تماس با ما
18:00 - 09:00
روش‌های مؤثر برای کاهش هزینه‌های کسب‌وکار
۱۳۹۹-۱۲-۲۱ 0

صاحبان مشاغل عادت به کسب درآمد دارند. درسته یا غلط؟ درست است، از طرفی بسیاری از صاحبان مشاغل بیهوده پول را هدر می‌دهند.

بیزینس اینسایدر گزارش می‌دهد، در حقیقت، ۸۲ درصد از کل مشاغل به دلیل مشکلات جریان نقدینگی شکست می‌خورند.

ساده‌ترین راه برای کاهش هزینه‌های کسب‌وکار تشخیص موارد ضروری و غیرضروری است.

اگر هزینه زیادی را به یک متخصص رسانه‌های اجتماعی پرداخت می‌کنید اما بالاترین و مثبت‌ترین حضور در شبکه‌های اجتماعی رادارید، این‌یک تمایزدهنده بازار است.

اگر هزینه زیادی را برای خط سرویس خودکار پرداخت می‌کنید، این‌یک نقطه شروع واضح برای کاهش هزینه‌ها است.

کاهش هزینه‌ها و ایجاد فرآیندهای سالم، هزینه کمتری در طول زمان برای شما ایجاد می‌کنند، نیازی به زمان‌بر بودن یا تفکر زیاد نیست.

برای کاهش هزینه‌های کسب‌وکار باید انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

بررسی روشهای کاهش هزینه کسب وکار

۱- از فناوری مناسب استفاده کنید

استفاده از فناوری در هر زمان ممکن به شما کمک می‌کند تا پس‌انداز کنید و تجارت خود را پیش ببرید.

جلسات را مجازی برگزار کنید تا بتوانید در هزینه‌های گاز و بنزین صرفه‌جویی کنید. از خدمات پرداخت آنلاین استفاده کنید.

از ابزارهای رایگان استفاده کنید که می‌توانند به سازمان‌دهی و متمرکز کردن اسناد شرکت شما کمک کرده و ابزارهای همکاری را ارائه دهند تا به یک‌میلیون سند کاغذی و جلسات فیزیکی بی‌شمار نیاز نداشته باشید.

فناوری همچنین به کارمندان شما کمک می‌کند تا روی مهم‌ترین موارد تمرکز کنند.

تمام‌کارهای لجستیکی را حذف کنید و اطمینان حاصل کنید که ۸۰٪ از زمان کارمندان شما صرف کارهایی می‌شود که باید، و فقط در تدارکات متمرکز نیستند.

بسیاری از برنامه‌ها برای افزایش مدیریت کارکنان در دسترس است، Connecteam یک برنامه مدیریت کارمندان است که ویژگی‌های قوی برای ساده‌سازی عملیات روزانه را ارائه می‌دهد.

 

به روش‌های نوین بازاریابی اعتماد کنید

۲- به روش‌های نوین بازاریابی اعتماد کنید

حذف تبلیغات پولی به‌طور کامل توصیه نمی‌شود اما گزینه‌های ارزان‌تری وجود دارد که باید جستجو کنید:

شبکه! مشتریان به‌احتمال‌زیاد با شما کار می‌کنند زیرا آن‌ها شمارا تشخیص می‌دهند بنابراین تمام فرصت‌های شبکه را به دست می‌آورند.

بیشتر کارهای بازاریابی خود را به‌جای پرداخت پول به شخص دیگری، در خانه انجام دهید.

مطمئناً، متخصصان زیادی وجود دارند اما می‌توانید به‌صورت آنلاین تحقیق کنید و نکات و راهنماهایی را که برای شما مناسب هستند بیابید.

حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی را تقویت کنید اما بستر مناسبی را برای خود مانند Facebook، Snapchat، LinkedIn، Instagram، Twitter، Pinterest و … انتخاب کنید.

حتماً یک هدف تعیین کنید و یک استراتژی ایجاد کنید، زیرا ارسال به‌صورت تصادفی شمارا به‌جایی نمی‌رساند.

فقط اطمینان حاصل کنید که اصیل هستید و واقعاً با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنید.

هنگام ایجاد لیست ایمیل مشتری خود، یک برنامه ارجاع ارائه دهید. توصیه‌های مشتریان فعلی می‌تواند منجر به فروش سریع‌تر شود.

از مشتریان فعلی بخواهید که نظرات خود را بنویسند، چه در وب‌سایت یا کانال رسانه‌های اجتماعی شما، نظرات درخشان مشتری طلایی است!

