چرا نباید فالوور یا دنبالکننده اینستاگرام بخرید؟!
چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید؟!
بهجای آن برای افزایش مخاطبان اینستاگرامتان چهکاری باید انجام دهید؟
ممکن است محتوای اینستاگرام شما ازنظر خودتان خوب باشد، اما تصور کنید چقدر بهتر خواهد بود، اگر این محتوا ازنظر ۱۰هزار نفر دیگر خوب بهنظر برسد.
شاید بخواهید یک سلبریتی یا اینفلوئنسر در شبکههای اجتماعی شوید و یا به دنبال توسعهی برندتان در اینستاگرام باشید.
این موضوع میتواند شما را برای خرید هزاران دنبال کننده یا فالوور اینستاگرام وسوسه کند.
خدمات دهندگان بسیاری وجود دارند که میتوانید از آنها به قیمتهای مختلف، ۱۰۰۰ دنبال کننده بخرید.
اما مطمئناً اگر این کار واقعاً آنقدر بهصرفه و ساده بود، همه این کار را میکردند. پس جریان از چه قرار است!؟
شما باید در ابتدا راه های درامد با فالوور کم را در اینستاگرام یاد بگیرید. در این صورت نیاز به خرید فالوور اینستاگرام نخواهید داشت.
آیا خرید دنبال کنندههای اینستاگرام برای کسبوکار شما قانونی و بیخطر است؟ و آیا ارزش سرمایهگذاری دارد؟
اینجا ما دستبهکار شدیم و تمام سؤالاتی که در مورد خرید دنبال کنندههای اینستاگرام ممکن است برایتان پیشآمده باشد را پوشش دادهایم تا ایدهی جایگزین بهتری به شما ارائه دهیم.
همچنین، ما همهی جوانب مثبت و منفی این کار را موردبررسی قراردادیم که اگر انجام آن، برای برند شما مفید بود بهراحتی بتوانید راجع به آن تصمیم بگیرید.

آیا میتوانید دنبال کنندهها یا فالوورهای اینستاگرام را بخرید؟
بله، بهراحتی میتوانید دنبال کنندههای اینستاگرام خود را خریداری کنید.
خدمات دهندگان زیادی هستند که شما میتوانید با پرداخت هزینهی کمی، هزاران مخاطب از آنها خریداری کنید. اما در حقیقت، شما فقط برای خرید یک عدد هزینه میکنید.
بسیاری از این دنبال کنندهها یا ربات هستند و یا حساب کاربریشان غیرفعال است. درواقع، هرگز پستهای شما را نمیبینند.
با یک جستجوی سریع در گوگل، خدمات دهندگان ارزانقیمت بسیاری را پیدا میکنید که میتوانید دنبال کنندههای اینستاگرام را از آنها خریداری کنید.
مثلاً با ۲۵هزار تومان، میتوانید 500 و یا با حدود 45هزار تومان، میتوانید 1000 مخاطب داشته باشید.
بااینحال، اکثریت قریب بهاتفاق این مخاطبان خریداریشده، ربات و یا حسابهای کاربری غیرفعال هستند.
هنگامیکه گزینهی خرید دنبال کنندههای اینستاگرام را انتخاب میکنید ، فقط مبلغی را پرداخت میکنید. این تعاملی تضمین نشده و محتمل است.
همچنین علاوه بر خرید مستقیم دنبال کننده، شما میتوانید خدماتی را ارائه کنید و بر اساس ترجیحات خود (موقعیت مکانی، استفاده از هشتگها، نوع حساب کاربری و جنسیت) سایر کاربران را دنبال کنید.
در حالت ایده آل، کاربران دنبال شده متقابلاً شما را دنبال خواهند کرد.
تکنیکهای دریافت کامنت در اینستاگرام می تواند به تعامل در این شبکه اجتماعی محبوب کمک بسیاری بکند.
با این اقدام، بیشتر مخاطبان شما کاربران واقعی هستند.
اما ازآنجاییکه هیچ تضمینی وجود ندارد که این کاربران متقابلاً شما را دنبال کنند، این کار ریسکپذیر بوده و تعامل هنوز قطعی نیست.
درواقع، بیشتر کاربران یا شما را موقتی دنبال میکنند و یا اینکه اصلاً دنبال نخواهند کرد.
اگر اولویت شما فقط داشتن تعداد مخاطب بالاست، این خدمات دهندگان قطعاً میتوانند به شما کمک کنند.
یا زمانی که تعداد مخاطبان واقعی شما کم شود، با گزینهی خرید دنبال کننده میتوانید این جای خالی را با سایرین پرکنید.
اما این ریسک را بپذیرید که این مخاطبان خریداریشده احتمالاً هرگز پست شما را لایک نخواهند کرد و یا دربارهی آن نظری نمیدهند.
همچنین، ممکن است با این کار از اعتبار خود نزد کاربران واقعی بکاهید.
به این موضوع فکر کنید که: آیا هنوز حاضر به دنبال کردن کاربرانی هستید که بیشتر مخاطبان آنها کاربران غیرفعال یا ربات هستند؟
حدس ما این است که آنها را دنبال نخواهید کرد.
چراکه این موضوع فریبنده به نظر میرسد و شما را به این باور میرساند که یک برند نمیتواند فقط از طریق محتوای خوب دنبال کنندههای معتبری پیدا کند.

