گزارش از دهمین جلسهٔ ضیافت میت MEET

گزارش از دهمین جلسهٔ ضیافت میت MEET

دهمین ضیافت مجمع کارآفرینان خاورمیانه ویدان (Meet) با حضور بیش از 200 کارآفرین، صاحبان کسب‌وکار، تجار و بازرگانان موفق و اساتید سرشناس از سراسر کشور، روز پنج‌شنبه 15 دی از ساعت ۱6 الی ۲2 در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

در MEET میهمانان باهم ارتباط برقرار می‌کنند، خود و دستاوردهایشان را معرفی می‌کنند، ایده‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند و ارتباطات قوی و مؤثر می‌سازند تا شرایط کسب‌وکارشان را با همفکری و همکاری یکدیگر رشد و توسعه دهند. ضیافت‌های MEET با هدف شبکه‌سازی و برقراری ارتباطات هدفمند، جهت ارتقا کسب‌وکارها و صاحبان کسب و کار برگزار می‌شود.

در دهمین ضیافت MEET از آقای دکتر محمد قاسمی، رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ صنعتی و بازرگانی صنام، آقای دکتر سید امیر الهی، مؤسس و مدیرعامل شرکت‌های کانتیننتال‌وی آلمان و آقای دکتر مهدی کنعانی، مشاور مالی هلدینگ‌ها و مدرس دوره‌های MBA و DBA دانشگاه تهران، دعوت شده بود تا تجارب خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارند.

در این جلسه مهمانان عالی‌مقام چون: جناب آقای رضا صدوقی مدیرعامل هولدینگ صنعتی و بازرگانی صنام، جناب آقای بهروز فروتن بنیان‌گذار شرکت صنایع غذایی بهروز، دکتر مهدی نکویی مؤسس هولدینگ آموزشی دکتر نکویی، دکتر محمدسیدا، مرد حافظه ایران، دکتر فرخ دیبا مدیرعامل گروه دیبانژ، دکتر نادر حسنلی مدیرعامل آریسان رادین فراز، مشاور پتروشیمی تبریز و پالایشگاه تبریز، مهندس علی رایج مدیرعامل کارخانجات شرکت هانی، مهندس حمید کیوانی مدیرعامل شرکت سیم و کابل کیوان، مهندس حسین علمداری رئیس هیئت‌مدیره گروه صنعتی مهران سرد، مهندس میلاد سعیدی مدیرعامل عطاری آنلاین، مهندس امیر ارباشی مدیرعامل عطارخونه، دکتر موسی احمدزاده هیئت‌رئیسه اتاق مشترک ایران و کانادا و استرالیا و نائب رئیس انجمن واردکنندگان و تولیدکنندگان پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن ایران حضور داشتند.

گزارش اجمالی از دهمین جلسه ضیافت MEET

ضیافت دهم میت ساعت 4 بعدازظهر در هتل پارسیان آزادی تهران، با قرائت آیاتی چند از کلام ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

ضیافت دهم میت در چهار بخش برگزار شد

بخش اول با سخنرانی دکتر محمدمهدی ربانی شروع شد که ایشان ضمن عرض خیرمقدم و خوشامدگویی به حاضران در جلسه، به معرفی مهمانان ضیافت دهم و موضوعات سخنرانی آن‌ها پرداختند.

دکتر ربانی در این جلسه به معرفی 10 مهارت برتر تا سال 2025 بر اساس گزارش مجمع جهانی اقتصاد پرداخت. مجمع جهانی اقتصاد یکی از سازمان‌های بزرگ اقتصادی سوئیس است.

این سازمان سالانه بیش از 80 میلیون دلار درآمد دارد. بیش از یک هزار شرکت نام‌آور جهان با پرداخت حق عضویت، هزینه‌های این مجمع را تأمین می‌کنند که حداقل آن 42.000 فرانک سوئیس است.

در بخش دوم جناب آقای دکتر محمد قاسمی، رئیس هیئت‌مدیره هولدینگ صنعتی و بازرگانی صنام صحبت کردند.

ایشان در رابطه با کارهایی که انجام داده‌اند یا در حال انجام آن‌ها هستند و چالش‌هایی که پیش رو داشتند صحبت کردند و تجربیات ارزشمند خود را با حاضران در جلسه در میان گذاشتند.

در بخش سوم جناب آقای دکتر سید امیر الهی، مؤسس و مدیرعامل شرکت‌های کانتیننتال‌وی آلمان، در رابطه با ثبت شرکت در اروپا و راه های انتقال پول به ایران سخنرانی کردند.

در بخش چهارم جناب آقای دکتر مهدی کنعانی، مدرس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، سخنرانی کردند. دکتر کنعانی در این جلسه به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری پرداختند.

در رابطه با آینده قیمت دلار در ایران صحبت کردند. اقتصاد کلان کشور و فرصت‌های اقتصاد تورمی را نیز تحلیل کردند.

بخش پذیرایی در ضیافت میت

در پایان هر بخش، از حضار در جلسه با انواع میوه، شیرینی و نوشیدنی‌های گرم و سرد پذیرایی شد که مهمانان از این فرصت‌ها هم برای آشنایی با یکدیگر و شبکه‌سازی استفاده می‌کردند.

ساعت ۲۲ همه مهمانان برای صرف شام دعوت شدند و ساعت ۲۳، دهمین ضیافت میت با رضایت مهمانان این برنامه پایان یافت.

شرکت‌کنندگان در ضیافت‌های میت از طریق شنیدن تجربیات مهمانان یاد می‌گیرند چطور باوجود چالش‌های فراوان، کسب‌وکارشان را چندین پله رشد دهند و یک کسب و کار بزرگ و موفق بسازند.

این ضیافت‌ها فرصت بسیار عالی برای رایزنی، شبکه‌سازی، ملاقات با کارآفرینان، صاحبان کسب و کار و افراد موفق است.

در صورت تمایل می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۲۲۸۹۷۹۷ تماس بگیرید و برای شرکت در ضیافت‌های بعدی میت هماهنگ کنید.

[envira-gallery id="26708"]

دیدگاه کاربران (0)