10 ویژگی برتر ذهنیت میلیونر

10 ویژگی برتر ذهنیت میلیونر

اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، وقت آن است که مانند یک میلیونر فکر کنید. ما فهرستی از ویژگی‌های رایج در میان افراد ثروتمند را گردآوری کرده‌ایم. ویژگی‌هایی که در صورت پذیرفتن آن‌ها می‌تواند به شما در دستیابی به اهداف مالی و توسعه ذهنیت میلیونر کمک کند.

در ادامه با 10 ویژگی برتر ذهنیت میلیونر و چگونگی کمک به شما در ایجاد ثروت آشنا می‌شوید.

مهمترین ویژگی ذهنیت میلیونر که باید داشته باشید

میلیونرها علاقه زیادی به کار خود دارند

این یک سرگرمی نیست؛ این حرفه آن‌هاست آن‌ها ممکن است از سرگرمی‌های کناری لذت ببرند، اما در مورد کار و کسب درآمد تمرکز دارند.

این بدان معنی است که میلیونرها خود شروع‌کننده هستند و می‌دانند از زندگی چه می‌خواهند و چه برنامه‌هایی برای رسیدن به آن دارند.

چگونه این مورد می‌تواند به شما کمک کند:

اگر از قبل علایق خود را روی کاغذ یا جایی که به‌راحتی قابل دسترسی است فهرست نکرده‌اید، همین الان برای این تمرین وقت بگذارید! پنج مورد مربوط به این موارد را بنویسید:

• حرفه • اهداف • فعالیت‌ها

آن‌هایی را انتخاب کنید که بیشتر از همه به آن‌ها علاقه دارید (نه لزوماً از نظر مالی).

اگر آن‌ها را به‌عنوان یک احتمال به‌جای ایده‌هایی که در ذهنتان شناورند، به‌عنوان یک احتمال نوشته‌اید، تمایل بیشتری به برداشتن گام‌هایی برای رسیدن به این اهداف خواهید داشت.

 

میلیونرها همیشه به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد هستند.

آن‌ها هرگز فرصتی را برای یک جریان درآمد از دست نمی‌دهند.

چگونه این مورد می‌تواند به شما کمک کند:

این یکی ممکن است غیرشهودی به نظر برسد، اما مهم است که در مورد راه‌هایی فکر کنید که علایق شما هم‌زمان با تقویت مهارت‌های لازم آن و ایجاد یک برند شخصی به‌منظور کسب درآمد بیشتر از کارهایی که از انجام آن‌ها لذت می‌برید، به تجارت تبدیل شوند! همچنین به این معنی است که اگر فرصتی پیش بیاید، شما برای آن‌ها آماده هستید!

به‌عنوان‌مثال: فرض کنید عاشق شیرینی‌پزی هستید. هر روز بعد از کار، به‌جای استراحت کردن یا خواندن وبلاگ‌های آنلاین، سعی کنید کوکی‌ها یا کیک‌های شیرین (یا هر چیز دیگری که راحت‌تر است) درست کنید و سپس آن‌ها را بفروشید تا مردم بدانند چه کسی خوراکی‌های آن‌ها را درست کرده است. این رویکرد درحالی‌که مقداری جریان نقدی شما را اضافه می‌کند، به شما حس لذت بخشی می‌دهد.

میلیونرها وقت خود را صرف نگرانی درباره اینکه دیگران در مورد آن‌ها چه فکر می‌کنند، نمی‌کنند.

اگر انرژی خود را صرف نگرانی در مورد اینکه دیگران در مورد شما چه فکری می‌کنند، کنید؛ خود را به‌گونه‌ای نشان می‌دهید که وضعیت درک شده شما را بدتر می‌کند.

هیچ‌کس کامل نیست و هرکسی نقاط قوت و ضعف خود را دارد، اما میلیونرها روی چیزی که در آن خوب نیستند فکر نمی‌کنند، زیرا همیشه کاری برای انجام دادن وجود دارد.

چه به معنای درخواست مشاوره یا حتی جستجوی نکات آنلاین. آن‌ها می‌دانند که تنها کسی که می‌تواند آن‌ها را قضاوت کند، هیچ‌کس دیگری نیست.

بنابراین اگر کسی از کاری که انجام می‌دهد (یا ظاهرشان) خوشش نمی‌آید، خیلی بد است! تا زمانی که این میلیونر خودش را دوست داشته باشد، تأثیری نخواهد داشت.

