4 راهی که ریلز اینستاگرام می‌تواند نام تجاری شما را متحول کند

4 راهی که ریلز اینستاگرام می‌تواند نام تجاری شما را متحول کند

پلتفرم‌های اجتماعی مرکز دنیای دیجیتال هستند. همانطور که جهان تکامل می‌یابد، استراتژی برند نیز باید تکامل پیدا کند. شرکت‌ها باید خود را با مناظر دائماً در حال تغییر هر پلتفرم اجتماعی که استفاده می‌کنند سازگار کنند و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر یک استفاده نمایند تا خودشان را از رقبا متمایز کنند.

در حال حاضر، اینستاگرام از موقعیت خود در فضای مجازی حداکثر استفاده را می‌کند، زیرا ویژگی‌های پست و استوری آن به اصلی‌ترین استراتژی بازاریابی یک برند جهانی تبدیل شده است و از زمانی که ریلز اینستاگرام معرفی شد و برند‌ها را قادر ساخت تا ویدئوهای کوتاه قابل کشف تولید کنند تا مشتریان کنونی و مشتریان بالقوه را به طور یکسان جذب نمایند، شرکت‌ها به امید اینکه این ویژگی به آن‌ها برتری دهد، از آن استفاده کردند.

فرصت‌هایی که ریلز اینستاگرام برای تعامل و آگاهی از برند به ارمغان می‌آورد بسیار زیاد است، بنابراین برای شرکت‌ها ضروری است که نحوه استفاده از آن را سریعاً یاد بگیرند.

اگر به کمی دلگرمی نیاز دارید، در اینجا 4 راه وجود دارد که  نشان می‌دهد ریلز اینستاگرام می‌تواند برند شما را جلوتر از منحنی‌های پیش‌بینی، حفظ کنند.

1)     مخاطب جدیدی را هدف قرار می‌دهید که ممکن است در غیر این صورت او را از دست بدهید.

یک ریلز پرطرف‌دار این‌قدرت را دارد که فرصت‌های زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد که هرگز در هیچ پلتفرم اجتماعی دیگری نخواهید دید. این به برند شما اجازه می‌دهد تا به مشتریان بالقوه‌ای برسد که قبلاً در بهترین حالت بعید بود که به آن‌ها دست پیدا کند.

الگوریتم اینستاگرام به نفع ریلز ظاهر شده است، و گویی این کافی نیست، این ویژگی بخش اختصاصی خود را در برنامه اینستاگرام دارد که کاربران می‌توانند از طریق آن تمام ریلز یک برند را مشاهده کنند.

آن‌ها می‌توانند نفوذ شما را گسترش دهند، به این معنی که تنوع بیشتری از مخاطبان بالقوه برای برند شما به وجود می‌آورند.

درگذشته؛ مانند دیگران بودن نگران‌کننده بود اکنون همه چیز در مورد لذت‌بردن از آزادی تست و سوق‌دادن نام تجاری در جهت‌های جدید و هیجان‌انگیز است.

2)     خجالتی نباشید؛ نشان دهید از چه بخش‌هایی ساخته شده‌اید!

برخی از شرکت‌ها برای نشان دادن شخصیت خود، صفحات خود را با پست‌های طولانی اشباع می‌کنند، اما تنها کاری که واقعاً باید انجام دهند این است که ریلز را به نمایش بگذارند، آن هم با کلمات بسیار کمتر، یا اصلاً بدون گفتن هیچ کلمه‌ای.

هیچ راهی بهتر از ایجاد آوازه برند معتبر از طریق قدرت ویدیو برای ارتباط با مخاطبان وجود ندارد. ریلز به شما امکان می‌دهند جنبه انسانی شرکت خود را نشان دهید.

زیرا مطمئناً، محصولات شما عالی هستند و خدمات مشتری شما درجه یک است، اما چه کسانی پشت همه این‌ها هستند؟

ممکن است از میزان علاقه بسیاری از مشتریان به ملاقات با افرادی که برند‌های موردعلاقه خود را دارند، شگفت‌زده شوید، پس برند خود را زنده کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

3)      آن را به‌عنوان فرصتی برای آموزش ببینید

می‌توانید از ریلز اینستاگرام برای پیش‌بینی سؤالات مخاطبانتان از قبل استفاده کنید، ویدئوهای مدیریت‌شده‌ای را تولید کنید که نشان می‌دهد چگونه باید از محصولاتتان استفاده کنند، از مزایای آن‌ها حمایت کنید، و اطلاعات کمتر شناخته شده‌ای درباره برندتان ارائه دهید.

شما می‌توانید با قراردادن شرکت خود به‌عنوان رهبر یک جریان فکری، کنترل شهرت برند خود را به دست بگیرید، حتی فقط با کلیپ‌هایی که توضیح می‌دهند چه چیزی شما و محصولاتتان را متمایز می‌کند.

علاوه بر این، به اشتراک گذاشتن پرسش‌های متداول، پرداختن به تصورات نادرست، یا درگیرشدن با سؤالات عمومی مشتریان، قابلیت اطمینان، مفیدبودن و قابل‌اعتماد بودن شرکت شما را نشان می‌دهد.

عموم مردم به‌زودی خواهند فهمید که می‌توانند برای محتوای قابل‌دسترس و واقعی، به شما تکیه کنند.

4)      به محتوای ارزشمند بادوام ارتقا یابید

برخلاف تصور رایج، استراتژی‌های بازاریابی نیازی به پیچیدگی ندارند. صرفاً بازنگری و اشتراک‌گذاری مجدد محتوای بادوام می‌تواند مؤثرترین راه برای افزایش ترافیک برند شما باشد، نه اینکه زمان زیادی برای ایده‌پردازی یک برنامه اجتماعی کاملاً جدید صرف کنید.

علاوه بر این، ریلز نه‌تنها می‌تواند به پست‌های قدیمی‌تر پیوند دهد، بلکه می‌تواند موضوعی را به مخاطبان کاملاً جدید معرفی کند.

این ویدئوهای سریع و مختصر، روشی برای برجسته‌کردن برند شما در دید مشتریان است تا اعتماد عمومی را افزایش دهد، و در زمانی که بازار رقابتی‌تر از همیشه است، شما را مرتبط با مخاطبانتان نگه می‌دارد.

طبق تجربه من به‌عنوان مدیرعامل و بنیان‌گذار یک آژانس بازاریابی عملکرد و طراحی وب، پلتفرم‌های اجتماعی قرار است به‌عنوان محبوب‌ترین فضایی که برند‌ها در آن ارتباط برقرار می‌کنند، خدمت کنند.

ریلز به شما یک راه سرگرم‌کننده و سریع برای تبلیغ کار‌هایی که شرکت شما انجام می‌دهد، ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد که مشتریان کنونی و مشتریان احتمالی شما به طور یکسان می‌توانند در یک‌لحظه به آن دسترسی داشته باشند.

اگر برند شما هنوز از این ویژگی استفاده نکرده است، ممکن است زمان آن فرارسیده باشد که به آن بپیوندید، قبل از اینکه رقابت با انبوهی از دنبال‌کنندگان جدید، بسیار زیاد شود.

منبع

دیدگاه کاربران (0)