5 محتوای بیزینس کوچینگ که باید برای رشد و پیشرفت در این حرفه ایجاد کنید

5 محتوای بیزینس کوچینگ که باید برای رشد و پیشرفت در این حرفه ایجاد کنید

چه تازه ‌کار بیزینس کوچینگ خود را شروع کرده باشید و یا سال‌هاست که آن را انجام می‌دهید، کار شما دو هدف دارد: درآمد و تأثیر.

ایجاد یک تجارت موفق در امر بیزینس کوچینگ به مهارت‌های زیادی در جذب مشتری نیاز دارد و یکی از راه‌های انجام این کار بازاریابی محتوا است.

محتوای استراتژیک می‌تواند اعتبار برند شمارا ایجاد کند، جامعه‌ای پیرامون ارزش‌های شما ایجاد کند و خدمات شمارا ارتقا دهد.

اما یک چیز که اکثر کارآفرینان آنلاین فراموش می‌کنند این است که محتوا یک ابزار تبدیل است، نه‌فقط یک سری پاراگراف‌هایی که اطلاعات ارائه می دهند.

محتوای بیزینس کوچینگ ، اگر بسیار خوب انجام شود، می‌تواند مشتریان بالقوه را که به‌طور فعال به دنبال راه‌حل برای مشکلاتشان هستند را به مشتریان درجه‌یک تبدیل کند.

پنج نوع محتوای بیزینس کوچینگ برای رشد و پیشرفت در این حرفه

1- محتوای بیزینس کوچینگ ایجاد کنید که باورهای مخاطب شما را تغییر دهد

اشتباه شماره یک که بیزینس کوچ ها مرتکب می‌شوند این است که فرایند تبدیل را با ویژگی‌ها و مزایای خدمات خود شروع می‌کنند.

اگرچه این عالی است، اما فروش اتفاق نمی‌افتد زیرا به مشتریان بالقوه نشان نداده‌اید که چرا ماندن در شرایط فعلی برای اهداف آن‌ها مضر است.

هر محتوایی که برای جلب مشتری ایجاد شود باید با پرداختن به اعتقادات احتمالی شما در مورد خود و توانایی تغییر شکل زندگی آن‌ها شروع شود.

قبل از انجام هرگونه سرمایه‌گذاری، مشتریان بالقوه باید بدانند که چرا تغییر در تفکر آن‌ها لازم است.

الگوبرداری از نتیجه مطلوب برای مشتریان تنها در صورتی امکان‌پذیر است که از عقاید فعلی مخاطبان خود و چگونگی جلوگیری از رشد این باورها استفاده کنید.

در اصل، شما نمی‌توانید مشتریان بالقوه را به مشتری تبدیل کنید بدون اینکه به سیستم اعتقادی فعلی آن‌ها روی بیاورید،

آن‌ها را برای ترک رویکردهای قدیمی به چالش بکشید و آن‌ها را برای اتخاذ روش جدیدی برای تفکر و رفتار ترغیب کنید.

  بیشتر بخوانید: چند نوع کوچینگ وجود دارد   محتوای بیزینس کوچینگ محتوایی ایجاد کنید که داستانی را بیان کند

2- محتوای بیزینس کوچینگ که داستانی را بیان کند

برای هدایت مشتریان بالقوه از روی کنجکاوی به صفحه پرداخت، به مواردی بیش از واقعیت‌ها یا داده‌های سخت نیاز دارید.

شما به داستان‌های مناسب نیاز دارید که نشان دهد شما اشتیاق، اهداف، چالش‌ها و ناامیدی‌های آن‌ها را درک می‌کنید.

برند شما باید مشتریان بالقوه را به‌گونه‌ای درگیر کند که شخصیت انسانی پشت برند را به آن‌ها نشان دهد و بر وفاداری تأثیر بگذارد.

کافی نیست داستان‌هایی درباره میزان عالی بودن محصول خود بگویید - شما به داستان‌هایی نیاز دارید که با نیازهای دائماً متغیر مخاطبان شما سازگار باشد.

در مورد چگونگی پیشرفت خود به‌عنوان یک فرد و یک کارآفرین داستان بگویید.

مردم نه‌تنها چهره پشت برند تجاری را می‌بینند، بلکه حس رفاقت را نیز می‌بینند، زیرا شما نشان می‌دهید که واقعیت فعلی آن‌ها را درک می‌کنید.

رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به شما کمک کنند تا این عامل "بدانید، بپسندید و اعتماد کنید" را برای برند خود ایجاد کنید.

نیازی نیست که از تمام حریم خصوصی خود چشم‌پوشی کنید.

شما فقط باید در مورد اعتقادات و ارزش‌های خود شفاف باشید و به مخاطبان خود اجازه دهید نگاه کوتاهی به زندگی شما داشته باشند.