  میلیونرها اخلاق کاری قوی دارند و هرگز از اهداف خود دست نمی‌کشند

میلیونرها اخلاق کاری قوی دارند و هرگز از اهداف خود دست نمی‌کشند

استعداد و پتانسیل، شما را فقط تا این حد می‌رساند! برای اینکه به‌عنوان یک کارآفرین عمل کنید، کار سخت و عزم زیادی می‌طلبد.

میلیونرها می‌دانند که موفقیت هرگز در یک بشقاب آماده به دست نمی‌آید، بنابراین آن‌ها مایل‌اند اقدامات لازم را برای موفقیت انجام دهند.

آن‌ها همچنین اعتماد بالایی به خود دارند که انگیزه بیشتری در آن‌ها ایجاد می‌کند زیرا اگر شما به خود ایمان داشته باشید، روزی دیگران نیز چنین اعتمادی خواهند داشت!

یکی از چیزهایی که امروزه میلیونرها نمی‌توانند در مورد بسیاری از مردم تحمل کنند، عدم انگیزه آن‌ها برای دستیابی به اهدافشان است یا صرفاً به رسیدن به هدف، بدون انجام کار زیاد است.

این امر ممکن است نه‌تنها به دلیل تنبلی، بلکه از رضایت نیز باشد.

میلیونرها حلال مشکلات فوق‌العاده‌ای هستند. آن‌ها می‌توانند برای هر چالشی که به سراغشان می‌آید راه‌حلی بیابند. مطمئناً این در مورد طرز فکر است.

 

میلیونرها به خود اجازه نمی‌دهند شکست بخورند، آن‌ها راهی برای انجام آن پیدا می‌کنند.

میلیونرها همیشه به این فکر می‌کنند که چگونه زندگی خود را بهبود بخشند و اقدامات لازم را برای موفقیت انجام می‌دهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های ذهنیت میلیونرها که با شما متفاوت است، ممکن است این باشد که آن‌ها هرگز برای چیزی بهانه نمی‌آورند.

به‌جای اینکه بنشینند و منتظر بمانند تا شخص دیگری راه‌حل را پیدا کند، آن‌ها آن را ایجاد می‌کنند یا می‌سازند! فقط نگاهی به دستاوردهای ایلان ماسک بیندازید!

 

یک میلیونر همیشه به جنبه مثبت نگاه می‌کند به‌جای جنبه منفی!

این در مورد چگونگی رفع مشکل نیست، بلکه بیشتر در مورد یافتن راه‌حل‌هایی است که کارساز هستند.

بنابراین، اگر یک ذهنیت میلیونر دارید، همیشه به جنبه‌های مثبت نگاه خواهید کرد و زمانی که زمان چالش یا مانعی فرا می‌رسد، آن‌ها 100% آماده اقدام هستند.

علاوه بر این ویژگی، توانایی آن‌ها در حفظ عزت‌نفس بالا است که به آن‌ها کمک می‌کند در هر موقعیتی اعتمادبه‌نفس داشته باشند.

  ذهنیت میلیونر دارای انگیزه بالا است

میلیونرها چگونه انگیزه خود را حفظ می‌کنند؟

آن‌ها می‌دانند که از زندگی چه می‌خواهند و نمی‌گذارند چیزی بین آن‌ها و اهدافشان قرار بگیرد. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

• هرگز تسلیم نمی‌شوند • به دنبال فرصت‌های جدید روزانه هستند • ریسک می‌کنند. • مراقب احساسات خود هستند و تا زمان تکمیل چیزها پایبند هستند. • با میلیونر شدن افکار آن‌ها در مورد پول تغییر می‌کند.

به‌جای نگرانی در مورد نداشتن پول کافی، به این فکر می‌کنند که چقدر می‌توانند برای بازنشستگی پول داشته باشند یا پس‌انداز کنند.

بسیاری از میلیونرها بدون هیچ‌چیز شروع کردند و برای آنچه دارند بسیار متواضع و سپاسگزار هستند.

طرز فکر یک میلیونر یک ذهنیت غنی است، نه‌فقط چیزهای موجود در حساب‌های بانکی آن‌ها یا چیزهای مادی که دارند.

 

برای یافتن ایده‌ها و فرصت‌های جدید، خارج از چارچوب فکر کنید

میلیونرها معمولاً مانند افراد با پول کمتر به موقعیت‌ها فکر نمی‌کنند یا با آن‌ها برخورد نمی‌کنند.

