گزارش از هشتمین جلسهٔ ضیافت میت MEET

گزارش از هشتمین جلسهٔ ضیافت میت MEET

هشتمین ضیافت مجمع کارآفرینان خاورمیانه ویدان (Meet) با حضور بیش از 150 کارآفرین، صاحبان کسب‌وکار، تجار و بازرگانان موفق از سراسر کشور، روز پنج‌شنبه 5 آبان از ساعت 17 الی 23 در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

MEET با هدف شبکه‌سازی و برقراری ارتباطات هدفمند، جهت ارتقا کسب‌وکارها و صاحبان کسب و کار برگزار می‌شود.

در MEET افراد باهم آشنا می‌شوند، خود را معرفی می‌کنند، ایده‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند و ارتباطات قوی و مؤثری برقرار می‌کنند تا شرایط کسب‌وکارشان را با همفکری و همکاری یکدیگر رشد دهند.

در هشتمین ضیافت MEET از آقای دکتر محمدرضا عمرانی، آقای دکتر بابک مصری، آقای دکتر محمدرضا رمضانی، پوریا پورسرخ و آقای دکتر مهدی کنعانی دعوت شده بود تا تجارب خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارند.

از 1 ساعت قبل از شروع ضیافت، بیشتر مهمانان حاضر در این جلسه، در هتل پارسیان آزادی حضور داشتند که با یکدیگر بحث و گفتگو کنند و تجربیاتشان را در زمینهٔ کسب‌وکار با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

گزارش اجمالی از هشتمین جلسه ضیافت MEET

ضیافت هشتم میت ساعت 5 بعدازظهر در هتل پارسیان آزادی، با قرائت آیاتی چند از کلام ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

ضیافت هشتم میت در شش بخش برگزار شد

بخش اول سخنرانی دکتر محمدمهدی ربانی بود که ایشان ضمن عرض خیرمقدم و خوشامدگویی به حاضران در جلسه، در رابطه با برنامه و موضوعات سخنرانی مهمانان این جلسه توضیحاتی را ارائه کردند.

بخش دوم سخنرانی جناب آقای دکتر محمدرضا عمرانی برگزار شد که ایشان در رابطه با تحولات اخیر جامعه، تغییرات دسترسی به شبکه‌های اجتماعی در ایران و آینده کسب و کارهای آنلاین در ایران صحبت کردند.

بخش سوم سخنرانی جناب آقای دکتر ربانی و گفتگوی دو نفره دکتر بابک مصری و دکتر عمرانی برگزار شد. دکتر ربانی در ابتدای این بخش خلاصه و جمع‌بندی سخنان دکتر عمرانی را بیان کردند.

بخش چهارم جناب آقای دکتر محمدرضا رمضانی و دکتر عمرانی در رابطه با تجارب علمی و اجرایی ایشان گفتگو کردند.

بخش پنجم با بیان تجارب شرکت‌کنندگان از شبکه‌سازی در جلسات میت شروع شد و در ادامه گفتگوی دو نفره آقای دکتر عمرانی و آقای دکتر پوریا پورسرخ، بازیگر مطرح کشورمان انجام شد.

در بخش ششم جناب آقای دکتر مهدی کنعانی در رابطه با برآورد نرخ ارز، اتفاقات سیاسی پیش رو و تحلیل اتفاقات اقتصادی و سیاسی که باید منتظر وقوع آن‌ها باشیم، صحبت کردند.

بخش پذیرایی در ضیافت میت

در پایان هر بخش، از حضار در جلسه با انواع میوه، شیرینی و نوشیدنی‌های گرم و سرد پذیرایی شد که مهمانان از این فرصت‌ها هم برای آشنایی با یکدیگر و شبکه‌سازی استفاده می‌کردند.

ساعت 22 همه مهمانان برای صرف شام دعوت شدند و ساعت 23، هشتمین ضیافت میت با رضایت حداکثری مهمانان این برنامه پایان یافت.

لازمه رسیدن به رشد و موفقیت، برقراری ارتباط با افراد بزرگ و موفق است. در ضیافت‌های میت شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند چطور باوجود چالش‌های فراوان، کسب و کارشان را چندین پله رشد دهند و یک کسب و کار بزرگ و موفق بسازند.

این ضیافت‌ها فرصت بسیار عالی برای شبکه‌سازی، ملاقات با کارآفرینان، صاحبان کسب و کار و افراد موفق است.

اگر می‌خواهید در ضیافت‌های بعدی میت شرکت کنید می‌توانید از طریق شماره ۰۹۰۲۳۰۱۰۲۱۲ هماهنگ کنید.

[envira-gallery id="25123"]

دیدگاه کاربران (0)