به یاد داشته باشید که افراد تقریباً به همان اندازه که بخواهند از طرف دوست یا یکی از اعضای خانواده خود توصیه‌ای دریافت کنند، به نظرات آنلاین اعتماد می‌کنند.

این روش‌های مدرن واقعاً کارساز هستند، اما برای اطمینان از کاهش هزینه‌های کسب‌وکار، فقط باید تا آنجا که ممکن است امتحان کنید تا ببینید چه عواملی برای شما مفید است.

۳- کاغذ را حذف کنید

مطمئناً، قیمت کاغذ، جوهر، وسایل پستی و هزینه پست، کم است اما اگر مراقب نباشید می‌تواند به مقادیر فوق‌العاده‌ای اضافه شود.

با حذف کاغذ (مگر اینکه چاپ کاملاً ضروری باشد)، می‌توانید این هزینه‌های مکرر تجاری را کاهش دهید.

به سیستم فاکتور دیجیتال و سیستم پرداخت قبض بروید و می‌توانید تمام مدارک را در رایانه خود ثبت کنید زیرا وقتی همه‌چیز را چاپ می‌کنید، باید از انبوهی کاغذ استفاده کنید که فقط فضای دفتر را به هم می‌ریزد! و این سازگار با محیط‌زیست نیست و برای هزینه‌های تجاری نیز مناسب نیست.

برنامه چک‌لیست Connecteam تغییر همه چک‌لیست‌ها، فرم‌ها و گزارش‌ها را به دیجیتال آسان می‌کند.

فقط با یک ضربه، شما و کارمندانتان به همه فرم‌های کاغذی موردنیاز دسترسی دارید تا وقت خود را برای چاپ هزاران سند از دست ندهید و هیچ‌کس مجبور نباشد چسب‌های سنگین را نگه دارد.

فرم‌های حمل، فرم‌های بازپرداخت هزینه، درخواست تعطیلات، فرم‌های مرخصی بیمارستانی، گزارش‌های ایمنی، فاکتورها، پرداخت تجهیزات و موارد دیگر از هرجایی پر می‌شوند و به‌طور خودکار در میز کار شما قرار می‌گیرند. هر آنچه شما و کارمندانتان نیاز دارید در دسترس شما قرار می‌گیرید.

 

حتماً بخوانید!  5 نکته‌ای که شما را از ثروت و موفقیت دور می‌کند

استفاده از تلفن ثابت منسوخ‌شده است

۴- استفاده از تلفن ثابت منسوخ‌شده است

زمان تلفن ثابت به پایان رسیده است و یک هزینه تجاری غیرضروری است.

در عوض، برای صرفه‌جویی در هزینه باید از تلفن همراه، VoIP یا حتی خطوط تلفن مجازی خود استفاده کنید.

در حقیقت، AT&T گفته است که تا سال ۲۰۲۰، آن‌ها پوشش تلفن ثابت را حذف می‌کنند، “ما در حال سرمایه‌گذاری در یک فناوری هستیم که مصرف‌کنندگان گفته‌اند دیگر نمی‌خواهند و صدها میلیون دلار را هدر می‌دهیم و می‌توانیم به سراغ فناوری‌های جدید برویم، این کار بهتر می‌تواند در خدمت به مشتریان باشد. “

۵- بودجه‌ای برای موفقیت ایجاد کنید

اگر واقعاً تصور واضحی از میزان ورود و خروج پول در ماه نداشته باشید، نمی‌توانید هوشمندانه تصمیم بگیرید.

بودجه به شما این امکان را می‌دهد که یک ایده روزانه در مورد چگونگی کاهش هزینه‌های کسب‌وکار در آن زمان و آنجا داشته باشید.

بودجه و مدیریت مالی باید موردتوجه قرار گیرد تا بتوانید از اشتباهات رایج جلوگیری کنید.

بهترین گزینه ایجاد “بودجه کاری” است. بودجه کاری به شما امکان می‌دهد تا در حین انجام، تنظیماتی انجام دهید تا بتوانید هزینه‌های تجاری را در زمان واقعی کاهش دهید.

 

نمی‌توان از مدیریت زمان غافل شد

۶- هزینه‌های مالی خود را پایین بیاورید

برای کاهش هزینه‌های کسب‌وکار، از نزدیک به بیمه‌نامه‌ها و حساب‌های مالی خود نگاهی بیندازید:

ارائه‌دهندگان بیمه را برای صرفه‌جویی در هزینه بیمه مقایسه کنید و سپس از ارائه‌دهنده فعلی خود بخواهید که با این نرخ مطابقت داشته باشد.