طرز فکر یک میلیونر ذهنیتی درباره نحوه فکر کردن و برخورد با موقعیت‌هاست، نه‌فقط داشتن بیش از یک میلیون دلار در حساب بانکی خود یا داشتن بسیاری از چیزهای مادی.

به‌نوعی، بدون نگرانی در مورد پرداخت وام مسکن بعدی یا صورت‌حساب‌های پزشکی.

این کار به شما اجازه می‌دهد تا آزادی خاصی در ذهن شما وجود داشته باشد تا در اعمال خود خلاق و خودجوش باشید.

شگفت‌انگیز است که وقتی ذهنتان از نگرانی خلاص شد، چقدر می‌توانید به موفقیت برسید!

 

اهداف قابل دستیابی را تعیین کنید

درحالی‌که گاهی اوقات میلیونرها برای میلیاردر شدن تلاش می‌کنند، برای اکثر مردم، ایده همیشه تلاش برای بیشتر می‌تواند کمی سخت باشد.

بنابراین اهداف قابل دستیابی را تعیین کنید و روی دستیابی به آن‌ها یک‌به‌یک کار کنید.

بزرگ‌ترین ثروت پول نیست، بلکه خودشکوفایی و خوشبختی است!

هدف میلیونر شدن ممکن است قابل دستیابی باشد اگر واقعاً تصمیم بگیرید روی انجام کارهایی تمرکز کنید که شما را خوشحال می‌کند و به دیگران خدمت می‌کند و به آن‌ها منفعت می‌رساند.

ویژگی‌های ذهنیت یک میلیونر می‌تواند به شما کمک کند تا زندگی خود را مطابق با شرایط خود بگذرانید و دیگر تحت تأثیر افکار دیگران نباشید.

برای انجام این کار، باید از محدودیت‌هایی که اطرافیان شما ممکن است بر شما بگذارند رها شوید تا به خوشبختی واقعی برسید!

  ویژگی قوی ذهنیت یک میلیونر این است:

ویژگی قوی ذهنیت یک میلیونر این است:

این باور برای همه ممکن است به شرطی باشد که به‌اندازه کافی سخت کار کنند.

واقعاً مهم نیست که میلیونرها ثروت خود را از کجا یا چه زمانی به دست آورده‌اند.

زیرا هنگامی‌که ویژگی‌های ذهن یک میلیونر تبدیل به ماهیت دوم شود، به‌هرحال پول نیز به همین منوال خواهد رسید!

بنابراین نگران این نباشید که شخص دیگری چقدر پول دارد، روی پولدار شدن خودتان تمرکز کنید!

 

بهترین راه‌ها برای شروع توسعه ذهنیت میلیونر

باور به خود کلید موفقیت است. شما همیشه باید باور داشته باشید که اهداف شما ممکن است و آنچه را که برای رسیدن به آن لازم است دارید، مهم نیست که در ابتدا چیزها چقدر سخت به نظر می‌رسند!

مثبت فکر کردن در مورد همه‌چیز مهم است که روی هیچ‌چیز منفی تمرکز نکنید. بلکه در عوض فقط به راه‌حل‌هایی برای مشکلات فکر کنید. با انجام این کار، شما قادر خواهید بود حتی در زمان‌های سخت مثبت بمانید!

جاه‌طلب ماندن و در طول زندگی با یادگیری مداوم مهارت‌های جدیدی است که ذهن شما را دقیق و علاقه‌مند به نحوه عملکرد جهان اطراف نگه می‌دارد.

این کار می‌تواند به کاهش کسالت در طول بحران میان‌سالی یا سایر دوره‌هایی که میل ما به‌طور طبیعی در طول زمان شروع به کاهش می‌کند و بدون اینکه متوجه شویم از زندگی خود راضی می‌شویم، کمک کند.

برنامه‌ریزی و دنبال کردن آن، چه در زندگی کاری و چه در زندگی شخصی!

با مسئول نگه‌داشتن خود در قبال تصمیمات و اقدامات خود، می‌توانید در مواجهه با موقعیت‌های دشوار، انتخاب‌های بهتری داشته باشید.

هر چه ما به‌عنوان تصمیم‌گیرنده اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشیم، در زمان‌های سخت که ناگزیر هرازگاهی بدون توجه به مسیر شغلی انتخاب می‌کنیم، شک و تردید کمتری بر ما تأثیر می‌گذارد.

منتظر نباشیم تا اتفاقاتی بیفتد...! ما در عصری زندگی می‌کنیم که همیشه اتفاقی می‌افتد.