آیا توصیه میشود که فالوور اینستاگرام خود را بخرید؟
خرید دنبال کنندههای اینستاگرام ایدهی خوبی نیست.
درصد زیادی از این دنبال کنندگان خریداریشده ربات یا کاربران غیرفعال هستند، بنابراین پستهای شما را نخواهند دید.
این بدان معناست که پستهای شما در صفحات جستوجو و یا فید اخبار جدید برای مخاطبان شما نمایش داده نمیشوند.
همچنین ارزیابی عملکرد و تحلیل صفحهی اینستاگرامتان دشوار خواهد بود.
همینطور خیلی از افراد با خرید لایک و بازدید برای استوری هم اشتباهات زیادی انجام می دهند.
در حالیکه تکنکیهای بیشتری برای جذب فالوور از طریق استوری اینستاگرام وجود دارد.
شما فالوور جعلی اینستاگرام را خریداری کردهاید!
از آنجایی دنبال کنندههای خریداریشده اغلب کاربرانی غیرواقعی هستند،
بنابراین صرف هزینه برای خرید فالوور اینستاگرام عملاً هدر دادن پول و کاری بیهوده است.
حسابهای کاربری جعلی یا توسط کاربرانی که تنها هدفشان دنبال شدن است
و یا توسط خدمات دهندگان فروش دنبال کننده (همانطور كه در بخش بالا گفته شد) ایجادشدهاند.
و این حسابهای جعلی درحالیکه ممکن است تعامل زودهنگام را ارائه دهند،
اما درنهایت باعث کاهش معیارهای عملکردی حساب کاربری اینستاگرام شما خواهند شد.

فقط تعاملات اولیه زودگذر خواهید داشت!
خرید دنبال کننده، هیچ ارزش طولانیمدتی برای پروفایل شما ندارند. آنها ممکن است در بدو ورود پستهای شما را ببینند و لایک کنند و نظر دهند.
اما این اثر در بلندمدت وجود نخواهد داشت و بهتدریج کاسته میشود.
زمانی متوجه این موضوع میشوید که برای تحلیل و ارزیابی عملکرد، پروفایل اینستاگرام خود را موردبررسی قرار میدهید.
اما واقعاً ۱۰،۰۰۰ دنبال کننده که با شما هیچ تعاملی ندارند، چقدر میتوانند مفید باشند؟
تعامل (لایک و نظر و مانند اینها)، بهعنوان یک کلید اصلی برای کارکرد الگوریتم اینستاگرام، باهدف نمایش پستها به کاربران به کار میرود.
پیشنهاد عالی: روشهای جذب فالوئر بیشتر برای لایو اینستاگرام
بهاحتمالزیاد پست شما بدون لایک یا نظر، در فید اخبار روزانه مخاطبان شما و همچنین صفحات جستوجو نشان داده نمیشود.
داشتن دنبال کنندههای زیاد میتواند کاربران دیگر را متقاعد کند که بدون هیچ انگیزهای شما را دنبال کنند، اما هیچ تضمینی هم وجود ندارد.
اگر شما ۱۰،۰۰۰ دنبال کننده داشته باشید. اما هر پست فقط هشت لایک خورده باشد، مردم متوجه این موضوع میشوند که سایر مخاطبان شما با پستهایتان هیچ تعاملی ندارند و همین باعث میشود آنها هم دیگر شما را دنبال نکنند.
بدون داشتن دنبال کنندههای واقعی برای تعامل با مطالب شما، پستهایتان بهجز مخاطبان جعلیتان برای بقیه نمایش داده نمیشود.
بهعلاوه، دنبال کنندههای جعلی، پستهایتان را در هیچ جایی به اشتراک نمیگذارند.
آنها در زندگی واقعی با دوستان یا خانواده در مورد برند شما بحث نمیکنند ، زیرا … خب آنها در زندگی واقعی وجود ندارند.

