• چهار شنبه 1 بهمن 1399
  • 1097
  • فروش

تغییر فروش ؛ دنیای فروش چگونه تغییر کرده است؟

تغییر فروش ؛ دنیای فروش چگونه تغییر کرده است؟

در 20 سال گذشته جهان به طرز چشمگیری تغییر کرده و زندگی کاری یک متخصص فروش نیز در کنار آن تغییر کرده است.

مشتریان محتاط‌تر شده‌اند و درنتیجه تصمیمات خرید آن‌ها پیچیده‌تر شده است.

فرهنگ ریسک‌پذیری وجود دارد. دیگر این‌گونه نیست: "ما شمارا دوست داریم، بنابراین شمارا امتحان خواهیم کرد."

مردم می‌خواهند بازگشت سرمایه را ببینند و شما باید اثبات کنید که آنچه می‌فروشید تجارت آن‌ها را تغییر خواهد داد.

امروزه نیز تصمیمات مبتنی بر اجماع در تجارت افزایش‌یافته است، به این معنی که دیگر یک تصمیم‌گیرنده وجود ندارد.

بیشتر اوقات، کل اتاق هیئت‌مدیره مملو از افرادی است که می‌خواهند تصمیم خرید را ارزیابی کنند.

دیگر حتی فرایند فروش نیز وجود ندارد. اکنون یک فرآیند خرید وجود دارد.

هیچ‌چیز به‌صورت جداگانه وجود ندارد. همه‌چیز قابل جستجو، تحقیق و مقایسه است.

صاحبان مشاغل و خرده‌فروشان بیش‌ازحد فراموش می‌کنند که مسیر مشتری برای خرید، امروز بیش از گذشته نقاط تماس بیشتری را شامل می‌شود.

درواقع، تحقیقات نشان می‌دهد که خریداران به ازای هر تصمیم خریدی که می‌گیرند، به‌طور متوسط 10 بار با کسب‌وکار شما تعامل خواهند داشت.

این‌ها فرصت‌های بسیار جداگانه‌ای برای فروش یا از دست دادن فروش است.

" 7 تکنیک افزایش فروش در دوران رکود اقتصادی " یک مطلب عالی، حتما ان را بخوانید.

  فروش آنلاین

بنابراین، با در نظر داشتن همه این‌ها، چگونه در نقاط تماس چندگانه، آفلاین و آنلاین موفق خواهید شد؟

در اینجا چند سؤال وجود دارد که می‌توانید از خود بپرسید.

• آیا با پیام‌رسان و ابزارهای آسان به فروشندگان خود کمک می‌کنید؟

• آیا حضور آنلاین شما (یعنی وب‌سایت / شبکه‌های اجتماعی) از فروشندگان و روند فروش پشتیبانی می‌کند یا موانع بیشتری ایجاد می‌کند؟

• آیا می‌توانید با تهیه ابزارهایی مانند تبلت برای نمایندگان فروش خود، تجربه آنلاین را در فرآیند فروش ادغام کنید؟

 

روند خرید قبل از این‌که از مشتریان احتمالی باخبر شوید، اتفاق می‌افتد

در سال 2012، فارس‌تر نظرسنجی از خریداران B2B انجام داد و دریافت که 74٪ از خریداران B2B بیش از نیمی از تحقیقات خود را قبل از خرید آفلاین انجام می‌دهند.

پیشنهاد می کنم که حتما مقاله " مقایسه فروش و بازاریابی کسب‌وکارهای B2B و B2C  " را بخوانید.

اگر تیم فروش شما به‌طور فعال در جستجوی مشتریان احتمالی جدید، یا در تلاش برای تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان نهایی است، این یک آمار بسیار مهم است.

این بدان معناست که شما باید به مشتریان بالقوه، اطلاعات کافی بدهید تا آن‌ها بتوانند قبل از تماس با شما، در مورد محصول یا خدمات شما به‌اندازه کافی تحقیق کنند.

جایی برای نگهداری اطلاعات جز وب‌سایت شما وجود ندارد، اگر اطلاعات کافی و قانع‌کننده‌ای در وب‌سایت خود نداشته باشید،

آن‌ها احتمالاً به وب‌سایت‌های رقبای شما می‌روند که می‌توانند اطلاعات موردنظر خود را پیدا کنند.

