نحوه مناسب انتشار میتواند به شما کمک کند مخاطبان خود را درگیر نگه دارید و نرخ تعامل با مخاطب را به خوبی حفظ کنید.
اما هر پلتفرم و حساب کاربری شما شیوههای خاص خود را دارد.
سوالی که هزاران شب بیخوابی و دغدغه را آغاز کرد: "چند وقت یک بار باید در شبکههای اجتماعی پست بگذارم؟"
البته، یک استراتژی موفق در ارسال پست در رسانههای اجتماعی بسیار بهتر از پست کردن تعداد بهینه است: اجازه دهید با آن روبرو شویم، این یک فرمول جادویی نیست.
با این حال، فشار زیادی برای یافتن این فرمول وجود دارد.
شما نمیخواهید برای فالوورهای خود بیش از حد بارگذاری کنید یا احساس کنید که در حال اسپم کردن یک فید خبری هستید.
به علاوه، شما نمیخواهید فراموش شوید یا از قرار گرفتن در معرض چشم کاربران غافل شوید.
اما چقدر پست زیاد است؟ چقدر کم است؟ مقدار مناسب چقدر است؟ و هنگامی که متوجه شدید، بهترین زمان برای انتشار چه زمانی است؟
خوب، خبر خوب: شما میتوانید از ارسال پست در رسانههای اجتماعی بدون برنامه جلوگیری کنید.
ما تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در مورد اینکه چند وقت یکبار باید در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین پست منتشر کنید تا دسترسی خود را واقعاً بهینه کنید - بدون آزار فالوورهایتان، داریم.
ما به مطالعه پرداختیم و تیم رسانههای اجتماعی خود را برای آن آماده کردیم تا تعداد دفعات ایدهآل در روز (یا هفته) را برای هر پلتفرم منتشر کنیم.
در اینجا خلاصهای از آنچه پیدا کردیم، آمده است، اما برای جزئیات بیشتر بخوانید:
• بین 3 تا 7 بار در هفته در اینستاگرام پست بگذارید.
• بین 1 تا 2 بار در روز در فیس بوک پست منتشر کنید.
• روزانه بین 1 تا 5 توییت در توییتر ارسال کنید.
• بین 1 تا 5 بار در روز در لینکدین پست کنید.
هر حساب رسانه اجتماعی منحصر به فرد است، بنابراین آزمایش و تجزیه و تحلیل نتایج شما کاملاً حیاتی است.
اما در ادامه برای تفصیل برخی از قوانین کلی را برای استفاده به عنوان نقطه شروع بخوانید ... سپس میتوانید اجازه دهید آزمایش بزرگ شروع شود.
معمولاً توصیه میشود 2 تا 3 بار در هفته و حداکثر یک بار در روز در اینستاگرام خود پست بگذارید. استوریها را میتوان بیشتر منتشر کرد.
در طول هفته سازندگان اینستاگرام در ژوئن 2021، رئیس اینستاگرام آدام موزری پیشنهاد کرد که ارسال 2 پست در هفته و 2 استوری در روز برای ایجاد فالوور در برنامه ایدهآل است.
برای عقب نماندن از رقبای خود یا حتی دشمنان خودتان!، احتمالاً شایان ذکر است که شرکتها روزانه 1.56 پست ارسال میکنند.
این ممکن است زیاد به نظر برسد، اما یک تقویم رسانههای اجتماعی میتواند به شما کمک کند تا پستهای منظم را ارسال کنید!
استراتژی فعلی تیم رسانههای اجتماعی ما برای شما صرفاً ارسال 2 تا 3 بار در هفته در برنامه اصلی و 2 تا 3 بار در هفته در استوری است.
برادن کوهن، رئیس بازاریابی اجتماعی، میگوید: «به این فکر کنید که چقدر مخاطبان شما میخواهند از شما بشنوند.
"روی ایجاد یک ریتم منظم تمرکز کنید: در مقایسه با کسانی که کمتر از یک بار در هفته پست میکنند، میتوانید فالوورهای خود را به سادگی با ارسال هر هفته پشت سر هم دو برابر کنید."
• اینستاگرام روزانه 3.76 میلیارد بازدید دارد
• 500 میلیون نفر هر روز از استوریها استفاده میکنند
• هر کاربر به طور متوسط 30 دقیقه در روز را در اینستاگرام صرف میکند
• 81 درصد از مردم از اینستاگرام برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات استفاده میکنند
• 63 درصد از کاربران آمریکایی حداقل یک بار در روز اینستاگرام را چک میکنند
معمولاً توصیه میشود یک بار در روز منتشر شود و بیش از 2 بار در روز منتشر نشود.
در واقع، برخی از مطالعات حتی اگر بیش از این پست ارسال کنید، میزان مشارکت کاهش پیدا میکند... پس زیاد خوشحال نشوید. به جای کمیت بر کیفیت تلاش کنید.
به طور متوسط هر صفحه فیس بوک 1.55 پست در روز به اشتراک میگذارد. بنابراین، برای اهداف اجتماعی پیشنهاد ما، 1 تا 2 پست در روز است.
«انتشار روزانه 4 برابر سریعتر از انتشار کمتر از یک بار در هفته، فالوورها را افزایش میدهد. برادن میگوید: منطقی است: دید بیشتر.
برای به روز نگه داشتن این محتوا، ایده خوبی است که یک تقویم محتوایی ایجاد کنید تا منظم محتوا منتشر کنید.
