با این ۴ شیوه فالوئر بیشتری برای لایو اینستاگرام جذب کنید
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ 0

با این ۴ شیوه فالوئر بیشتری برای لایو اینستاگرامتان جذب کنید

در سال ۲۰۱۸ اینستاگرام یک ویژگی هیجان‌انگیز به نام لایو اینستاگرام (Live) راه‌اندازی کرد.

برخی از ما از قبل می‌دانستیم چگونه از آن استفاده کنیم و از مزایای این ویژگی سودمند برای معرفی و سودآوری برند و وفادارکردن مشتریان باخبر بودیم.

چهار روش منحصربه‌فرد برای جذب فالوئر در لایو اینستاگرام و معرفی برند

۱- هدف داشته باشید

تولید فیلم‌های اتفاقی می‌توانند سرگرم‌کننده باشند. اما هیچ نتیجه قابل‌توجهی به شما نمی‌دهند،

حتما با اشتراک‌گذاری فیلم‌های منحصربه‌فرد و انحصاری برای محتوای برندتان یک استراتژی داشته باشید.

در زیر چند مثال وجود دارد:

• یک لایو یا پخش زنده پرسش و پاسخ با مخاطبانتان داشته باشید

فیلم‌های زنده همیشه روش فوق‌العاده‌ای برای تعامل با مخاطبانتان هستند. حتما به هر نوع سوالی که فالوئرهای شما ممکن است بپرسند پاسخ دهید.

با این شیوه به مخاطبانتان نشان می‌دهید که شرکت شما یک چهره و یک قلب دارد. و اینکه یک تیم اختصاصی در پشت صحنه وجود دارد.

این روش در نهایت یک رابطه عمیقی با برند شما علاوه بر وفادار‌کردن مشتریانتان ایجاد خواهد کرد.

حتما بخوانبد: چگونه از استوری اینستاگرام برای جذب فالوورهای بیشتر استفاده کنیم

• انگیزه ایجاد کنید یا هر نوع رویدادی را تبلیغ کنید

فالوئرها چیزهای رایگان را دوست دارند، چه کسی دوست ندارد؟ فیلم‌های زنده یا لایوها ابزار فوق‌العاده‌ای برای خلق یک تبلیغ قوی هستند.

برخی از این انگیزه‌ها می‌توانند یک برنامه تبلیغاتی، محصولات رایگان، تجربیات یا فرصتی برای ایجاد یک مسابقه برای یک جایزه خوب باشند.

• بازخورد بخواهید

از این محتوای مستقیم با فالوئرهایتان بهره بگیرید، و هر بازخوردی که می‌خواهید از آنها درخواست کنید تا ببینید چه روش‌ها و اقداماتی می‌تواند کسب‌وکار شما را بهبود ببخشد.

فالوئر بیشتر برای لایو اینستاگرام

۲- برای خودتان یک لایو اینستاگرام آزمایشی داشته باشید

حتما پیش از راه‌اندازی پخش زنده اینستاگرامتان تمرین کنید، تا اشتباهاتی در ارتباط با کیفیت یا اندازه تصاویر مرتکب نشوید.

اشتباه‌کردن رایج است، و همواره در برند‌سازی رخ می‌دهد، اما ضبط چند فیلم آزمایشی میزان خطاها و اشتباهات را به حداقل می‌رساند

و به شما کمک خواهد کرد تا یک دید واضح‌تر درباره کاری که انجام می‌دهید به شما می‌دهد.

برخی از سوالاتی که شما ممکن است پیش از اجرای پخش زنده از خودتان بپرسید:

• آیا نور مناسب است؟

• آیا صدا واضح است؟

• آیا پس‌زمینه مناسب است؟

• آیا فیلمنامه جذاب است؟

در نظرداشتن این سوالات و پاسخ مناسب‌دادن به آنها به شما کمک خواهد کرد تا از بیشتر اشتباهات رایجی که ما معمولا در طول اجرا مرتکب می‌شویم جلوگیری کنیم.

فالوئر بیشتر برای لایو اینستاگرام

۳- از فوریت بهره بگیرید

شما می‌دانید که مخاطبتان تنها یک شانس برای تماشای فیلم زنده شما دارد.

مگر اینکه فیلمتان را با استفاده از تنظیمات حساب اینستاگرامتان ذخیره کنید.

یک حس ترس از دست‌دادن در آنها ایجاد کنید تا قادر نباشند محتوای شما را از دست بدهند.

علاوه بر این به گفته کارشناسان Sprout Social: «یک روش فوق‌العاده برای افزایش بازدیدهایتان

این است که تبلیغات یا پروموشن‌های فقط یک بار را در طول اجرای خود وعده دهید.

این ترفندی عالی برای ایجاد یک حس فوریت است.»

نکته جالب دیگر، پنهان‌کردن استوری تان برای کاربران x, y, z است.

اگر می‌خواهید تنظیم کنید که چه کسی بتواند محتوای شما را ببیند

و چه کسی نتواند، پیش از اجرای پخش زنده به قسمت تنظیمات بروید

و گزینه “Hide story” را انتخاب کنيد و تمامی افراد و رقبایی را که نمی‌خواهید پخش زنده شما را ببینند انتخاب کنید.

فالوئر بیشتر برای لایو اینستاگرام

۴- تمامی فیلم‌های زنده اینستاگرام خود را از قبل تبلیغ کنید

این یک عامل مهم برای اطمینان از موفقیت پخش زنده شماست. رسانه‌های اجتماعی یک خیابان دوطرفه هستند.

زمانی به خوبی کار می‌کنند که شما علاوه بر گوش‌دادن به مخاطبانتان محتواها را با آنها به اشتراک بگذاری.

به همین دلیل ایجاد فضای خوب در حین راه‌اندازی یک محصول بسیار مهم است.

هدف شما همیشه باید و باید بالا‌بردن تعامل، ایجاد ارتباط و جذب فالوئرهای جدید در طول مسیر باشد.

بگذارید دنیا بداند برند شما چه می‌گوید و با استفاده از صفحه “explore” برند خود را راه‌اندازی کنید.

این روش بهترین روش رسیدن به گروه‌های بزرگ و مخاطبان جدید است.

چرا شما باید فیلم‌های اینستاگرام را از قبل تبلیغ کنید؟

نه تنها به خاطر مواردی که ذکر شد بلکه به این خاطر که الگوریتم اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا فیلم زنده شما برای مخاطبان جدیدتان در صفحه “explore” نمایان شود.

اما تنها در صورتی که تعامل و بازدید کافی داشته باشید، بنابراین حتما قبل از فشار‌دادن دکمه “live” مخاطبان زیادی جذب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظر بدهید

امتیاز این:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]