چرا باید به دنبال کارفرمایانی باشیم که برای تنوع محیط کار ارزش قائل هستند؟

چرا باید به دنبال کارفرمایانی باشیم که برای تنوع محیط کار ارزش قائل هستند؟

مطالعات نشان می‌دهد که وقتی یک شرکت برای تنوع محیط کار ارزش قائل است، آن را به مکانی بهتر برای کار تبدیل می‌کند، به همین دلیل است که جستجوی کارفرمایانی که تنوع محیط کار را در اولویت قرار می‌دهند، مهم است.

در این پست، به این می‌پردازیم که چگونه تنوع در یک محل کار می‌تواند مفید باشد، چگونه به نظر می‌رسد و سؤالاتی که باید بپرسید تا مطمئن شوید که در جایی که می‌خواهید کار کنید ارزش دارد.

تنوع محیط کار باعث بهتر شدن یک شرکت می‌شود که این یک واقعیت ثابت شده است.

کستی بویس، مدیر ارشد تنوع و شمول برینگز و یکی از بنیان‌گذاران برنامه پایپ لاین وکلای مختلف، گفت: "شواهد نشان می‌دهد که اگر شما یک محل کار مؤثر، پاسخگو و مفید برای افراد با هر پیشینه‌ای داشته باشید، همه موفق خواهند شد."

بویس به مطالعه سال 2020 که توسط شرکت مشاوره مدیریت مک کینزی و شرکت انجام شد، اشاره کرد که نشان داد رابطه بین تنوع در تیم‌های اجرایی و احتمال عملکرد بهتر مالی در طول زمان تقویت می‌شود.

بخش بزرگی از این موفقیت ناشی از ترکیب ایدئولوژی‌های متنوع است.

بنیان‌گذار یکی از شرکت‌های موفق در دنیا گفت: «وقتی شما گروهی از افراد را کنار هم می‌چینید که تفکرات مختلفی دارند و می‌توانند ایده‌ها و دیدگاه‌های متفاوتی را برای حل مسئله، برنامه‌ریزی استراتژیک و هر ابتکار دیگری به ارمغان بیاورند، نتایج بهتر می‌شوند.

«اگر گروهی از کارکنان دارید که همه یکسان فکر می‌کنند، ایده‌ها را آنقدر به چالش نمی‌کشید، یا چیزها را یکسان می‌بینید و می‌توانید چیزها را از دست بدهید.»

وقتی به دنبال یک نقش جدید هستید، تشخیص اینکه کدام شرکت‌ها تنوع محیط کار و گنجاندن را در اولویت قرار می‌دهند، ممکن است دشوار باشد.

بنابراین، من با بویس، گسکیل، مربی استخدام تنوع و مربی شغلی جنیفر تاردی، مشاور محل کار و سهام و مدیرعامل یکی از شرکت‌های بزرگ گفت‌وگو کردم.

آن‌ها توضیح دادند که چرا باید کارفرمایانی را هدف قرار دهید که به تنوع محل کار اهمیت می‌دهند و اینکه چگونه تنوع واقعی در کار ظاهر می‌شود.

  مزایای تنوع در محیط کار

مزایای تنوع محیط کار

جدای از سودآوری، تنوع محل کار می‌تواند نوآوری و تیم سازی را تقویت کند، تصمیم‌گیری را بهبود بخشد، فرصت‌های بیشتری برای رشد حرفه‌ای ایجاد کند و فرهنگ کاری را تقویت کند.

بویس گفت: «در پایان روز همه ما سر کار می‌رویم. «بله، ما می‌خواهیم به‌عنوان فردی برآورده شویم، اما همچنین می‌خواهیم به جایی برویم که آنها پول دربیاورند و بتوانیم صورت‌حساب‌هایمان را بپردازیم. بنابراین وقتی تحقیقات و شواهد نشان می‌دهد که هر چه شرکتی متنوع‌تر باشد، موفق‌تر و سودآورتر است، در این بازی حاصل جمع صفر است. اگر آنها در محل کاری کار می‌کنند که تنوع را مهم می‌شمارند، می‌تواند مزایای بیشتری، چه ناملموس و چه محسوس، برای آنها فراهم کند.»

از طرف دیگر، زمانی که یک محل کار متنوع نیست، می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بر کارمندان، به‌ویژه کارمندان حساس تأثیر بگذارد.

مارشال گفت: «تحقیقی انجام شده است که حاکی از مالیات عاطفی است که افراد حساس باید هنگام کار در محیط‌هایی که تنوع در آن‌ها وجود ندارد، بسیار کم بازده هستند.»

این بیشتر نشان می‌دهد که چرا اطمینان از اینکه کارفرمای بالقوه شما برای تنوع محیط کار ارزش قائل است، کلیدی است.

 

چگونه تعیین کنیم که آیا یک محل کار برای تنوع ارزش قائل است؟

چند مرحله وجود دارد که می‌توانید برای تجزیه‌وتحلیل اینکه آیا یک شرکت برای تنوع محیط کار ارزش قائل است، انجام دهید و این فقط شامل بررسی تنوع نژادی و جنسیتی آنها نمی‌شود.