خرید دنبال کننده و تحریف معیارهای ارزیابی عملکرد پروفایل شما
اگر درصد بالایی از مخاطبان شما واقعی نباشند، سنجیدن برقراری ارتباط مخاطب هدف شما با برندتان، تقریباً غیرممکن است.
چگونه میتوان پستهایی را که فقط با مخاطبان واقعی به اشتراک گذاشته میشود مورد ارزیابی قرار داد، درحالیکه رباتها و حسابهای کاربری غیرفعال ارزیابی را تغییر میدهند؟
نکتهی قابلتوجه این است که اگر شما پستهایتان را مورد ارزیابی قرار ندهید و یا عملکرد مخاطبان واقعیتان را تحلیل نکنید؛ هرگز قادر نخواهید بود که در اینستاگرام مشتری پیدا کنید.
درنهایت، اگر برای دنبال کنندگان اینستاگرام هزینه بپردازید، این پرداخت هزینه به شما مخاطبان واقعی و باکیفیت را نمیدهد. در حقیقت شما برای یک عدد پوچ هزینه کردهاید.
بیشتر بخوانید: بررسی نحوه کار الگوریتم اینستاگرام
ازآنجاییکه الگوریتم اینستاگرام تا حد بسیار زیادی به تعاملات مربوط است (نه به تعداد مخاطبان). بنابراین، خرید دنبال کنندگان بهعنوان راهحل افزایش مخاطب تلقی نمیشود یا اگر هم باشد؛ قطعاً زودگذر است.
بهتر است زمان، انرژی و پولی را که برای خرید دنبال کننده اختصاص دادهاید، صرف ایجاد روابط و تمرکز روی مخاطبان واقعی کنید.
مطمئن باشید اگر محتوای شما جذاب و معتبر باشد، مخاطبان ثابت شما آن را منتشر کرده و بهتدریج، همه با برند شما مواجه میشوند.
شناسایی و پاک شدن دنبال کنندگان جعلی توسط اینستاگرام
اخیراً اینستاگرام کاربران غیر معتبر را شناسایی و از بستر خود حذف میکند.
همچنین، در حال حذف هر نوع لایک، نظر یا دنبال کنندههایی از اپلیکیشنهای شخص ثالث است که برای رشد مصنوعی مخاطبان حسابهای کاربری طراحیشدهاند.
اینستاگرام به دنبال حفظ تعاملات واقعی در بستر خود، محافظت از کاربران و تجربیات واقعی است.
فعالیتهای جعلی یا خریداریشده، نقض بر قوانین اینستاگرام است و ممکن است پیامدهایی به دنبال داشته باشد، بنابراین بهتر است تعداد مخاطبان خود را بهصورت طبیعی رشد دهید.

بهجای خرید دنبال کنندههای اینستاگرام، چه کنیم؟!
الگوریتم جدید اینستاگرام به تعاملات، بیش از تعداد دنبال کنندگان اهمیت میدهد و مطالب مشابه با پستهایی که کاربران قبلاً با آنها تعامل داشتهاند را نمایش میدهد.
همچنین، کارهای مختلفی بهمنظور هدایت کردن تعاملات مخاطبان ایده آل شما وجود دارد که شما میتوانید از آنها روی این بستر استفاده کنید.
با استفاده از شیوههای خوب بازاریابی اینستاگرام و تمرین و ممارست (برند شخصی خود و یا حساب کاربری یک شرکت) تقریباً میتوانید در یک ماه به حدود 800 میلیون کاربر اینستاگرام برسید و مخاطبان معتبری داشته باشید.
ابتدا تنظیمات حساب کاربری خود را بهصورت عمومی قرار دهید تا همهی کاربران بتوانند پروفایل و محتوای صفحهی کاربری شما را ببینند.
بهاینترتیب، هنگامیکه محتوای شما در صفحات جستوجوی کاربران نشان داده میشود، نظر بینندهی علاقهمند به آن محتوا جلب شده و مخاطبان شما بهصورت طبیعی رشد میکنند.
در گام بعدی، پستهای متنوعی را در فید خود منتشر کنید: میتوانید تصاویر، GIFها، فیلمها، Boomerangs، آزمونهای موجود در storyها و یا نوشتههای خودتان و یا موارد دیگری همانند اینها را پست کنید.
بیشتر بخوانید: کپشن های تاثیرگذار در اینستاگرام
با انتشار عکسهای باکیفیت، نوشتن متنهای جذاب، پستهای مداوم و ایجاد سبک منحصربهفردی برای متمایز کردن خود از سایر کاربران، اعتماد و هیجان را در بین دنبال کنندههای خود ایجاد کنید.
اقدام مؤثر دیگر در جذب مخاطب، تحقیق در مورد هشتگهای مناسب و منطبق بانام برند شما است.
اگر هشتگها صحیح و متناسب انتخابشده باشند، راه بسیار خوبی برای رسیدن به دنبال کنندههای جدید هستند.
ویژگیهای برندتان میتواند به مضمون محتوای شما کمک نماید.
داشتن آگاهی کامل در مورد چگونگی درک بهتر برند شما و ترندهای اینستاگرام در هنگام انتخاب محتوا برای ارسال و نحوه تعامل با جامعه اینستاگرامی خود، میتواند به شما خدمات بسیاری ارائه دهد.
درنهایت، از راههای متنوع و مختلفی روی پلتفرم اینستاگرام مانند:Instagram Live ، IGTV ، story و یا خرید میتوانید استفاده کنید.
روشهای مختلف زیادی برای ارتباط با کاربران وجود دارد و با هدایت اینگونه ارتباطات از طریق راههای بیانشده، میتوانید برقراری تعاملات را بهصورت طبیعی و مطمئن انجام دهید.
در این مقاله سعی شد تا از عوارض استفاده از فالوورهای خریداریشده توضیحاتی داده شود؛ شما هم اگر نظری یا تجربهای دارید برای ما بنویسید و اگر این مقاله مفید بود برای دیگر علاقهمندان و دوستانتان آن را بفرستید.
نظر بدهید