اما اغلب مردم منتظر فرصت‌هایی هستند که در تشت عسل بیفتند. به‌جای اینکه منتظر باشیم تا اتفاق بزرگ بعدی بیفتد، باید خودمان اقدامی را انجام دهیم.

داشتن سواد مالی و داشتن برنامه…

این یکی از ویژگی‌هایی است که میلیونرها را از سایر افرادی که فقط در زندگی «خوب هستند» متمایز می‌کند!

همه ما اهداف مالی متفاوتی داریم، چه صرفه‌جویی در پول باشد تا بتوانید سفر کنید یا ماشین یا خانه رؤیایی خود را بخرید یا بچه‌های خود را بدون بدهی به دانشگاه بفرستید.

هدف فردی ما هرچه باشد، اگر ندانیم چقدر پول در هر ماه خرج می‌کنیم و پولمان به کجا می‌رود، این احتمال وجود دارد که دستیابی به آن اهداف بیشتر از حد لازم طول بکشد.

زیرا تصویر دقیقی ازآنچه نیاز به کار دارد وجود ندارد. در بخش بودجه انجام می‌شود.

همیشه روی خود سرمایه‌گذاری کنید و به‌طور مداوم مهارت‌ها و دانش خود را بهبود بخشید

بدانید که می‌خواهید زندگی‌تان در پنج سال آینده کجا باشد و از آن تاریخ به عقب برگردید، سپس آن اهداف را با چارچوب‌های زمانی به مراحل تقسیم کنید تا برنامه‌ریزی برای آن‌ها آسان‌تر شود.

همیشه یک صندوق اضطراری با حداقل سه ماه درآمد در دسترس داشته باشید فقط در صورت اتفاق غیرمنتظره، مانند از دست دادن شغل، هزینه‌های پزشکی یا بلایای طبیعی.

از اتخاذ یک رویکرد پیشگیرانه به‌جای انتظار برای اتفاق بد قبل از اقدام! به‌عنوان‌مثال، وقتی وبلاگی را به‌صورت تمام‌وقت راه‌اندازی کردید، اگر هر ماه پولی وجود نداشت، یک برنامه پشتیبان داشته باشید.

طرز فکر یک میلیونر حد و مرزی ندارد

میلیونرها همیشه آماده یادگیری چیزهای جدید و انجام کاری هستند که قبلاً انجام نداده‌اند. درواقع، تشویق می‌شود! آن‌ها می‌دانند که همه جا فرصت وجود دارد، پس چرا از آن استفاده نکنیم؟

"دنیا مانند صدف شماست. فقط باید بفهمی کدام مروارید را بیشتر می‌خواهی.»

 

دوره «ساختن یک ذهن ثروتمند»

دوره «ساختن یک ذهن ثروتمند»

اگر امروز میلیونر نیستید، اگر امروز پولدار و ثروتمند نیستید، اگر امروز به مقصد نرسیده‌اید، چون راه‌حل‌ها و عناصر مشخصی برای ثروتمند شدن وجود دارد، که شما از این عناصر درست استفاده نمی‌کنید، نه به این خاطر که تنبل هستید، نه به این خاطر که اراده ندارید یا باهوش نیستید.

فقط به این خاطر که عناصر درستی را در دسترس ندارید. چون نه در مدرسه و نه در دانشگاه و نه والدین شما، به شما یاد نداده‌اند که چگونه میلیونر شوید.

در بسیاری موارد به دلیل ذهنیت اشتباه، خود خانواده و جامعه بخشی از مشکل هستند و مانع ثروتمندی و پولداری شما می‌شوند. دوره ساختن یک ذهن ثروتمند گرنت کاردون، برای تغییر ذهنیت شما است.

داشتن یک برنامه مشخص مالی برای شما، خانواده و فرزندان شما و برای زندگی زناشویی شما بسیار مهم است. ازدواج‌های زیادی به دلایل مالی ازهم پاشیده‌اند، پول نداشتن استرس‌آور و سخت است.

گرنت کاردون با دوره آموزشی ساختن یک ذهن ثروتمند می‌خواهد در زندگی شما تحول اساسی ایجاد کند و راه و روش میلیونر شدن را به شما آموزش دهد تا بتوانید در کنار خانواده خود با آسایش و راحتی و بی‌دغدغه مالی و اقتصادی زندگی کنید.

برای تهیه این دوره ارزشمند اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه کاربران (0)