در صورت امکان، بیمه‌نامه‌ها یا حساب‌های بانکی را تلفیق کنید.

بیمه‌نامه‌ها را ارزیابی کنید تا بررسی کنید آیا بیش‌ازحد بیمه‌شده‌اید یا از پوشش تکراری برخوردار هستید.

از بدهی‌های بی‌مورد اجتناب کنید. تجزیه‌وتحلیل دقیق هزینه و سود و پیش‌بینی آینده با توجه به گسترش تجارت را انجام دهید.

هزینه‌های فرصت و تأثیراتی را که با پرداخت بدهی بر جریان نقدی ایجاد می‌شود، در نظر بگیرید.

بدهی‌های اضافی می‌توانند به‌شدت در رتبه‌بندی شرکت، نرخ بهره و استقراض در آینده تأثیر بگذارند.

علاوه بر این، اگر صاحب مشاغل کوچک هستید، احتمال دارد کارت اعتباری کسب‌وکار شما به نام خودتان باشد.

و اگر چنین است، شما باید کارت را به‌طور کامل، هرماه پرداخت کنید.

بااین‌حال، هزینه‌های بهره می‌توانند به‌سرعت اضافه شوند بنابراین عادت کنید که به‌جای جمع‌کردن مبلغ و پرداخت آن‌ها در پایان سال، آن‌ها را هرماه پرداخت کنید.

۷- نمی‌توان از مدیریت زمان غافل شد

زمان پول است – آیا این چیزی نیست که گفته می‌شود؟ بنابراین یادتان باشد که بدون اتلاف وقت، به‌صورت مولد کارکنید، در غیر این صورت فقط پول هدر می‌دهید.

حواس‌پرتی را با برنامه توسعه شخصی به حداقل برسانید. برنامه‌هایی مانند Focus Booster، Todoist یا Rescue Time می‌توانند به شما کمک کنند تا تمرکز کرده و در جای خود بمانید تا ابتدا کارهای مهم انجام شود.

Connecteam و Toggl برنامه‌هایی هستند که می‌توانند ساعات کار کارمندان، زمان صرف شده در فعالیت‌های کاری / پروژه‌ها و ساعت‌های پرداخت‌شده را نشان دهند.

انتظارات را درباره مدت‌زمان انجام یک فعالیت یا کار تعیین کنید و در صورت برآورده شدن انتظارات یا حتی زمان کمتر، انگیزه ارائه دهید.

جلسات باید در یک‌زمان از پیش تعیین‌شده برگزار شود، بنابراین همه باید به‌موقع حاضر شوند، به دستور کار پایبند باشند و در ساعت مقرر پایان دهند.

از جلسات غیرضروری با فرستادن دستور جلسه برای همگان اجتناب کنید، بنابراین آن‌ها می‌توانند بر موضوعات مورد تأکید، تأکید کنند.

اگر می‌توانید بیشتر نکات آن‌ها را از طریق ایمیل پاسخ دهید، دیگر نیازی به ‌قرار ملاقات نیست.

علاوه بر این، به شما این امکان را می‌دهد که به‌جای برنامه‌ریزی برای جلسه بعدی، پاسخ آنچه را که مطرح‌شده نشان دهید.

 

حتماً بخوانید!  رشد کسب‌وکارهای کوچک با استراتژی های جذاب

محل کار

۸- محل کار

اگر برای محل کار خود به مکان فیزیکی احتیاج ندارید، خریداری یا اجاره نکنید.

به کار در خانه، محل کار اشتراکی یا هر هفته یا ماه نگاهی بیندازید، می‌توانید خانه و محل کار خود و کارمندان خود را تغییر دهید.

بااین‌حال، اگر مکان فیزیکی همان چیزی است که شما نیاز دارید، از آن نهایت استفاده را ببرید.

میزان فضای فیزیکی خود را تجزیه‌وتحلیل کنید زیرا به‌احتمال‌زیاد به فضای ذخیره‌سازی زیادی احتیاج ندارید.

عملکردهای مختلف تجارت خود را تثبیت کنید، مانند داشتن فضایی که برای اهداف دوگانه مناسب است. به‌عنوان‌مثال یک اتاق جلسات می‌تواند یک اتاق استراحت باشد.

پیام بگذارید

آرشیو