  پیشنهاد ویژه: بیزینس کوچ، مشاور کسب‌وکار نیست  

3- محتوایی که موفقیت مشتریانتان را نشان دهد

آیا با موفقیت به مشتریان کمک کرده‌اید تا با استفاده از روند و روش خود نتیجه بگیرند؟ باافتخار این واقعیت را به اشتراک بگذارید.

این خودستایی نیست. بلکه این واقعیت را تأیید می‌کند که مشتریان بالقوه سؤالات ناگفته‌ای در مورد شما و پیشنهاد‌های عالی شما دارند.

تحقیقات نشان می‌دهد بررسی‌های آنلاین بر تصمیمات خرید تأثیر می‌گذارد، به‌ویژه هنگامی‌که کالایی که خریداری می‌شود ازنظر ماهیت گران‌تر و دارای ریسک باشد.

برای مقابله با تردیدهای سرمایه‌گذاری شما نیاز به مطالعات موردی شگفت‌انگیز در مورد افرادی دارید که قبلاً حالاتی را که مشتریان بالقوه شما در حال حاضر تجربه می‌کنند، تجربه کرده‌اند.

نمی‌توانید روی میزان جذابیت یا بی‌نظیر بودن خدمات خود حساب کنید.

مشتریان بالقوه شما چندین گزینه را در ذهن خود در نظر می‌گیرند و در مورد اینکه با چه کسی کار می‌کنند تا نتایج خارق‌العاده‌ای بگیرند بحث می‌کنند.

نشان دادن موفقیت مشتریان خود آن‌ها را متقاعد می‌کند که شما نه‌تنها یک فرایند حل مسئله مستند دارید.

مشتریان شما نیز از همکاری با شما موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌اند.

  یک مطلب کاربردی: انواع مختلف کوچینگ در محیط کار     محتوای بیزینس کوچینگ ایجاد کنید که روند شمارا مستند کند

4- محتوای بیزینس کوچینگ که روند شمارا مستند کند

کافی نیست افتخارات و شواهد موفقیت خود را در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود نشان دهید.

موفقیت مشتریان شما باعث نمی‌شود که آن‌ها صد درصد مطمئن شوند.

آنچه شما باید انجام دهید این است که نشان دهید واقعاً می‌دانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید.

محتوای بیزینس کوچینگ ایجاد کنید که مشتریان بالقوه فرآیند تحول خود را مشاهده کنند. چیزی را نگه ندارید.

مانند اینکه برای برگزاری یک سمینار یک بار در طول زندگی به شما پول پرداخت‌شده است، آموزش دهید.

ایده در اینجا این است که بذرهایی را بکارید تا در آینده به شما کمک کند سریع‌تر از دیگران به راه‌حل موردنظر برسید.

بله، ممکن است در تدریس تردید داشته باشید، فکر کنید که اگر همه‌چیز را یاد دهید، مشتری پرداختی نخواهید داشت.

اما این درست نیست. نه‌تنها مشتری‌ها اثبات تجربه شمارا می‌خواهند،

همچنین آن‌ها نمی‌خواهند کل زندگی خود را صرف آموزش کنند و فردی که می‌تواند این آموزش‌ها را در زمان کوتاه ارائه کند را از دست بدهند.

  حتما بدانید: ۱۶ سؤال قدرتمند در بیزینس کوچینگ  

5- محتوایی ایجاد کنید که مستقیماً فروش را درخواست کند

مهم‌ترین قسمت کار شما اینجاست: از مشتری بالقوه خود بخواهید که در خدمات شما سرمایه‌گذاری کند.

اگرچه ممکن است شما برای تعیین موقعیت خود به‌عنوان یک متخصص بسیار سخت کار کرده باشید،

اما در صورت عدم درخواست، تبدیل مشتری بالقوه به مشتری نهایی انجام نمی‌شود.

فروش باید طبیعی باشد، نه به‌عنوان راهی برای فریب مشتریان بالقوه برای تصمیم‌گیری در مورد خریدهای ناخواسته.

شما قبلاً با ایجاد محتوایی که انسانیت و تجربه و تخصص شمارا نشان می‌دهد، ارزشی را فراهم کرده‌اید.

شما فاصلهٔ بین غریبه بودن و یک متخصص مورد اعتماد را پرکرده‌اید.

داستان‌های موفقیت مشتریان شما، میل آن‌ها را برای تجربه همان تحول تقویت کرده است. بنابراین به فروش خود ادامه دهید.

محتوای شما می‌تواند بیشترین فروش را برای شما داشته باشد و اگر پیام صحیحی داشته باشید،

می‌توانید مجموعه‌ای از مشتریان بالقوه را ایجاد کنید که مایل و قادر به سرمایه‌گذاری در خدمات بیزینس کوچینگ پیشرفته شما هستند.

منبع: www.entrepreneur.com

دیدگاه کاربران (0)