای محصول یا خدمات خود تعیین می‌کنید

. این نه‌تنها بر سود شما تأثیر می‌گذارد، بلکه بر ارزش درک شده آنچه ارائه می‌دهید نیز تأثیر می‌گذارد.

قبل از اینکه آن را تعریف کنید، باید هزینه‌های مربوط به تولید محصول را کاملاً درک کنید و احساس کنید که مشتری ایده‌آل شما مایل است برای آنچه چیزی بپردازد.

همچنین باید بدانید که رقبای شما برای چنین محصولات یا خدماتی چه هزینه‌ای دریافت می‌کنند.

یکی از بهترین استراتژی‌های فروش این است که بر قیمت رقیب خود غلبه کنید، اما باید پول در بیاورید.

اگر بتوانید محصول خود را بهتر از رقبای خود جلوه دهید، ممکن است بتوانید قیمت بالاتری را دریافت کنید.

این را در نظر داشته باشید و از آن برای کمک به تعیین قیمت عالی استفاده کنید.

 

۱۶- مطمئن شوید که پیام‌های شما واضح است

وقتی نوبت به یادگیری نحوه بازاریابی یک محصول یا خدمات می‌رسد، وضوح بسیار مهم است.

یک تا دو مزیت کلیدی را که محصول شما ارائه می‌دهد انتخاب کنید و آن‌ها را به‌وضوح در سراسر محتوایی که بخشی از استراتژی فروش و بازاریابی شما است بیان کنید.

این تضمین می‌کند که داستانی که در مورد محصول خود می‌گویید در تمام کانال‌های بازاریابی شما همسو باشد و مشتریان شما دقیقاً بدانند که شما چه چیزی می‌فروشید.

 

استراتژی افزایش فروش - محتوا را در چندین کانال، بازاریابی کنید
رابطه مستقیم استراتزی انشتار محتوا با استراتژی افزایش فروش

۱۷- محتوا را در چندین کانال، بازاریابی کنید

به‌عنوان بخشی از استراتژی فعلی خود برای افزایش فروش، باید دائماً به دنبال راه‌های خلاقانه برای بهبود تبلیغات و تلاش‌های تبلیغاتی خود برای دستیابی به مشتریان جدید باشید.

رسانه‌های زیادی ازجمله توییتر، اینستاگرام، فیس‌بوک، لینکدین، تیک‌تاک، یوتیوب، ایمیل، وبلاگ‌ها، پادکست‌ها، حتی مواد چاپی سنتی مانند مجلات و روزنامه‌ها وجود دارند که می‌توانند پیام و محصول شمارا به مخاطبان مناسب برسانند.

 

۱۸- تعداد و اندازه تراکنش‌ها را افزایش دهید

شما از قبل می‌دانید که حفظ مشتریان خود و حفظ ارتباط با آن‌ها مهم است، بنابراین وقتی آن‌ها را دارید، چگونه می‌توانید آن‌ها را مجبور کنید دوباره از شما خرید کنند؟

این سؤال مهمی است که باید در هنگام تدوین یک برنامه استراتژی فروش بپرسید.

اگر بتوانید دفعات خرید را ده درصد افزایش دهید، می‌توانید فروش و درنتیجه سود خود را به همان درصد افزایش دهید.

در اینجا چهار راه وجود دارد که می‌توانید مشتریان خود را وادار کنید که بیشتر از شما خرید کنند و به‌طورکلی بیشتر خرید کنند.

 

۱۹- در ذهن بمانید

مشتریان شما در وهله اول چگونه شمارا پیدا کردند؟ ایمیلشون رو داری؟ آیا در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌شوید؟ چهره به چهره ملاقات کردید؟

حتی اگر آن‌ها شمارا پیداکرده‌اند، به استفاده از این روش ارتباطی ادامه دهید تا در ذهن خود باقی بمانید.

ایمیل‌های منظم با پیشنهادات، محصولات برجسته یا اطلاعات مفید ارسال کنید.

به پست کردن محتوای ثابت در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود ادامه دهید.

با آن‌ها تماس بگیرید تا بررسی کنید و ببینید آیا چیز دیگری نیاز دارند یا از خرید خود لذت می‌برند.

شما می‌خواهید اولین کسب‌وکاری باشید که وقتی به چیزی که شما می‌فروشید به آن فکر می‌کنند.

 

حتماً بخوانید!  چگونه یک نگرش استثنایی ایجاد کنیم؟

۲۰- در هزینه‌های مشتری خود صرفه‌جویی ایجاد کنید

برای اینکه مشتریان خود را به خرید بیشتر تشویق کنید، برای خریدهای بزرگ‌تر، مانند ارسال رایگان برای سفارشات بیش از یک مقدار مشخص، تخفیف اعمال کنید.

هنگام تبلیغ فروش، پیشنهاد افزایش مبلغ را برای خریدهای بزرگ‌تر در نظر بگیرید، به‌عنوان‌مثال. ۱۵% تخفیف برای سفارش‌های ۲۵۰ هزار تومان یا بیشتر و ۲۵% تخفیف برای سفارش‌های ۵۰۰ هزار تومان یا بیشتر.

