گزارش از ضیافت یازدهم میت MEET

گزارش از ضیافت یازدهم میت MEET

گزارش از ضیافت یازدهم میت MEET

ضیافت یازدهم مجمع کارآفرینان خاورمیانه ویدان (Meet) با حضور 150 کارآفرین، صاحبان کسب‌وکار، تجار و بازرگانان موفق و اساتید سرشناس از سراسر کشور، روز پنجشنبه 27 بهمن از ساعت ۱6 الی 23 در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

در ضیافت MEET میهمانان شبکه‌سازی می‌کنند، همفکری می‌کنند، مشورت می‌کنند، ایده‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند و ارتباطات قوی و مؤثر می‌سازند تا شرایط کسب‌وکارشان را با همفکری و همکاری یکدیگر رشد و توسعه دهند. ضیافت‌های MEET با هدف شبکه‌سازی و برقراری ارتباطات هدفمند، جهت ارتقا کسب‌وکارها و صاحبان کسب‌وکار برگزار می‌شود.

در ضیافت  یازدهم MEET از آقای دکتر علی جعفری رودسری، عضو ICO و عضو اتاق هند و رئیس هیئت مدیره شرکت البرزیسهم، آقای دکتر نادر رفتاری صاحب برند چلوکباب رفتاری، آقای مازن حریری مدیرعامل هلدینگ سیلانه سبز، آقای دکتر احسان میوه چی مدیرعامل صنایع الکترونیک افراتاب، استاد سهیل رضایی مدرس خودشناسی به روش پروفسور یونگ، آقای دکتر احمد پورفلاح رئیس اتاق ایران و ایتالیا و آقای دکتر مهدی کنعانی، مشاور مالی هلدینگ‌ها و مدرس دوره‌های MBA و DBA دانشگاه تهران دعوت شده بود تا تجارب خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارند.

گزارش اجمالی از ضیافت یازدهم MEET

ضیافت یازدهم میت ساعت 4 بعدازظهر در هتل پارسیان آزادی تهران، با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

ضیافت یازدهم میت در هفت بخش برگزار شد

بخش اول با سخنرانی دکتر محمدمهدی ربانی شروع شد که ایشان ضمن عرض خیرمقدم و خوشامدگویی به حاضران در جلسه، به معرفی مهمانان ضیافت یازدهم و نکاتی ارزشمند پرداختند.

در بخش دوم جناب آقای دکتر علی جعفری رودسری، عضو ICO و عضو اتاق هند و رئیس هیئت مدیره شرکت البرزیسهم در گفتگوی دونفره با دکتر ربانی به سوالات ایشان درباره‌ی چالش‌ها و تجربیاتشان پاسخ دادند.

در بخش سوم جناب آقای دکتر نادر رفتاری، صاحب برند چلوکباب رفتاری در رابطه با تجاربشان صحبت کردند.

در بخش چهارم جناب آقای مازن حریری مدیرعامل هلدینگ سیلانه سبز در گفتگوی دو نفره با دکتر ربانی به سوالات ایشان پاسخ دادند.

در بخش پنجم جناب آقای دکتر احسان میوه چی مدیرعامل صنایع الکترونیک افراتاب در مورد چالش‌هایی که سر راهشان قرار گرفته و نحوه‌ی حل آن چالش‌ها با دکتر ربانی گفتگو کردند.

در بخش ششم استاد سهیل رضایی، مدرس خودشناسی به روش پروفسور یونگ، به ذکر مواردی برای توسعه فردی و حفظ آرامش در شرایط کنونی پرداختند.

در بخش هفتم جناب آقای دکتر احمد پورفلاح رئیس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا با دعوت آقای دکتر ربانی به روی سن آمدند و مطالب ارزشمندی از تجارب خود برای حضار ایراد فرمودند.

در بخش هشتم جناب آقای دکتر مهدی کنعانی، مشاور مالی هلدینگ‌ها و مدرس دوره‌های MBA و DBA دانشگاه تهران، درباره وضعیت اقتصادی کشور سخنرانی کردند و تحلیل خود را در رابطه با آینده اقتصاد ایران بیان کردند.

بخش پذیرایی در ضیافت میت

در پایان هر بخش، از حضار در جلسه با انواع میوه، شیرینی و نوشیدنی‌های گرم و سرد پذیرایی شد که مهمانان از این فرصت‌ها هم برای آشنایی با یکدیگر و شبکه‌سازی استفاده می‌کردند.

ساعت ۲۲ همه مهمانان برای صرف شام دعوت شدند و ساعت ۲۳، ضیافت یازدهم میت با رضایت مهمانان این برنامه پایان یافت.

شرکت‌کنندگان در ضیافت‌های میت از طریق شنیدن تجربیات مهمانان یاد می‌گیرند چطور باوجود چالش‌های فراوان، کسب‌وکارشان را چندین پله رشد دهند و یک کسب‌وکار بزرگ و موفق بسازند. این ضیافت‌ها فرصت بسیار عالی برای رایزنی، شبکه‌سازی، ملاقات با کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار و افراد موفق است.

در صورت تمایل می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۲۲۸۹۷۹۷ تماس بگیرید و برای شرکت در ضیافت‌های بعدی میت هماهنگ کنید.

[envira-gallery id="27944"]

دیدگاه کاربران (0)