با این ۶ استراتژی در هر شرایطی درآمدزایی کنید
۱۳۹۹-۰۱-۲۰ 0

با این ۶ استراتژی در هر شرایطی درآمدزایی کنید

درآمدزایی در زمانی که مشتریان شما زیاد هستند، اقتصاد رونق دارد و همه خوشحال هستند کار ساده‌ای است.

اما وقتی همه چیز تغییر می‌کند چه؟

اگر یک کسب‌وکار سست‌بنیان ساخته‌اید، عمری نخواهد داشت.

کارآفرینان بزرگ در طول تاریخ فرمانروایی‌هایی ساختند که در طوفان‌ها مقاومت داشتند.

حتی اگر این طوفان‌ها سال‌ها به طول انجامیدند.

در اینجا به شما می‌گویم که چگونه این کار را انجام دهید، و چگونه می‌توانید در رده آنها باشید.

تکنیکهای مهم درآمدزایی حتی در شرایط سخت

۱- فقط بر روی کسب‌وکار خود تمرکز کنید

یک اقتصاد بد سر‌تیتر خبرها می‌شود و موجب می‌شود مردم دچار استرس شده و از کارشان دست بکشند.

کسب‌وکارهایی که زنده می‌مانند و حتی رونق دارند به وسيله افرادی گردانده می‌شوند که به جای تمرکز بر دنیای پیرامونشان بر روی کسب‌وکار متمرکز هستند.

بله، شما باید به در‌های پیش‌رویتان توجه کنید و نیازهای همواره متغیر مشتریانتان را برآورده کنید.

اما نباید بنشینید و با نگرانی به این فکر کنید که شاید مشتریانتان از خرید محصولات شما دست بکشند.

اگر شما برآوردن نیازهای آنها را ادامه دهید، آنها به خرید از شما ادامه می‌دهند حتی در مواقع بحران مالی.

داشتن محصول یا خدمت شما به مردم حس عادی‌بودن و ثبات می‌دهد، و این در زمانی که مردم در حال دست‌وپازدن در مشکلات هستند مهم است.

به خاطر داشته باشید که چرا شرکت شما وجود دارد، بر روی آن هدف تمرکز کنید و کسب‌وکار خود را رشد دهید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ دلیل رفتن مشتریان و راه‌های جلوگیری از آن

استراتژی برای درآمدزایی

۲- تغییرات را در نظر بگیرید

شرکت‌ها در دوره‌های سخت زنده می‌مانند چون خودشان را وفق می‌دهند.

نیازهای مشتریان آنها تغییر می‌کنند، بنابراین این شرکت‌ها نیز خودشان را با آن نیازها تنظیم می‌کنند.

اگر شما تا پیش از این خودتان را با آنها سازگار نکردید بهتر است از همین الان شروع کنید.

زیرا زمانی که زندگی مردم سخت می‌شود، نمی‌توانید کسب‌وکارتان را به صورت عادی ادامه دهید.

شما باید هر جنبه‌ای از کسب‌وکارتان را ارزیابی کرده، و موارد در حال تغییر را در نظر بگیرید.

این می‌تواند شبیه یک راه‌حل انبارش جدید، روش اعطای پاداش به نیروهای فروش، یا تغییر خدمات یا محصولات اصلی شما باشد.

استراتژی برای درآمدزایی

۳- مشتریان رقبایتان را جذب کنید

مردم دمدمی مزاج هستند. آنها پس از یک سال مصرف یک نوع شامپوی خاص آن را به خاطر یک تبلیغ «تقویت مو با مواد معدنی بیشتر» عوض می‌کنند.

با حفظ این مطلب در ذهن، شما باید هر روز به مشتریان فعلی‌ توجه کنید.

در غیر این صورت آنها با دیدن یک شیء براق دقیقا در زمانی که انتظارش را ندارید از دست شما قاپیده می‌شوند.

به جای قراردادن کسب‌وکارتان در معرض خطر از دست‌دادن مشتریانتان، مشتریان رقبایتان را جذب کنید.

قدرتمندترین شرکت‌ها دائم در حال تحقیق درباره خواسته‌های مشتریان و ارائه به آنها هستند.

پیشنهاد ویژه: چگونه مشتریان راضی را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم

استراتژی برای درآمدزایی

۴- خواسته‌های مشتریانتان را برآورده کنید

ببینید مشتریان شما چه خواسته‌هایی دارند و روش‌هایی را برای برآورده‌کردن آنها پیدا کنید.

این پایگاه مشتریان شما را حفظ خواهد کرد و جمعیت جدیدی را به فهرست شما اضافه خواهد کرد که هرگز تصور نمی‌کردید آنها رقبای شما را ترک کنند.

استراتژی برای درآمدزایی

۵- اگر به درآمدزایی شما کمک نمی کنند آن را حذف کنید

صرف نظر از پیشگویی اقتصادی شما باید لکه‌ها را در شرکتتان پیدا کنید و آنها را از بین ببرید.

من به شما نمی‌گویم که افراد را اخراج کنید، گرچه ممکن است این کار لازم باشد.

من به شما کاری را که همیشه انجام داده‌ام توصیه می‌کنم: هر چیزی را که به درآمد شما نمی‌افزاید حذف کنید.

شاید شرکت شما توانسته باشد موفقیت فروش خوبی داشته باشد. شاید هر محصول و خدمتی که ارائه می‌دهید برای شما پول‌ساز باشد.

اما چه می‌شود اگر شما کم‌درآمدزاترین محصول یا خدمت خود را تغییر یا بهبود دهید؟

چه می‌شود اگر شما کلا آن را حذف کنید و منابع مورد استفاده آن را به درآمدزاترین محصول خود منتقل کنید؟ چه مقدار پول می‌توانید به دست آورید؟

یک مطلب کاربردی برای شما: ۳ دلیل تکان‌دهنده از دست دادن فروش

استراتژی برای درآمدزایی

۶- قیف فروش خود را تنگ کنید

فروش در کسب‌وکار بسیار مهم است. هرچه فروش بیشتر باشد پول بیشتری به دست می‌آید.

برای بیشتر‌کردن میزان فروش، دائم قیف فروش خود را ارزیابی کنید.

مشتریان ضعیف را در قیف فروش تقویت کنید و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

اگر قصد دارید ثروت هنگفتی به دست بیاورید، باید پایگاه مشتریان خود را رشد دهید، این اتفاق تصادفی نمی‌افتد.

این اتفاق با تماشا‌کردن عادات مشتریان و یافتن روش‌هایی برای ربط‌دادن عادات آنها با امتیازات خودتان رخ می‌دهد.

نوشته‌ای از بدروس کویلیان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظر بدهید

امتیاز این:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]