تماس با ما
18:00 - 09:00
چرا ارباب‌رجوع به شما شک خواهد کرد؟ نظر جیسون هال چیست؟
۱۳۹۹-۰۴-۲۹ 0

چرا ارباب‌رجوع به شما شک خواهد کرد؟ نظر جیسون هال چیست؟

مصاحبه‌ای با جیسون هال مدیر عامل و موسس Five Channels، یک آژانس بازاریابی دیجیتال انجام داده‌ایم. این مصاحبه به وسيله The Oracles خلاصه شده است.

اولین لحظه تعیین‌کننده در زندگی شما چه زمانی بود؟

جیسون هال: من وقتی ۱۳ساله بودم پدر و مادرم از یکدیگر جدا شدند و اولین سال تحصیلی‌ام را در خانه شروع کردم.

من از یک سبک زندگی خیلی فعال دور شده بودم و به محیطی با کمترین تعاملات اجتماعی وارد شده بودم.

این تلنگر درون من را تغییر داد و من به سرعت به فردی درونگرا تبدیل شدم. ناگهان همه چیزهایی که در زندگی‌ام شناخته بودم برایم سوال شدند.

من به چیزهای زیادی در جهان باور داشتم، اما یاد گرفتم که آنها در واقع رویاهایی بودند که انسان‌ها باید برای رسیدن به آنها و به چنگ‌درآوردن آنها می‌جنگیدند.

یکی از لحظاتی که به آن افتخار می‌کنید چیست؟

جیسون هال: من خوشحال می‌شوم هر زمان که یک رهبر بازاریابی دیجیتالی یک ارباب‌رجوع را به تیم ما ارجاع می‌دهد. بیلی جین، راسل برانسون، ریان دیس، جان دوهرتی، و بقیه بارها ارباب‌رجوعانی به آژانس ما فرستاده‌اند.

من به این افراد احترام می‌گذارم و بسیار افتخار می‌کنم که آنها تا این اندازه به ما اعتماد دارند و نام ما را به خاطر سپردند. این بازاریابان بزرگ تجربه‌شان را با صرف میلیون‌ها دلار در کمپین‌های دیجیتالی به دست آوردند.

نشستن با آنها در یک جلسه، غرق‌شدن در تجربیاتشان، و به کار‌گرفتن آن دانش در کسب‌وکار شخصی‌تان، به سهولت برای یک آژانس بازاریابی سریع‌ترین مسیر برای رسیدن به موفقیت است.

حتماً بخوانید!  آیا مشتریانتان هزینه خرید را به‌موقع پرداخت نمی‌کنند؟
تردید ارباب رجوع به فروشنده

ارزش‌های اصلی کسب‌وکار شما چه بودند و چرا شما آنها را انتخاب کردید؟

جیسون هال: ارائه ارزش واقعی و قابل لمس با شفافیت. ما برای ارباب‌رجوعان بهترین استراتژی‌ها و تکنیک‌ها را پیاده می‌کنیم و برای آنها قابل درک هستیم.

من در اوایل کارم متوجه شدم که هر ارباب‌رجوع نسبت به خدمات و ارائه‌های شما مقداری تردید خواهد داشت. به این خاطر است که آنها نمی‌دانند چگونه این کار را خودشان به تنهایی انجام دهند.

ارباب‌رجوعان ما باید در یک استراتژی که ما پیشنهاد می‌دهیم سرمایه‌گذاری کنند، سپس امیدوار باشند که بتوانند مطابق با بودجه‌ای که به آنها می‌دهیم فروش جدید، سرنخ‌های جدید و رشد کسب‌وکار را در عرض یک یا دو ماه ببینند.

حس خوبی به آدم دست نمی‌دهد که توافق‌نامه‌ای را بدون دریافت سود در چند ماه یا بیشتر امضا کند. به همین دلیل است که ما این ارزش‌ها را انتخاب می‌کنیم.

نقل قول مورد علاقه شما چیست؟

جیسون هال: «شما نمی‌دانید چه چیزی را نمی‌دانید.» من عاشق این جمله هستم. در اوایل شغلم، تصور می‌کردم تمام پاسخ‌های ارباب‌رجوعانم را در ارتباط با نیازهایشان می‌دانم.

اما من به این اشتباهم ادامه ندادم. چشم‌انداز بازاریابی دیجیتالی فوق‌العاده پویاست. ارباب‌رجوعان ما خواستار راهنمایی‌های موثق تجربی هستند.

به همین دلیل ما هرساله بر روی شبکه‌سازی و گروه‌های نابغه سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا آژانسمان را در صف جلو نگه داریم.

تردید ارباب رجوع به فروشنده

رهبری برتر را چگونه تعریف می‌کنید؟

جیسون هال: یک رهبر دیدگاه دارد و از شکست‌خوردن در طول مسیر برای رسیدن به آن دیدگاه هراسی ندارد. آنها می‌توانند به مردم انگیزه دهند تا آن دیدگاه را به واقعیت بدل کنند.

حتماً بخوانید!  پیش از راه‌اندازی یک محصول خودتان مشتری آن شوید

رهبران بزرگ می‌دانند که چگونه بیشترین بهره را از عملکرد تیمشان به دست آورند، چه با انگیزه‌دادن به آنها، چه با رهبری با مثال، یا با دانستن زمانی که باید به عقب برگردند و به دیگران فرصت دهند تا بهترین عملکردشان را داشته باشند.

یک رهبر در همه زمینه‌ها بهترین نیست، اما او می‌داند چگونه بهترین فرد را از میان بقیه انتخاب کند.

چگونه استعدادهای برتر را استخدام می‌کنید؟

جیسون هال: با ایجاد یک فرهنگ تعامل و مالکیت. ما افرادمان را به منظور اشتراک‌گذاری ایده‌ها برای محصولات یا خدمات جدید و افکارشان تشویق می‌کنیم تا درباره نحوه تبدیل این ایده‌ها به واقعیت نظر بدهند.

ما به موقع اعتبار نیز می‌دهیم. ما به کارمندان نشان می‌دهیم که قدر کارشان را می‌دانیم و مطابق با کارشان به آنها پاداش می‌دهیم.

کارمندان دوست دارند احساس کنند که شرکتشان قدر آنها را می‌داند.

آن‌وقت استعدادهای برتر به سمت شما جذب می‌شوند و برای کار‌کردن با شما تمایلشان را نشان می‌دهند.

پیام بگذارید

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

آرشیو