استراتژی خلق برند

خلاصه دوره

داشتن برند عالی، ارزش کسب و کار شما را افزایش می دهد. برند به مشتری کمک می کند تا کار شما را به خوبی ببینند، به آن علاقه مند شده و به آن وفادار بمانند. علاوه بر این، برندهای عالی به افراد کمک می کند تا بدانند چه محصولاتی را باید در الویت قرار دهند و خرید چه چیزهایی را به آخر موکول کنند. شاید به نظر برسد که برندهای عالی خود به خود به وجود می آیند، اما در حقیقت، به صورتی حساب شده و با توجه به استراتژی برند پدید می آیند.

لیندسی پدرسن

داشتن برند عالی، ارزش کسب و کار شما را افزایش می دهد. برند به مشتری کمک می کند تا کار شما را به خوبی ببینند، به آن علاقه مند شده و به آن وفادار بمانند. علاوه بر این، برندهای عالی به افراد کمک می کند تا بدانند چه محصولاتی را باید در الویت قرار دهند و خرید چه چیزهایی را به آخر موکول کنند. شاید به نظر برسد که برندهای عالی خود به خود به وجود می آیند، اما در حقیقت، به صورتی حساب شده و با توجه به استراتژی برند پدید می آیند.

در این ویدان، لیندسی پدرسن کارشناس برتر برندینگ، چگونگی ایجاد یک استراتژی برند پرجذبه که برای سازمان ها سودآور و پرثمر باشد را شرح می دهد. او نشان می دهد که چگونه استراتژی خود را طراحی کنید. او همچنین در این دوره آموزشی آنلاین به طور کامل به جایگاه یابی برند نیز می پردازد، همچنین راجع به اینکه چگونه سود بیشتری کسب کنید و جایگاه خود را مشخص نمایید نیز صحبت می کند. او نشان می دهد که چگونه برندتان را برجسته کنید، جایگاه آن را انتخاب کرده و یک استراتژی جایگاه یابی مناسب ایجاد کنید.

موضاعات مطرح شده در این ویدان:

  • ایجاد استراتژی برندسازی
  • طراحی ماهرانه ی وعده برند
  • توصیف ویژگی های برند
  • فعالسازی استراتژی
  • شناسایی برنامه اقدام

مقدمه

خوش امد گویی

  • 00:58
  • Text reading

چهارچوب استراتژی شما

اماده سازی

  • 00:58
  • Text reading

گوش دادن

  • 00:58
  • Text reading

گرداوری

  • 00:58
  • Text reading

وعده نام تجاری ایجاد کنید

تحلیل کردن

  • 00:58
  • Text reading

نردبان

  • 00:58
  • Text reading

شخصیت نام تجاری خود را مشخص کنید

شخصیت برند

  • 00:58
  • Text reading

شخصیت و صداقت

  • 00:58
  • Text reading

حدود برند

  • 00:58
  • Text reading

فعال سازی استراتژی

خیاط

  • 00:58
  • Text reading

معرفی خلاقانه

  • 00:58
  • Text reading

ارزیابی خلاقیت

  • 00:58
  • Text reading

قدم به عقب

قدم های بعدی

  • 00:58
  • Text reading