گزارش از نهمین جلسهٔ ضیافت میت MEET

گزارش از نهمین جلسهٔ ضیافت میت MEET

نهمین ضیافت مجمع کارآفرینان خاورمیانه ویدان (Meet) با حضور بیش از 200 کارآفرین، صاحبان کسب‌وکار، تجار و بازرگانان موفق و اساتید سرشناس از سراسر کشور، روز پنج‌شنبه 10 آذر از ساعت ۱6 الی ۲2 در هتل استقلال تهران برگزار شد.

MEET با هدف شبکه‌سازی و برقراری ارتباطات هدفمند، جهت ارتقا کسب‌وکارها و صاحبان کسب و کار برگزار می‌شود.

در MEET افراد باهم آشنا می‌شوند، خود را معرفی می‌کنند، ایده‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند و ارتباطات قوی و مؤثری برقرار می‌کنند تا شرایط کسب‌وکارشان را با همفکری و همکاری یکدیگر رشد دهند.

در نهمین ضیافت MEET از آقای دکتر مهدی کنعانی، آقای مهندس سعید منصور افشار، خانم دکتر پونه توکل نیا، آقای دکتر ایرج حسابی، آقای مهندس موسی احمدزاده و آقای دکتر سهیل رضایی دعوت شده بود تا تجارب خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارند.

  گزارش اجمالی از نهمین جلسه ضیافت MEET ضیافت نهم میت ساعت 4 بعدازظهر در هتل استقلال تهران، با قرائت آیاتی چند از کلام ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

ضیافت نهم میت در هفت بخش برگزار شد

بخش اول با سخنرانی دکتر محمدمهدی ربانی شروع شد که ایشان ضمن عرض خیرمقدم و خوشامدگویی به حاضران در جلسه، به معرفی مهمانان و موضوعات سخنرانی آن‌ها پرداختند.

در بخش دوم جناب آقای دکتر مهدی کنعانی، مدرس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مشاور و ارزیاب صادراتی سخنرانی کردند. دکتر کنعانی در این جلسه اتفاقات آذرماه 1401 و افقی از نرخ ارز و اقتصاد ایران در ماه پیش رو را مرور کردند.

در بخش سوم جناب آقای دکتر سعید منصور افشار سخنرانی کردند. ایشان از کارآفرینان مطرح کشور، یکی از اساتید به نام ایران و رئیس هیئت‌مدیره شرکت صنایع الکترونیک هورانت هستند. آقای دکتر افشار در این بخش در رابطه با مشکلات تولید و راه‌حل‌ها صحبت کردند. در سخنرانی ایشان نکات قابل‌ملاحظه‌ای ازجمله اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و.. مطرح شد که می‌تواند تأثیر بسزایی در آینده کسب و کارها بگذارد.

در بخش چهارم سرکار خانم پونه توکل نیا، معاون حقوقی اتاق مشترک ایران و ترکیه، سخنان خود را با تعریف حقوقی از ملت شروع کردند و در ادامه در رابطه با تجارت بین‌الملل صحبت کردند.

در بخش پنجم جناب آقای دکتر ایرج حسابی، فرزند و یادگار پروفسور دکتر حسابی سخنرانی کردند. ایشان در این بخش به بیان برخی از خاطراتشان، اهمیت شناخت افراد موفق در همه کشورها، قوانین و دستورالعمل‌های اجرایی موفق در دهه‌های گذشته و پرداختند.

در بخش ششم جناب آقای دکتر موسی احمدزاده، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران سخنرانی کردند. آقای دکتر احمدزاده در این بخش در رابطه با تجارت بین‌الملل و تاب‌آوری در شرایط سخت بازار صحبت کردند.

در بخش هفتم و انتهایی جلسه نهم میت جناب آقای دکتر سهیل رضایی، مدرس خودشناسی و مؤسس بنیاد فرهنگ زندگی، به این سؤالات پاسخ دادند که در شرایط کنونی باید چه کار کنیم؟ در 3 ماه آینده چه اتفاقاتی برای ما رخ خواهد داد؟ در بازارهای مالی بدقلق چه کنیم؟

 

بخش پذیرایی در ضیافت میت

در پایان هر بخش، از حضار در جلسه با انواع میوه، شیرینی و نوشیدنی‌های گرم و سرد پذیرایی شد که مهمانان از این فرصت‌ها هم برای آشنایی با یکدیگر و شبکه‌سازی استفاده می‌کردند.

ساعت ۲۲ همه مهمانان برای صرف شام دعوت شدند و ساعت ۲۳، نهمین ضیافت میت با رضایت حداکثری مهمانان این برنامه پایان یافت.

شبکه‌سازی و ارتباط برقرار کردن با افراد بزرگ و موفق باعث رشد و موفقیت می‌شود. در ضیافت‌های میت شرکت‌کنندگان از طریق آموزش‌ها و شنیدن تجربیات مهمانان یاد می‌گیرند چطور باوجود چالش‌های فراوان، کسب و کارشان را چندین پله رشد دهند و یک کسب و کار بزرگ و موفق بسازند. این ضیافت‌ها فرصت بسیار عالی برای شبکه‌سازی، ملاقات با کارآفرینان، صاحبان کسب و کار و افراد موفق است.

شما می‌توانید از طریق تماس با شماره ۰۹۱۲۲۲۸۹۷۹۷ برای شرکت در ضیافت‌های بعدی میت هماهنگ کنید.

[envira-gallery id="25633"]

دیدگاه کاربران (0)