 

هر چه بیشتر خرج کنند، تخفیف بیشتری می‌گیرند
استراتژی افزایش فروش با کمک تکنیکهای مختلف ارائه تخفیف

۲۱- هر چه بیشتر خرج کنند، تخفیف بیشتری می‌گیرند

به دنبال فرصت‌هایی برای فروش بیشتر به مشتریان باشید

شما باید دائماً به دنبال راه‌هایی برای افزایش فروش مشتریان باشید تا آن‌ها هر بار بیشتر خرید کنند.

چه محصولات یا خدماتی مکمل آن چیزی است که در حال حاضر خریداری می‌کنید؟

زمانی که ارزش خود را ثابت کنید و مشتریان وفادار داشته باشید، احتمالاً بیشتر و بیشتر به شما بله خواهند گفت.

 

۲۲- قیمت‌های خود را افزایش دهید

در برخی موارد، افزایش قیمت‌ها گزینه مناسبی است که می‌تواند به فروش بیشتر پس از آزمایش بسیاری از تاکتیک‌های فروش دیگر در این لیست کمک کند.

شما باید هزینه‌های خود را به‌طور کامل تجزیه‌وتحلیل کنید، قیمت‌های خود را با رقبا مقایسه کنید و ابتدا تقاضا برای محصول یا خدمات خود را درک کنید.

بااین‌حال، در بسیاری از شرایط، می‌توانید قیمت‌های خود را ۵ یا ۱۰ درصد افزایش دهید، بدون اینکه مقاومت بازار را تجربه کنید.

اگر محصولات و خدمات شما باکیفیت هستند، مردم‌پسند و مفید هستند، افزایش اندک در قیمت کل شما مشتریان شمارا دور نمی‌کند.

 

با سرمایه‌گذاری روی خودتان فروش را افزایش دهید

بهبود توانایی خود برای فروش و تبدیل مشتریان بالقوه علاقه‌مند به مشتریان پولی، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای افزایش فروش انجام دهید.

بخش‌های زیادی در فرآیند فروش وجود دارد و بهبود حتی یکی از آن‌ها می‌تواند تأثیر چشمگیری بر نتایج شما داشته باشد.

 

استراتژی افزایش فروش - در آموزش فروش شرکت کنید

در آموزش فروش شرکت کنید

برخی افراد به‌طور طبیعی در فروش خوب هستند.

آن‌ها می‌توانند به‌راحتی با یک مشتری تماس بگیرند، یک زبان مشترک پیدا کنند، خواسته‌های آن‌ها را درک کنند و آن‌ها را متقاعد کنند که محصولشان را بخرند.

بااین‌حال، این مهارت‌ها به‌راحتی برای همه به دست نمی‌آید.

درواقع، بیشتر بازاریابان برای موفقیت باید این مهارت‌ها را در طول زمان یاد بگیرند، تمرین کنند و تقویت کنند.

حتی اگر برای تبدیل‌شدن به فروشنده‌ای که امروز هستید، سخت کارکرده‌اید، هرگز یادگیری را تمام نکرده‌اید.

آموزش فروش می‌تواند ذهن شمارا به سمت فرصت‌های جدیدی باز کند که دیگران با آن موفقیت را تجربه کرده‌اند، شمارا قادر می‌سازد با فروشندگان خلاق دیگر ارتباط برقرار کنید، و حتی سرنخ‌ها یا مشارکت‌های جدیدی ایجاد کنید.

 

یاد بگیرید چگونه مذاکره کنید

در نقطه‌ای از راه فروش، با کسی روبرو می‌شوید که می‌خواهد قیمت پایین‌تری یا سود اضافی داشته باشد، یا موقعیتی که در آن باید مصالحه کنید.

یادگیری نحوه مذاکره نه‌تنها می‌تواند به شما در بهبود روابط با مشتریانتان کمک کند، بلکه می‌تواند به افزایش فروش نیز کمک کند.

بهترین مذاکره‌کنندگان از بهترین منافع مشتریان خود مراقبت می‌کنند و راه‌حلی را پیدا می‌کنند که برای هر دو طرف مفید باشد.

 

مذاکره و استراتژی افزایش فروش
اهمیت تکنیکهای مذاکره به عنوان یک استراتژی افزایش فروش

استراتژی جستجو را توسعه دهید

بهترین خرده‌فروشان برنامه‌ای برای توسعه مشتریان بالقوه با بالاترین کیفیت و کمیت دارند که می‌توانند و در یک بازه زمانی معقول خریداری کنند.

تحقیق بخشی ضروری از استراتژی‌های فروش موفق است و اگر می‌خواهید فروش را افزایش دهید باید اولویت‌بندی کنید.

اگر استراتژی فروش شما فاقد این مؤلفه حیاتی است یا تاکتیک‌های جستجوی شما ناکافی است، من یک چک‌لیست جستجوی اساسی ایجاد کرده‌ام تا به شما کمک کنم روی مشتریان بالقوه‌ای تمرکز کنید که حداکثر بازدهی دارند.

نوشته‌ای از برایان تریسی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۴]
برچسب ها

نظر بدهید

امتیاز این:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]