گزارش از پنجمین جلسهٔ ضیافت میت MEET

گزارش از پنجمین جلسهٔ ضیافت میت MEET

پنجمین جلسه ضیافت MEET مجمع کارآفرینان خاورمیانه ویدان (Meet) با حضور بیش از 150 کارآفرین، صاحبان کسب‌وکار، تجار و بازرگانان موفق از سراسر کشور، روز پنج‌شنبه 24 تیر از ساعت 17 الی 23 در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

MEET با محوریت شبکه‌سازی و ارتباطات هدفمند، جهت ارتقا کسب‌وکارها برگزار می‌شود. در MEET افراد با هم آشنا می‌شوند، از یکدیگر یاد می‌گیرند و ایده‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند و ارتباطات قوی و مؤثری برقرار می‌کنند تا شرایط کسب‌وکارشان را با همفکری و همکاری یکدیگر رشد دهند.

در این ضیافت از 6 سخنران دعوت شد که تجربیات خودشان را با مهمانان حاضر در برنامه به اشتراک بگذارند. مجید رضا حریری (رئیس اتاق مشترک ایران و چین)، حمید کشاورز (بنیان‌گذار شرکت کروز)، دکتر علیرضا شیری (طبیب و آموزش‌دیده طرحواره درمانی پیشرفته از ISST لندن) و حمید توسلی (مؤسس و مدیر شرکت بهمن تکنولوژی)، سید امیر سیاح (رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب‌وکار) و علی‌محمد بیدارمغز (رئیس پیشین تشریفات ایران سازمان ملل و چهره ماندگار تشریفات ایران) 

از 1 ساعت قبل از شروع ضیافت، بیشتر مهمانان حاضر در این جلسه، در هتل پارسیان حضور داشتند که با یکدیگر باب آشنایی را باز می‌کردند، بحث و گفتگو می‌کردند و تجربیاتشان را در زمینهٔ کسب‌وکار با یکدیگر به اشتراک می‌گذاشتند.

بیشتر ببینید: گزارش چهارمین جلسهٔ ضیافت میت MEET گزارش سومین جلسهٔ ضیافت میت MEET گزارش اولین جلسهٔ ضیافت میت MEET گزارش از ششمین جلسهٔ ضیافت میت MEET  

گزارش اجمالی از پنجمین جلسه ضیافت MEET

ضیافت میت ساعت 5 بعدازظهر در هتل پارسیان آزادی، با قرائت آیاتی چند از کلام ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در بخش نخست، محمدمهدی ربانی، به‌عنوان میزبان این برنامه، پس از عرض خوشامدگویی به حاضران در ضیافت، سخنرانی کوتاهی کردند.

در این جلسه دکتر ربانی گفت که در حال تلاش و برنامه‌ریزی هستند که اعضای میت در آینده نزدیک بتوانند از چندین مجموعه خوب بازدید کنند.

سپس مهمانان سخنران در این جلسه را معرفی کردند و اینکه در این جلسه قرار است درباره موضوعات حساس و خیلی مهمی صحبت شود.

 

انتقال تجربیات 6 مهمان برجسته در پنجمین ضیافت کارآفرینان خاورمیانه (MEET)

در این ضیافت از 6 مهمان دعوت شده بود که هریک در نوبت سخنرانی یا گفتگوی خود با مجری این برنامه آقای محمدمهدی راسخ (مدیر برتر ملی کشور)، در رابطه با نکات طلایی که مسبب موفقیت آنها بوده‌اند و تجربیات ارزشمندشان در زمینهٔ کسب‌وکار صحبت کردند.

از ساعت 17:30 الی 18:30، مهمان اول این برنامه: جناب آقای مجید رضا حریری، رئیس اتاق مشترک ایران و چین، برای گفتگو دعوت شدند. اتاق مشترک ایران و چین، بزرگ‌ترین اتاق بازرگانی ازلحاظ وسعت، جمعیت و اقتصادی است.

آقای حریری در این جلسه در رابطه با تجربیات، قوانین و مقررات، مراودات بازرگانی با کشور چین، خصوصیات یک تاجر بین‌المللی، معاهدات بین‌المللی و.. صحبت کردند و اینکه در آینده نزدیک یکی از بزرگ‌ترین همکاری‌های استراتژیک ایران با کشور چین خواهد بود.

از ساعت 18:30 الی 19 مهمان دوم این برنامه، جناب آقای حمید کشاورز، یکی از کارآفرینان بزرگ کشور و بنیان‌گذار شرکت کروز برای گفتگو دعوت شدند. ایشان ضمن معرفی مختصر خود در رابطه با تجربیاتشان درزمینهٔ راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار صحبت کردند.

از ساعت 19:10 الی 19:30 مهمان سوم این برنامه، جناب آقای دکتر علیرضا شیری، طبیب و آموزش‌دیده طرحواره درمانی پیشرفته از ISST لندن برای سخنرانی کوتاهی دعوت شدند. دکتر شیری در این جلسه در رابطه با حال خوب صحبت کردند.

او گفت: در زندگی شرایط خوب و بد وجود دارد و هر فردی در شرایط بد به کمک استعاره‌ای یا لنگرگاهی خود را حفظ می‌کند. در کسب‌وکار هم همین‌طور است، هر کسب‌وکاری را استعاره‌ای نگه داشته است. دکتر شیری درباره استعاره خود در طوفان‌ها، آنچه باعث مقاومت و سرپا نگه‌داشتن او در بدترین شرایط شده، صحبت کرد.

از ساعت 19:30 الی 20:30 مهمان چهارم این برنامه، جناب آقای سید امیر سیاح، رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب‌وکار و مدیر گروه اقتصاد شبکه یک سیما برای سخنرانی دعوت شدند.

ایشان در رابطه با سهولت راه‌اندازی کسب‌وکار، نگاه و سیاست‌های دولت درباره صدور مجوزها، معرفی درگاه ملی و تخصصی مجوزهای کسب‌وکار سخنرانی کردند.

از ساعت 20:30 الی 21 مهمان پنجم این برنامه، جناب آقای حمید توسلی، بنیان‌گذار بهین تکنولوژی، تولیدکننده کامپیوتر و بازرگان برای گفتگو با مجری برنامه آقای محمدمهدی راسخ دعوت شدند. ایشان پس از معرفی خود و شرکت بهین تکنولوژی، در رابطه با نحوه تأسیس این شرکت، تجربیاتشان در زمینهٔ راه‌اندازی و توسعه این شرکت صحبت کردند.

از ساعت 21 الی 22 ششمین مهمان این برنامه، جناب آقای علی‌محمد بیدارمغز، چهره ماندگار تشریفات ایران، رئیس پیشین تشریفات ایران سازمان ملل و مدرس تشریفات و آداب بین‌الملل برای سخنرانی دعوت شدند.

ایشان در رابطه با ارتباطات، تصورات و تشریفات، اینکه اینها کجا به هم می‌رسند، ارتباط کامل چیست و آهنگ صدا و زبان بدن سخنرانی کردند.

در پایان هر سخنرانی، از حضار در جلسه با انواع میوه، شیرینی و دم‌نوش‌های گرم پذیرایی شد که مهمانان از این فرصت‌ها هم برای آشنایی با یکدیگر و شبکه‌سازی استفاده می‌کردند.

ساعت 22 همه مهمانان برای صرف شام دعوت شدند و ساعت 23، پنجمین ضیافت میت به‌خوبی پایان یافت.

[envira-gallery id="23307"]

دیدگاه کاربران (0)