چطور در ۳ مرحله ساده یک کانال یوتیوب بسازیم؟
۱۴۰۰-۰۶-۲۱ 0

یوتیوب (YouTube)، شبکه ویدئویی متعلق به گوگل، دارای بیش از یک میلیارد کاربر است.

تقریباً یک‌سوم از کل کاربران اینترنت و روزانه مردم صدها میلیون ساعت YouTube تماشا می‌کنند و میلیاردها بازدید ایجاد می‌کنند.

YouTube فقط در دستگاه‌های تلفن همراه، بیشتر از هر شبکه کابلی در ایالات‌متحده توسط افراد ۱۸ تا ۴۹ سال دیده و استفاده می‌شود.

باکمال تعجب، فقط ۹ درصد از مشاغل کوچک در ایالات‌متحده به‌طور فعال از YouTube استفاده می‌کنند.

تصور این است که این رقم در سراسر جهان نیز بسیار دقیق خواهد بود.

چرا مشاغل در YouTube به‌عنوان بخشی از استراتژی رسانه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری نمی‌کنند؟

به‌طور خلاصه، چون تولید ویدیو از یک پست وبلاگ یا یک تصویر سخت‌تر است. یا حداقل این تصوری است که بسیاری از ما داریم.

درواقع، ایجاد ویدئو بسیار آسان‌تر و ارزان‌تر است. این بدان معناست که فرصت بزرگی برای کسب‌وکار شما در یوتیوب YouTube وجود دارد.

اگر تابه‌حال از یوتیوب استفاده نکرده‌اید و یا می‌خواهید این کار را شروع کنید، این مقاله برای شما مناسب است.

در این مقاله با نحوه ساخت کانال یوتیوب آشنا می‌شوید.

 

بیشتر بخوانید: داستان‌سرایی دیجیتال و تأثیر آن بر کمپین‌های آنلاین

 

نحوه ساخت کانال یوتیوب YouTube

ایجاد یک کانال YouTube با استفاده از حساب Google خود

اگر حساب Google دارید، می‌توانید محتوای YouTube را تماشا کنید، به اشتراک بگذارید و نظر دهید.

بااین‌حال، حساب‌های Google به‌طور خودکار کانال‌های YouTube را ایجاد نمی‌کنند. هرچند راه‌اندازی یک کانال یوتیوب جدید یک فرایند ساده و سریع است.

 

کانال یوتیوب - به YouTube بروید و وارد سیستم شوید

۱- به YouTube بروید و وارد سیستم شوید

به YouTube.com بروید و روی «ورود به سیستم» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید

سپس با استفاده از حساب Google که می‌خواهید کانال یوتیوب شما با آن مرتبط باشد، وارد شوید

سپس با استفاده از حساب Google که می‌خواهید کانال شما با آن مرتبط باشد، وارد شوید

 

حتماً بخوانید!  مزایای اینترنتی کردن کسب‌وکار چیست؟

به تنظیمات YouTube خود سر بزنید

۲- به تنظیمات YouTube خود سر بزنید

در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی نماد حساب خود و سپس روی “ایجاد کانال” کلیک کنید.

کانال خود را ایجاد کنید

۳- کانال یوتیوب خود را ایجاد کنید

سپس می‌توانید یک کانال یوتیوب شخصی ایجاد کنید یا یک کانال با نام شرکت یا نام دیگر ایجاد کنید.

برای این مثال، ما گزینه “Use a custom name” را انتخاب می‌کنیم، که برای مشاغل و برندهای کوچک توصیه می‌شود.

در مرحله بعد، نام کانال خود را بگذارید.

 

پیشنهاد عالی: رازهای بازاریابی ویدئویی فوق‌العاده موفق

 

توجه: همان‌طور که در قسمت تنظیمات این مرحله مشاهده خواهید کرد، ایجاد نام کانال جدید همچنین یک حساب Google جدید با تنظیمات خاص خود و سابقه YouTube شما ایجاد می‌کند. این حساب در حساب اصلی Google شما قرار دارد و می‌توانید آن را به‌طور کامل در قسمت تنظیمات Google مدیریت کنید. این کار بسیار مفید است زیرا می‌توانید از این حساب جدید برای پسندیدن و نظر دادن در مورد سایر ویدیوهای YouTube و شرکت در YouTube به‌عنوان برند خود استفاده کنید.

پس‌ازاین مرحله می‌توانید کانال یوتیوب خود را بیشتر سفارشی کنید. گزینه‌هایی را برای موارد زیر مشاهده خواهید کرد:

• بارگذاری عکس پروفایل

• توضیحات کانال خود را اضافه کنید

• افزودن پیوندها یا لینک‌هایی به سایت‌های خود. این می‌تواند شامل پیوندهای سفارشی به یک وب‌سایت یا وبلاگ و همچنین پیوندهای اجتماعی به اینستاگرام یا توییتر باشد.

تبریک می‌گوییم! شما یک کانال YouTube جدید ایجاد کردید!

یوتیوب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که بعد از ثبت‌نام در آن یک کانال با محتوای دلخواه خودتان ایجاد کنید .

با ایجاد کانال می‌توانید محتوای آموزشی یا تخصصی درزمینهٔ فعالیت خودتان را در کانال ساخته‌شده آپلود کرده و در اختیار دیگران قرار بدهید .

لازمه پیشرفت شرکت‌ها کمک گرفتن از دنیای مجازی است که یوتیوب نیز از این قاعده مستثنی نیست،

ولی نسبت به سایر رقبا کمی مشکلی‌تر است.

درنتیجه برای رشد و پیشرفت سریع‌تر و از دست ندادن زمان به روش آزمون‌وخطا بهتر است با اصول و قواعد فعالیت در این شبکه اجتماعی آشنا شوید.

دوره صفر تا 100 آموزش یوتیوب

دوره صفر تا ۱۰۰ آموزش یوتیوب

یوتیوب مکانی برای درخشش ویدئوها و سازندگان ویدئوها است. با ساخت کانال یوتیوب، می‌توانید یک برند آنلاین مشهور بسازید و محتوایتان را با دنیا به اشتراک بگذارید.

دوره صفر تا ۱۰۰ آموزش یوتیوب توضیح می‌دهد که چگونه یک کانال یوتیوب جدید بسازید، پایه و اساسی برای مشترکین خود بسازید و کلیک‌ها را به Action تبدیل کنید. در طول دوره، مربی دوره، ریچ هرینگتون، استراتژی‌های اساسی ایجاد مخاطب و به حداکثر رساندن تعاملشان را با شما در میان می‌گذارد.

ریچ توضیح می‌دهد چگونه آرت‌ورک‌های متقاعدکننده بسازید، تصاویر کوچک جذاب انتخاب کنید و از کارت‌ها و کپشن‌های یوتیوب استفاده کنید. او همچنین در مورد مواردی همچون ساخت یک اجتماع یوتیوبی، ساخت کانال در Creator Studio، پخش زنده و… نیز صحبت می‌کند.

این دوره را شروع کنید و هر چیزی که برای ساخت یک کانال یوتیوب موفق برای یک کسب‌وکار موفق نیاز دارید را بیاموزید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه دوره همین حالا اینجا را کلیک کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
برچسب ها

نظر بدهید

امتیاز این:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]