آمارهای کلیدی فیس بوک که باید هنگام ارسال پست به خاطر داشته باشید:
• فیس بوک سومین وب سایت پربازدید در جهان است
• بیش از نیمی از کاربران آمریکایی چندین بار در روز فیس بوک را چک میکنند
• هر کاربر به طور متوسط 34 دقیقه در روز را در فیس بوک میگذراند
• 80 درصد از مردم فقط از طریق دستگاههای تلفن همراه به پلتفرم دسترسی دارند
معمولاً توصیه میشود 1-2 بار در روز و حداکثر 3-5 بار در روز منتشر شود.
البته تعداد زیادی از کاربران با تجربه ... یا اکانتهایی هستند که روزانه 50 یا 100 بار منتشر میکنند. اگر وقت داشته باشید، مطمئناً مانع شما نمیشویم.
اما برای فعال نگه داشتن و معتبر نگه داشتن برند خود در توییتر، واقعاً لازم نیست همه چیز را رها کنید و متعهد شوید که تعداد زیادی توییت کنید.
برای تیم، این برای تحریک تعهد و رشد کافی است.
به یاد داشته باشید که مهم نیست چند بار توئیت میکنید، بهترین تمرین این است که از قانون یک سوم پیروی کنید:
• ⅓ توییتها کسب و کار شما را تبلیغ میکنند
• ⅓ داستانهای شخصی را به اشتراک بگذارید
• ⅓ بینشهای آموزنده از کارشناسان یا افراد با نفوذ را قرار دهید.
آمار اولیه توییتر که باید هنگام ارسال توئیت به خاطر داشت:
• یک چهارم کاربران آمریکایی چندین بار در روز توییتر را چک میکنند
• زمان تماشای توییتر نسبت به سال گذشته 72 درصد افزایش یافته است
• 42 درصد از کاربران آمریکایی حداقل یک بار در روز توییتر را چک میکنند
• میانگین زمانی که یک کاربر در توییتر صرف میکند حدود 15 دقیقه در هر بازدید است
لینکدین معمولاً توصیه میکند حداقل یک بار در روز پست منتشر کنید و بیش از 5 بار در روز پست منتشر نکنید. خود لینکدین مشاهده کرده است که برندهایی که یک بار در ماه منتشر میکنند، شش برابر سریعتر از آنهایی که نمایه پایینتری دارند، فالوور جذب میکنند. این مدل با انتشارات بیشتر ادامه مییابد: شرکتهایی که به صورت هفتگی منتشر میکنند دو برابر تعهد بیشتری دارند، در حالی که گروههایی که روزانه منتشر میکنند، جذابیت بیشتری پیدا میکنند. ایان بیبل، استراتژیست بازاریابی اجتماعی، میگوید: «افزایش سرعت انتشار به معنای افزایش تعامل است. با این حال، این بیشتر نشان دهنده نوع محتوایی است که ما ایجاد میکنیم. به طور کلی، اگر ریتم را افزایش دهید، به دلیل محتوای بیشتر، احتمال کاهش سطح درگیری وجود دارد. همانطور که شاهد افزایش هستیم، این نشان میدهد که محتوایی که ایجاد میکنیم بیشتر به مخاطبان ما مرتبط است و جذابتر است. "
• 40 میلیون نفر هر هفته از لینکدین برای جستجوی کار استفاده میکنند
• شرکتهایی که به صورت هفتگی در لینکدین پست میکنند، نرخ تعامل را ۲ برابر بالاتر میبینند
• 12 درصد از کاربران آمریکایی چندین بار در روز لینکدین را چک میکنند
مانند همه چیزهای اجتماعی، یافتن بهترین زمان برای انتشار در هر پلتفرمی نیاز به آزمون و خطا دارد.
ایان میگوید: «شخصاً همیشه این موضوع را که چند بار در روز باید منتشر کنم کمی اغراق آمیز و قطعاً در درجه دوم کیفیت محتوایی که منتشر میکنید، یافتهام.
"افزایش معیارهای عملکرد کلیدی مانند کلیکها و تعاملات با کیفیت بالا (نظرات و اشتراکگذاری بیش از لایکها) تا حد زیادی به این دلیل است که آیا محتوا برای من به عنوان یک خواننده ارزش افزوده است یا خیر."
به طور خلاصه: کیفیت محتوا مهمتر از ارسال درست آن است. در حالی که ارسال محتوای بیشتر میتواند تا حدودی کمک کند، اما هرچه محتوای شما برای مخاطبان شما مرتبطتر و مفیدتر باشد، کانالهای اجتماعی شما عملکرد بهتری خواهند داشت.
ایان افزود: «به روشی مشابه با روشی که جستجوی ارگانیک از تمرکز بر کلمه کلیدی به هدف پشت کلمه کلیدی تبدیل شده است، همین امر را میتوان در مورد رسانههای اجتماعی نیز گفت.
«الگوریتمهای اجتماعی اکنون به جای اینکه همه چیزهایی را که منتشر میشود به کاربر نشان دهند، بر انواع محتوایی تمرکز میکنند که ارزشی را برای کاربر فراهم میکند. "
بنابراین اینجاست: هیچ پاسخ کاملی برای این سؤال بزرگ وجود ندارد، اما حداقل شما جایی برای شروع دارید.
اکنون زمان بخش سرگرم کننده است: محتوای عالی و جذاب ایجاد کنید و برنامهریزی کنید که در جهان منتشر شود!
پستهای خود را از قبل برای رسیدن به آن زمان شیرین با ابزار برنامهریزی آماده کنید.