گزارش همایش رشد کسب‌وکار 3

گزارش همایش رشد کسب‌وکار 3

همایش رشد کسب‌وکار 3، روز جمعه 28 بهمن از ساعت 15 تا 19:30 با حضور بیش از 1800 نفر از مدیران صاحب‌نام، صاحبان صنایع، کارفرمایان و بسیاری از علاقمندان و با راهبری دکتر محمدمهدی ربانی در هتل مجلل اسپیناس پالاس برگزار شد.

شرکت‌کنندگان مشتاق از یک ساعت قبل از شروع همایش حضور داشتند که پس از ورود و دریافت پک ویژه همایش، در جایگاه‌های خود مستقر شدند.

همایش ساعت 15:15 با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و سرود جمهوری اسلامی به‌طور رسمی آغاز شد. پس از آن دکتر محمدمهدی ربانی روی صحنه آمد و سخنرانی خود را شروع کرد.

کل آموزش‌های این همایش توسط دکتر ربانی در 2 بخش برگزار شد. موضوعات و سرفصل‌های اصلی این همایش در رابطه با ارزیابی کسب‌وکار، تدوین پروفایل مشتری، نقشه‌کشی سفر مشتری، طراحی داستان برند، بازطراحی ارزش پیشنهادی، به‌روزرسانی فرایند فروش بودند که همه موضوعات به‌تفصیل با جزئیات و انجام تمرین‌های عملی توسط شرکت‌کنندگان توضیح داده شد.

منابع آموزشی این همایش که با استقبال چشمگیر شرکت‌کنندگان مواجه شد، بر اساس تجربه و کار دکتر ربانی با ده‌ها شرکت کوچک و بزرگ و متوسط و پژوهش‌های دانشگاه هاروارد آمریکا و دوره‌های آموزشی ایشان در این یک سال اخیر بود.

معرفی برنامه بیزینس کوچینگ رهبران توسط دکتر ربانی در همایش رشد کسب‌وکار

در پایان بخش اول، دکتر ربانی به معرفی برنامه یک‌ساله حضوری بیزینس کوچینگ رهبران پرداختند.

هفتمین برنامه بیزینس کوچینگ رهبران با راهبری دکتر محمدمهدی ربانی، موفق‌ترین کوچ اجرایی ایران در اسفندماه 1401 شروع می‌شود. محتوای این برنامه بسیار جدید و کاربردی و متناسب با شرایط متغیر امروز هست.

منابع آموزشی این برنامه از دانشگاه هاروارد، سرشناس‌ترین دانشگاه درزمینهٔ کسب‌وکار و به‌صورت کیس استادی یا مطالعه موردی شرکت‌های بزرگ و کوچک است. هر مدیری نمی‌تواند در این برنامه شرکت کند چون این برنامه فقط برای مدیران و رهبران رتبه یک بازار مناسب است.

برنامه‌های جانبی همایش رشد کسب‌وکار

این همایش 1 وقت استراحت یک ‌ساعته داشت که در وقت استراحت از شرکت‌کنندگان پذیرایی شد. برگزاری نمایشگاه کتاب، از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش بود که با استقبال خوبی از سوی شرکت‌کنندگان مواجه شد.

به گواهی شرکت‌کنندگان در این همایش، آموزش‌های این رویداد بسیار مفید ارزیابی شد و اکثریت افراد حاضر در این همایش رضایت خود را از حضور در این همایش اعلام کردند.

اگر تمایل دارید که در برنامه‌های مجموعه آموزشی ویدان شرکت کنید و اطلاع پیدا کنید حتما پیج اینستاگرام و تلگرام ویدان را دنبال کنید.

[envira-gallery id="27891"]

دیدگاه کاربران (0)