تنوع محیط کار گسترده است. بویس گفت که این شامل همه‌چیز می‌شود.

بنابراین، چگونه متوجه می‌شوید که آیا یک شرکت در مورد آن جدی است؟ با دیدن اینکه آیا شرکتی که به آن علاقه دارید گزارش تنوع سالانه دارد یا خیر، شروع کنید.

گاسکیل گفت: "اگر آنها آن را دارند، به آن نگاهی بیندازید و کارهایی که انجام می‌دهند را درک کنید." همچنین فرصتی برای پرسیدن سؤالاتی در مورد توسعه رهبری، برنامه‌ریزی جانشین پروری، توسعه استعدادها و اینکه این فرآیندها در یک سازمان چگونه هستند، وجود دارد.

مارشال گفت که توجه به اینکه آیا تنوع محل کار و گنجاندن در سه هدف اصلی یک شرکت است یا خیر نیز ارزشمند است.

تعداد منابعی را که به تنوع و گنجاندن اختصاص داده‌اند بررسی کنید. بپرسید که آیا تنوع و گنجاندن به پاداش و غرامت مرتبط است یا خیر.

مارشال گفت، موارد دیگری که باید به آن توجه داشت این است که اگر رئیس تنوع به مدیرعامل گزارش دهد، ردیف بودجه اختصاص داده شده برای تنوع وجود دارد، و اگر با بودجه یادگیری و توسعه مطابقت داشته باشد یا بیشتر باشد.

علاوه بر این، محصولاتی که یک شرکت ایجاد می‌کند می‌تواند نشانگر خوبی از قدرت یا عدم وجود آن باشد.

هارتز گفت: «نداشتن تنوع کافی دارای اشکالات زیادی است، اما به‌ویژه یکی از آنها که همچنان می‌بینیم این است که رهبران تصمیمات تجاری برای گروه‌های متنوعی که در اتاق حضور ندارند اتخاذ می‌کنند و بر آن جوامع تأثیر می‌گذارد.

مثالی که هارتز به آن اشاره کرد، «گام‌های نادرست در طول ماه» با محصولاتی بود که به دلیل «عدم وجود دیدگاه‌های متنوع در جلسات استراتژی»، جوامع مختلف را آزار می‌دهند.

  چگونه در طول مصاحبه درباره تنوع در محل کار بپرسیم؟

چگونه در طول مصاحبه درباره تنوع محل کار بپرسیم؟

قبل از مصاحبه به چشم‌انداز متنوعی که می‌خواهید در شغل بعدی خود ببینید فکر کنید.

تاردی گفت: "من متوجه شدم که جویندگان کار در مورد اینکه چرا می‌پرسند آیا کارفرما به تنوع محل کار اهمیت می‌دهد یا خیر، مطمئن نیستند و هرچه بیشتر شروع به شخصی‌سازی سؤال کنید، پاسخ برای شما معنادارتر خواهد بود." "و می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این محل کار شما است یا خیر."

از خود بپرسید که از محل کاری که ادعا می‌کند به تنوع ارزش می‌دهد به دنبال چه هستید.

«آیا این بازنمایی و دیدن افراد بیشتری است که شبیه شما هستند؟ آیا این احساس امنیت روانی است یا تعلق؟» تاردی گفت. "آیا برای شما مهم است که یک شانس منصفانه و عادلانه برای ترفیع داشته باشید؟"

این پاسخ‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تصویر واضحی ازآنچه به دنبال آن هستید داشته باشید. سپس، می‌توانید از اطلاعات برای ایجاد سؤالاتی در مورد تنوع برای کارفرمای بالقوه خود استفاده کنید.

بویس گفت: «محل کار در حال تغییر در همه‌گیری است و همه چیزهایی که پس از قتل جورج فلوید و بی‌عدالتی اجتماعی دیدیم، بازار کارمندان را ایجاد می‌کند. آن‌ها این توانایی را دارند که در محل کارشان به طرز باورنکردنی گزینش کنند.»

بویس گفت، خوب است که بگوییم، «به من بگو جایگاه مدیرعامل و رهبریت در مورد تنوع کجاست. چگونه کار می‌کنید تا مطمئن شوید کارمندان می‌توانند خود واقعی آنها باشند؟ آیا برای اختلاف‌نظر و دیدگاه در جلسات ارزش قائل هستید؟

بویس ادامه داد: «فکر می‌کنم چیزهای بسیار کوچکی وجود دارد که مردم می‌توانند از آنها بپرسند، نه اینکه به من بگویند چرا فقط 2 درصد از تیم رهبری ارشد شما سیاه‌پوست هستند». "آن‌ها به‌آرامی می‌توانند متوجه شوند که آیا این سازمانی است که واقعاً برای آنها ارزش قائل است و آنچه را که روی میز آورده‌اند حقیقی است یا خیر."

هنگامی‌که اقداماتی را برای انجام کارهای داخلی و تحقیقات شرکت انجام دادید، به آنچه نیاز دارید برای تعیین اینکه آیا کارفرما برای تنوع در سطحی که برای شما جذاب است ارزش قائل است، مجهز می‌شوید و سپس می‌توانید تصمیم درست و منطقی بگیرید.

دیدگاه کاربران (0)