چرا از توییتر باید برای کسب‌وکارتان استفاده کنید؟

چرا از توییتر باید برای کسب‌وکارتان استفاده کنید؟

توییتر یک بستر رسانه‌های اجتماعی است که دسترسی میلیون‌ها کاربر را فراهم می‌کند.

کسب‌وکارهایی که با این کاربران به‌عنوان مشتریان احتمالی رفتار می‌کنند

و به‌طور مناسب بازاریابی می‌کنند، به میزان زیادی در معرض دید قرار خواهند گرفت.

استفاده از بستری مانند توییتر، به کسب‌وکارها روش مقرون‌به‌صرفه‌ای برای تعامل با مشتریان خود می‌دهد.

امکان دسترسی به مخاطبان در سراسر جهان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند،

همچنین فرصت تعامل با مشتریان را، به‌جای تبلیغ مداوم محصولات و خدمات فراهم می‌کند.

هنگامی‌که یک کسب‌وکار در توئیتر حضور پیدا می‌کند، کاربران می‌توانند به‌عنوان سفیران برند فعالیت کنند.

مشاغل می‌توانند بر رقبا نظارت داشته باشند و سریعاً برای مقابله با مشکلات اقدام کنند.

در توئیتر می‌توانید برندسازی و بازاریابی کنید اگر به نحو صحیحی از آن استفاده کنید.

  دنبال کنندگان توییتر می‌توانند به نام تجاری شما کمک کنند

دنبال کنندگان توییتر می‌توانند به نام تجاری شما کمک کنند

افرادی که برندی را در توئیتر دنبال می‌کنند به‌احتمال‌زیاد از وب‌سایت آن شرکت دیدن می‌کنند.

سه‌چهارم شرکت‌هایی که حضور آنلاین دارند از توییتر برای بازاریابی استفاده می‌کنند.

برخی کاربران می‌خواهند با شرکت‌هایی که دنبال می‌کنند، تعامل و گفتگو داشته باشند،

حضور در توییتر نشان می‌دهد که می‌خواهید با این کاربران ارتباط برقرار کنید.

تصمیم بگیرید که چه نوع حضوری در توییتر می‌خواهید داشته باشید (این‌ها تنها برخی از روش‌ها هستند):

• آیا به شکایات مشتریان به‌صورت شبانه‌روزی پاسخ خواهید داد؟

• آیا "صدایی" ایجاد خواهید کرد که پیروان را به طنز یا سرگرمی جذب کند؟

• آیا می‌خواهید فید توییتر شما یک بستر پخش باشد جایی که می‌توانید پیام‌های شرکت را هدایت کرده و محصولات را تبلیغ کنید؟

فید شما می‌تواند ترکیبی از گزینه‌ها باشد. پس از انتخاب سبک، سعی کنید در صورت امکان به آن پایبند باشید.

مشتریان شما انتظار تعامل با کسب‌وکار شمارا خواهند داشت.

اگر احساس می‌کنید که نیاز به افزودن تعاملات مختلف با مشتری وجود دارد، می‌توانید کاربران توییتر را به‌طور خاص برای این منظور اضافه کنید.

با فرض اینکه مشتریان بالقوه و موجود شما در توییتر هستند، می‌توانید بلافاصله یک محصول جدید را اعلام کنید،

به‌روزرسانی‌ها یا پیشنهاد ویژه‌ای به آن‌ها ارائه دهید یا در مورد رویداد آینده‌ای که ممکن است به آن علاقه داشته باشند، صحبت کنید.

  بیشتر بخوانید: چرا تبلیغات اینستاگرام جواب نمی دهد  

برای نظارت بر رقبا از توییتر استفاده کنید

توییتر به شما امکان می‌دهد آنچه دیگران می‌گویند را بشنوید. با استفاده از جستجوی توییتر،

می‌توانید بفهمید مردم در مورد یک موضوع خاص چه می‌گویند و به شما این امکان را می‌دهد که در مورد شرکت و رقابت خود گوش‌به‌زنگ باشید.

اگر در توئیتر هستید، به‌احتمال‌زیاد رقبای شما نیز هستند. آن‌ها همان‌طور که شما باید رقبا را دنبال کنید، شمارا دنبال می‌کنند.

به‌جای توئیت کورکورانه، یک استراتژی در پشت توییت های خود ایجاد کنید.

