استراتژی ضدگلوله برای افزایش فروش
۳ استراتژی ضدگلوله برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر
استراتژی ضدگلوله برای دست یابی به فروش بیشتر
فروش شیشه عمر یک کسبوکار است.
فروش نبض یک سازمان است.
بدون آن، چه اتفاقی برای آن شرکت یا سازمان خواهد افتاد؟
کارآفرینان در سراسر دنیا با ناتوانی در کسب درآمد بیشتر دستوپنجه نرم میکنند.
زیرا واقعیت این است که کار آسانی نیست.
بیشتر کارآفرینان تصور میکنند برای افزایش درآمد باید یک بودجه بازاریابی عظیم یا نفوذ عمیقی در یک صنعت داشته باشند.
در واقع شما نیازی به اینها ندارید.
در اینجا چند راهکار برای بالا بردن فروش توضیح دادهشده است.

۱ – مشکلات مشتری را حل کنید
اگر شما در حال حل مشکلات مشتریان نیستید، پس احتمال بالارفتن فروش شما در طول زمان رفتهرفته کاهش مییابد.
اما اگر محصولات و خدمات شما مشکلات مهمی را از مشتری حل کنند، شانس شما برای بالارفتن فروشتان به طرز چشمگیری افزایش مییابد.
در کسبوکار همهچیز به حل مسئله متکی است.
نقطه درد را پیدا کنید و سپس آن را برطرف کنید.
مسلماً درد با مشکل برابری میکند.
و هرچه مشکل بزرگتر باشد، احتمال به دست آوردن یک ثروت بادآورده با حل آن بیشتر است.
خب شما چگونه این را در فرآیند فروش پیادهسازی میکنید؟
باید بگویم بهراحتی با صحبت کردن با مشتریان.
آنها را بهتر درک کنید.
آنها در چه چیزی دست و پا میزنند؟
آیا محصولات یا خدمات فعلی شما بهخوبی مشکل آنها را حل میکنند؟
تا زمانی که شما با مشتریانتان صحبت نکنید، هیچ راه مستقیمی برای دانستن پاسخ این سؤالات وجود ندارد.
بیشتر بخوانید: ۵ استراتژی عالی برای جلب مجدد مشتریان ازدسترفته

۲ – پول به دنبال توجه میآید
دومین استراتژی ضدگلوله: جلب توجه.
ما اغلب به کوچک کردن اندازه چیزها علاقه داریم.
خصوصاً وقتی انتقاد میکنیم.
اما واقعیت این است که پول به دنبال توجه میآید.
پس چرا شما میل دارید بهجای هل دادن چیزها به جلو آنها را کوچک کنید؟
منظورتان از این کار چیست؟
مقاله بنویسید، پادکست ضبط کنید، ویدئو منتشر کنید و روزی پنج تا ده بار در روز آن را روی شبکههای اجتماعی پست کنید.
پیشنهاد ویژه: ۱۰ نکته برای افزایش فروش آنلاین
اگر میترسید از اینکه شاید بیشازحد این کار را انجام میدهید، دوباره فکر کنید.
این دغدغه شما نیست.
دغدغه اصلی شما ناشناخته بودن است.
از عدم دریافت توجه خجالت نکشید.
از هر فرصتی برای دیدهشده استفاده کنید.
چه بهواسطه شبکههای اجتماعی چه رسانههای بزرگ، این کار را انجام دهید.
یک پاسخ فوقالعاده و پرسروصدا به مصاحبههای پادکست بدهید.
وقتی از شما درخواست شد تا در گروه صحبت کنید، بله بگویید، مقدار آن مهم نیست.
شما میبینید هرچه توجه بیشتری دریافت کنید، افراد بیشتری نام شما را میشناسند و هرچه افراد شما را بیشتر بشناسند، شانس خرید آنها از شما بیشتر میشود.

3- مخالفتها را مانند یک فرد حرفهای مدیریت کنید
سومین استراتژی ضدگلوله : مدیریت حرفه ای مخالفت ها
مخالفتها قاتلان نهچندان ساکت فروش هستند.
آیا تابهحال مشتریان بالقوه به شما گفتهاند که نیاز به فکر کردن دارند؟
شاید آنها به شما گفتهاند که پول زیادی قرار است بپردازند و باید اول با همسرشان صحبت کنند.
یا شاید این باشد که آنها قبلاً محصولات یا خدمات رقیب شما را استفاده کردهاند.
هرچه باشد، این مخالفتها میتوانند فروش را تحت تأثیر خود قرار دهند.
این وظیفه شماست تا آنها را مانند یک فرد حرفهای مدیریت کنید.
حتما بخوانید: ۷ ترفند موثر در افزایش فروش و جذب کردن مشتری
اما چگونه؟
این تنها به چیزی که شما میفروشید یا صنعت یا بازار شما مربوط نمیشود این به درک مشتری ربط دارد.
قیمت صرفاً یک مخالفت است، البته به قیمت ربطی ندارد.
اگر قیمت در نقطه تمرکز قرار بگیرد، شما به سمت یک موقعیت مشکل و پیچیده میروید.
این سپس حالت معاملهای به خود میگیرد و دیگر بر اساس ارزش محصول یا خدماتی که ارائه میدهید دیده نمیشود.
شما میتوانید محصولات یا خدمات گران را بهمحض دریافت ارزش واقعیشان به بازار کار معرفی کنید.
اغلب اوقات بهترین روش برای غلبه بر هرکدام از این مخالفتها این است که از رضایتها یا مثالهای مشتری از نحوه کمک محصولات یا خدمات شما به آنها استفاده کنید.
تائید اجتماعی یکی از قدرتمندترین عواملی است که برای غلبه بر این نوع مخالفتها در کنار توانایی شما برای ارائه یک ضمانت ضدگلولهای که به آنها میدهید مفید است.
بهاینترتیب، شما میتوانید بهراحتی بیشتر مخالفتهایی را که با پیشنهادهای شما میشود سرکوب کنید و درنتیجه آن، فروش را در کسبوکارتان بالا ببرید.
با استفاده از این ۳ استراتژی ضدگلوله به راحتی میتوانید فروش خود را افزایش دهید.
نظر بدهید