گزارش اولین جلسه کارگاه مسترکلاس کوچینگ ویدان

گزارش اولین جلسه کارگاه مسترکلاس کوچینگ ویدان

اولین جلسه حضوری مسترکلاس کوچینگ روز شنبه 30 مهر 1401 از ساعت 9 الی 17 با تدریس دکتر علی صاحبی برگزار شد. مسترکلاس کوچینگ یک کارگاه یا ورکشاپ حضوری است که در 8 جلسه، هر 2 هفته یک بار برگزار می‌شود.

مدرسین این کارگاه دکتر علی صاحبی و دکتر محمدمهدی ربانی هستند. هر جلسه مسترکلاس کوچینگ 8 ساعت است و در دو وقت استراحت و ناهار از مهمانان پذیرایی می‌شود.

هدف از برگزاری مسترکلاس کوچینگ ادغام بینش‌ها، استراتژی‌ها و ابزارهای جدید مربیگری برای غنی‌تر شدن و حرفه‌ای شدن مربیان شرکت‌کننده است.

ویدان این کارگاه هشت جلسه‌ای را طراحی کرده است تا ترفندهای تجارت، مدیریت و رشد کسب و کار و مربیگری حرفه‌ای را آموزش دهد.

به کمک این کارگاه افراد شرکت‌کننده استراتژی‌های توسعه، نحوه عبور از چالش‌های اجتناب‌ناپذیر را فرا می‌گیرند که به آن‌ها در دستیابی به اهداف و دستیابی به موفقیت هرچه بیشتر کمک می‌کند.

 

مسترکلاس کوچینگ ویدان

کوچینگ یک فرآیند یادگیری متحول کننده است که بهترین‌ها را در افراد به ارمغان می‌آورد. کوچینگ کمک می‌کند بینش مثبت خود را تقویت کنید و چشم‌انداز وسیعی را برای دستاوردهای مثبت در آینده فعال کنید.

کوچینگ مه دود بین افکار و اهداف و برنامه‌های شما را پاک می‌کند، دید روشنی به جهت اهداف می‌دهد و ابزارهای لازم برای عبور شما به سمت آینده‌ای روشن‌تر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مزیت مسترکلاس کوچینگ ویدان برای ارائه آموزش مهارت‌های مربیگری این است که مدرسان این کارگاه دکتر محمدمهدی ربانی و دکتر علی صاحبی با بیش از 15 سال تجربه موفق مربیگری برای صدها کسب و کار کوچک و بزرگ هستند.

بنابراین تمام تئوری‌ها به نمونه‌های کوچینگ واقعی و به‌صورت مطالعات موردی آموزش داده می‌شود که زمینه و دانش زیاد و یک تجربه یادگیری هیجان‌انگیز را برای دانش پذیران به همراه خواهد داشت.

ما علاقه‌مندیم به شما کمک کنیم تا بهترین مربی باشید. از توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود حداکثر استفاده را بکنید. در این کارگاه شما به‌عنوان یک مربی کلاس A رشد خواهید کرد و مشتریان شما این اطمینان را خواهند داشت که شما یک مربی حرفه‌ای (یا استاد) هستید.

  [envira-gallery id="24979"]

دیدگاه کاربران (0)