۵ نکته در فروش بین‌المللی و برند سازی از برایان تریسی
1399-01-31 0

۵ نکته در برندسازی و فروش بین‌المللی از برایان تریسی

فروش بین‌المللی کار آسانی نیست، اما پاداش تلاش‌های شما ارزش زحماتتان را دارد.

فعالان همگی فارغ از محل تولدشان به یک زبان صحبت می‌کنند.

آنها حرکت، عزم و تمرکز را بلافاصله بدون کم و کسری در ترجمه درک می‌کنند.

کارآفرینانی که می‌خواهند ماموریتشان را به یک سطح جهانی برسانند ممکن است کمی بیشتر به یک روحیه قوی نیاز داشته باشند.

یک ترفند برای بررسی مردم فرهنگ‌های دیگر و شناسایی اولویت‌های آنها وجود دارد.

در زمان فروش بین‌المللی چند نکته وجود دارد. آنها را در زیر دنبال کنید.

۱- پتانسیل را تشخیص دهید

اگرچه ممکن است وارد‌شدن به بازارهای جدید ترسناک باشد، اما این فرصت غیرقابل‌انکار است.

کارشناسان به شرکت‌ها توصیه می‌کنند تا استعدادهای برترشان را در معرض پیشرفت قرار دهند، نه اینکه آنها را در سطوح پایین‌تر نگه ‌دارند.

همانطور که ارزش‌ها و انتظارات در سراسر جهان در حال تغییر هستند، ایده‌ها، محصولات و برندهای جدید موفقیت‌های خارق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنند.

در واقع اکثریت کشورها فرصت‌های بسیار زیادی دارند که دغدغه واقعی‌شان این است که بر کدام یک تمرکز کنند.

آنهایی که می‌توانند خدمات یا محصولاتشان را با افراد مختلف در سراسر دنیا سازگار کنند، احتمالا به زودی خودشان را در کسب‌وکار و فروش بهتری خواهند دید.

و اکنون با ظهور اینترنت و فروش آنلاین حتی روش‌های بیشتری برای امتحان آب‌ها پیش از شیرجه‌زدن وجود دارد.

برندسازی و فروش بین‌المللی

۲- فرهنگ را درک کنید

یکی از کارهای سختی که یک کارآفرین می‌تواند انجام دهد این است که بداند چگونه عملکرد فرهنگ‌های مختلف را در دنیای واقعی مدیریت کند.

حتماً بخوانید!  ثروتمند شدن ؛ چرا می‌خواهید ثروتمند شوید؟

حتی ناامیدانه‌تر اینکه آنها ممکن است یک فرهنگ را در دو بخش مختلف یک کشور بسیار متفاوت ببینند.

اگر آنها نتوانند استراتژی خود را با آنها سازگار کنند، برای به دست‌آوردن هر تراکنش در ابتدای کار دچار مشکل می‌شوند.

شاید این برای برندهایی با اوضاع اقتصادی خوب بسیار خوب باشد. اما همه برای حمایت از کالایی که برای مدت طولانی با ضرر فروخته می‌شود سرمایه‌ای ندارند.

درک خواسته‌ها و نیازهای یک فرهنگ به افزایش رضایت مشتریان و وفادارکردن آنها کمک خواهد کرد.

برندسازی و فروش بین‌المللی

۳- تغییر ایجاد کنید

وقتی Best Buy شعبه‌های خود را در خارج از کشور افتتاح کرد، آنها تصور می‌کردند که از مدل کسب‌وکارشان همانند آمریکایی‌ها استقبال زیادی می‌شود.

اما هر کسی از یک فروشگاه بزرگ که در آن هواپیما ساخته می‌شد لذت نمی‌برد.

اگر تصمیم‌گیرندگان در Best Buy این را قبل از حضور در کمپین‌های بین‌المللی می‌دانستند، شاید می‌توانستند بازاریابی‌شان را یا حتی قالب فروشگاه‌هایشان را تغییر دهند.

وقتی حتی گردهمایی‌های بزرگ با وجود همه منابعشان با استراتژی‌هایشان نمی‌توانند مشکل اصلی را ببینند.

این مخصوصا برای انعطاف‌پذیر‌شدن کارآفرینان کوچک‌تر به منظور درک خواسته‌های واقعی مردم مفید است.

برندسازی و فروش بین‌المللی

۴- هر کاری که جواب می‌دهد انجام دهید

پس از درک این ویژگی‌ها از نحوه رفتار خودتان در کشور، شما باید پیش از شروع به کار حداقل کمی تحقیق کنید.

بسیاری از متقاضیان سابق تجربیات شخصی خودشان را درباره جزئیات راه‌اندازی فروشگاه در آنجا ارسال خواهند کرد.

به این ترتیب، شما می‌دانید که نباید این واقعیت را که بيست ساعت در روز در یک فرهنگ خانواده‌محور کار می‌کنید تبلیغ کنید.

اما حتی با مشاوره آنلاین بهترین روش جذب یک فرهنگ متفاوت، آزمون و خطاست.

حتماً بخوانید!  در فروش، مشاور مشتری باشید

کارآفرینان مهاجر در بسیاری از کشورها می‌توانند شبکه‌شان را گسترش دهند چون در حال انجام یک کار غیرعادی هستند، اما باید مراقب رفتارشان باشند.

برای مثال، شاید لازم باشد شما ساعت‌هایتان را تنظیم کنید تا بتوانید الگوهای کسب‌وکار خود را ارائه کنید یا اصول اخلاقی خود را برای تضمین راحتی دیگران تغییر دهید.

برندسازی و فروش بین‌المللی

۵- درباره مالیات‌ها و مقررات تحقیق کنید

مالیات‌ها و مقررات در هر کشوری متفاوت هستند. برخی از کشورها به طرز عجیبي مالیات‌ها و دستمزدهای سازمانی پایینی دارند.

چنان که یک کسب‌وکار می‌تواند با قیمتی ارزان زیر قیمت واقعی کار خود را انجام دهد.

بقیه کشورها دستمزدها و قوانین خود را چنان سخت می‌کنند که می‌تواند هر شرکتی را در همان ابتدای کار به عقب هل دهد.

به رغم این واقعیت که عملا هر کشوری می‌تواند یک هدف بالقوه برای یک کارآفرین فداکار باشد، اما انجام برخی تجارت‌ها در واقع ساده‌تر از بقیه است.

نوشته‌ای از برایان تریسی نویسنده کتاب قورباغه‌ات را قورت بده!

نظر بدهید