این می‌تواند به شما کمک کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و از دیگران که به‌صورت استراتژیک توییت نمی‌کنند، پیشی بگیرید.

  تعامل با مشتریان در توییتر

تعامل با مشتریان در توییتر

انتشار اطلاعات مربوط به محصولات و یا خدمات شما واضح است. توییتر همچنین کانال دیگری را برای تجزیه‌وتحلیل احساسات به شما می‌دهد.

جمع‌آوری احساسات اجتماعی (اطلاعات در مورد احساسات مصرف‌کننده و مکالمات کاربران در مورد محصولات یا خدمات شما) و سپس تجزیه‌وتحلیل احساسات در مورد موضوعات.

موضوعاتی که شناسایی می‌کنید ممکن است پیشنهاد‌هایی برای بهبود باشند یا به شما ایده‌ای درباره محصولات موردعلاقه مشتریان و اینکه چرا مشتریان آن‌ها را دوست دارند، بدهند.

همه این‌ها انبوهی از اطلاعات است که می‌توانید برای موفقیت بیشتر کسب‌وکار خود استفاده کنید.

حضور در توییتر، یعنی استفاده از آن برای برقراری ارتباط با دیگران، به‌جای تمرکز بیش‌ازحد روی آگهی محصول،

می‌توانید نوع تصویری را ارائه دهید که مشتریان بالقوه شمارا جذب کرده و برند شمارا بهبود بخشد.

  پیشنهاد ویژه: نحوه نوشتن کپشن اینستاگرام که فروش را افزایش می‌دهد  

ایجاد شبکه‌های تجاری

توئیتر یک ابزار عالی برای شبکه‌سازی است.

حضور فعال در توییتر به شما فرصت می‌دهد تا با افرادی که هرگز فرصت صحبت با آن‌ها را ندارید، ارتباط برقرار کنید.

برخی از این افراد می‌توانند به مشاغل تجاری، شرکای احتمالی، شخصی برای تهیه محصولات یا حتی کارمند تبدیل شوند.

 

سخن آخر

مانند دیگر ابزارهای بازاریابی، توییتر باید توسط افرادی که در زمینه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی آموزش دیده‌اند استفاده شود.

برند شما می‌تواند از توئیت اشتباه یا زمان‌بندی نامناسب آسیب جبران‌ناپذیری ببیند.

تلاشی که برای توییتر انجام می‌دهید تعیین می‌کند که ازآنچه می‌گیرید. فاش کردن پیام‌های یک‌طرفه بسیار جذاب (یا اجتماعی) نیست.

اگر هدف شما این است، می‌توانید ابزارهای تبلیغاتی توییتر را بررسی کنید.

هر فرصتی برای افزایش آگاهی از نام تجاری شما ارزش بررسی دارد

و توییتر می‌تواند کانال دیگری را برای مشاغل کوچک شما فراهم کند تا هم مشتریان فعلی و هم مشتریان بالقوه را درگیر کند.

 

دوره بازاریابی از طریق توئیتر

دوره بازاریابی از طریق توئیتر

در دنیای دیجیتال امروز، باید هرجایی که مشتری شما هست، حضورداشته باشید.

توییتر یک شبکه اجتماعی است که با استفاده از پیام‌های کوتاه، میان کاربران ارتباط برقرار کرده و این امکان را می‌دهد که افراد گوناگونی پیام‌ها را ببینند و به اشتراک بگذارند.

جالب است بدانید یکی از مهم‌ترین کاربردهای توییتر آن است که این شبکه اجتماعی برای شرکت‌هایی که می‌خواهند مشتری‌های جدیدی را از طریق اینترنت جذب کنند، به یک متحد بزرگ تبدیل‌شده است.

مگان آدامز استراتژیست شبکه‌های اجتماعی است و در دوره بازاریابی از طریق توییتر به شما یاد می‌دهد پروفایل آنلاین خودتان را ایجاد کنید و محتوای ارزشمند برای ری توئیت و جذب مشتری ایجاد کنید.

اگر در توییتر تازه‌وارد هستید، این دوره شروع خوبی برای شماست. در این دوره با آخرین تغییرات آشنا می‌شوید و می‌توانید اولین اکانت تجاری خودتان را بسازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تماشای دوره همین حالا اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه کاربران (0)