اصول بازاریابی در چرخه عمر با تدریس John Jantsch (مدت زمان : 62 دقیقه)

خلاصه دوره

بازاریاب­های امروزی با خریدارانی طرف هستند که در تمام مواقع اطلاعات و گزینه­های بسیار زیادی در اختیار دارند. بازاریابی چرخه­ ی عمر- که وادارتان می سازد تا هر مرحله از سفر مشتری را به دقت بررسی کنید

بازاریاب­های امروزی با خریدارانی طرف هستند که در تمام مواقع اطلاعات و گزینه­های بسیار زیادی در اختیار دارند. بازاریابی چرخه­ی عمر- که وادارتان می‌سازد تا هر مرحله از سفر مشتری را به دقت بررسی کنید-  با ایجاد امکان زمینه‌سازیِ رفتاری که به سودآوری، وفاداری مشتری و خریدهای مجدد وی می­انجامد، می‌تواند کمک‌تان کند تا در این عرصه‌ی در حال تکامل عملکرد هوشمندانه‌تری داشته باشید. در این دوره به جان جنتشک، متخصص بازاریابی، بپیوندید که به بررسی مبانی بازاریابی چرخه­ی عمر می­پردازد. جان چیستیِ بازاریابی چرخه­ی عمر و مزایای کاربرد این رویکرد را توضیح می‌دهد. وی چهارچوب ساعت­شنی بازاریابی را به طور دقیق توضیح داده و چگونگیِ یافتن و جذب مشتری، ارائه­ی تاثیرگذار خدمات به وی، و بازیابی‌اش در طول زمان را شرح می‌دهد. جان همچنین کمک­تان می­کند تا یک ساعت­شنی مشتری برای سازمان­تان ساخته و از دورن لزنهای بازاریابی، فروش و ارائه­ی خدمات به آن نگاه کنید.

مباحث عبارتند از:

  • ایجاد مبنایی برای چرخه­ی عمر؛
  • درک تفکر چرخه­ی عمر؛
  • شروع کار با در نظر گرفتن پایان آن؛
  • روش ساعت شنی بازاریابی؛
  • نگاشت نقاط تماس سفر مشتری؛
  • تعیین اهداف سفر؛
  • مهندسی معکوس ساعت­شنی بازاریابی­تان؛
  • درگیر ساختن تیم­تان در این سفر؛
  • مرور کلیِ مراحل چرخه عمر؛
  • استفاده از محتوا برای هدایت سفرتان؛
  • تجربه­ی مشتری در 90 روز نخست؛

وادار ساختن مشتری به شروع دوباره­ی این سفر.


مقدمه

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

پیش از آن که با بازاریابی مبتنی بر چرخه عمر شروع کنید

درک تفکر مبتنی بر چرخه عمر

نتایج

  • 00:58
  • Text reading

روش ساعت شنی بازاریابی

طراحی ساعت شنی چرخه عمر محصولتان

مراحل و چرخه

ساختن ساعت شنی چرخه عمر محصول شما

نتیجه گیری

گام های بعدی

  • 00:58
  • Text reading
ثبت تیکت پشتیبانی