 

چگونه می‌توان فروش بیشتری را نهایی کرد؟

چگونه می‌توان فروش بیشتری را نهایی کرد؟

به‌عنوان یک کسب‌وکار، وقتی حضور آنلاین داشته باشید که مشتریان بالقوه بتوانند قبل از صحبت با شما، تحقیقات زیادی انجام دهند، نسبت نهایی شدن فروش بهبود می‌یابد.

در حقیقت، با توجه به تمایل مشتریان برای یادگیری، ارائه هر چه بیشتر اطلاعات به آن‌ها تا آنجا که ممکن است، ضروری است.

آن‌ها باید بتوانند با خواندن و یا تماشای عکس و فیلم در سایت شما، دقیقاً بفهمند محصول یا خدمات شما چه‌کاری انجام می‌دهد.

آن‌ها همچنین باید بتوانند محتوای روشنگری را پیدا کنند و دریابند که استفاده از محصول یا خدمات شما چگونه چالش‌های آن‌ها را حل کنند.

مطالعات موردی، کتاب‌های الکترونیکی، وبلاگ‌ها، فیلم‌ها، توصیفات و بررسی مشتری، می‌تواند با افزودن ارزش به بحث‌های شما با مشتریان احتمالی، به تیم فروش شما کمک کند.

اگر سؤالات یا اعتراضات رایجی از مشتریان بالقوه دریافت می‌شود، چرا از آن‌ها برای روشنگری استفاده نمی‌کنید؟

" فروش چگونه تغییر کرده است: برای رقابت آنلاین چه‌کاری باید انجام دهید " پیشنهاد می کنم که حتما این مطلب را بخوانید.

  ابزاری که تیم فروش شما نیاز دارد

ابزاری که تیم فروش شما نیاز دارد

انواع مختلفی از مشاغل با استراتژی‌های فروش متنوع وجود دارد.

هیچ راهی جهانی برای نزدیک شدن به این مسئله وجود ندارد.

تیم فروش شما باید بداند چه نکته هایی می تواند کارآیی آنها را افزایش دهد.

نتیجه بهتر تیم فروش می تواند شما را به اهدافتان نزدیک تر کند.

درعین‌حال، تجهیز تیم شما به بهترین ابزار برای بستن یک تجارت می‌تواند یک چالش باشد.

در اینجا چند نمونه ازآنچه شما به‌راحتی می‌توانید انجام دهید وجود دارد.

شما باید تفاوت بازاریابی و فروش را بدانید و سپس بتوانید از ابزار هر کدام بدرستی استفاده کنید.

کاتالوگ‌های ساده‌ای از محصولات یا خدمات ایجاد کنید که می‌تواند:

• در هنگام مکالمه فروش، روی تبلت یا گوشی همراه باز شود.

• قبل یا بعد از تماس، به‌صورت یک لینک برای مشتری ارسال شود.

• از فروشندگان، دلالان و نمایندگان استفاده شود.

سؤالات متداول متمرکز بر فروش ایجاد کنید. به‌عنوان‌مثال: «چرا از ما خرید کنید؟ مثال: «10 دلیل عالی برای خرید از ما»

• این نوع اسناد به تیم‌های فروش و بازاریابی با پیام‌رسانی پیوسته کمک می‌کند. همچنین برای آموزش کارکنان فروش جدید مفید است.

با پیوند به وبلاگ‌ها، مقالات، مستندات ROI و سایر مطالب، ایمیل استاندارد ارسال کنید.

• این بخشی از "فرایند فروش" می‌شود. (ارسال آن توسط فروشندگان برای مشتریان بالقوه آسان است.)

فیلم‌هایی از عملکردهای محصول یا یک تور مجازی از امکانات تولید خود، ضبط کنید.

• فروشندگان می‌توانند برای ایجاد اعتماد و افزایش تعامل با مشتریان احتمالی، این کار را هنگام ارائه نشان دهند.

 

سخن آخر

کاملاً ساده است. برای مشتریان شما، اطلاعات قدرت هستند و آن‌ها به هر طریقی آن را دریافت می‌کنند.

بیشتر این اطلاعات از گوگل و دیجیتال مارکتینگ شرکت‌هایی که علاقه‌مند به معامله با آن‌ها هستند، به دست می‌آید.

مشتریان امروز می‌خواهند درباره شما چیزهای زیادی بدانند و حتی قبل از اینکه با آن‌ها روبرو شوید نظرشان را تنظیم کرده‌اند. آیا آماده پاسخگویی به چالش هستید؟

چگونه فروش برای کسب‌وکار شما تغییر کرده است؟ روند فروش شما چگونه تغییر کرده است؟ در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاه کاربران (0)