اصول بازاریابی - توسعه ارزش پیشنهادی

خلاصه دوره

"پیشنهاد ارزشی" چیست؟ چگونه یک "ارزش پیشنهادی" طراحی کنید؟ چگونه از رقبای خودتان متمایز باشید؟ چگونه توسط مشتریان انتخاب شوید؟

کریس گاوارد

"پیشنهاد ارزشی" چیست؟ چگونه یک "ارزش پیشنهادی" طراحی کنید؟ چگونه از رقبای خودتان متمایز باشید؟ چگونه توسط مشتریان انتخاب شوید؟

ارزش پیشنهادی به وضوح تعیین می کند چه عاملی پیشنهاد شما را منحصر به فرد ساخته و باعث ایجاد انگیزه برای خرید از شما و حفظ وفاداری مشتریان تان می شود.

پیشنهاد ارزشی، یکی از مهم ترین اجزای بازاریابی شما به شمار می رود. در این ویدان، به کریس گاوارد بپیوندید. او به این مسئله که چطور به "پیشنهاد ارزشی" بالا دست یابیم می پردازد. کریس ابتدا اهمیت"پیشنهاد ارزشی" را مورد بحث قرار می دهد و به شما کمک می کند تا انتظارات، ویژگی ها و مزایای محصول یا خدمات خود را تعیین کنید.

او همچنین با تعریف ویژگی های قابل لمس، اجزای لازم برای یک "پیشنهاد ارزشی" عالی و موثر را نمایش می دهد و مثال هایی را نشان می دهد از اینکه چطور از تاکتیک های مختلف برای رشد بازاریابی خود استفاده کنید.

به علاوه او به درک اهمیتِ قیمت، هزینه و قدرت پول می پردازد. در پایان این ویدان، شما چارچوبی برای ایجاد "پیشنهاد ارزشی" استثنایی خود خواهید داشت.


مقدمه

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

مفهوم پیشنهاد ارزشی

ویژگی ها ی گزارش ارزش

ویژگی های محسوس

  • 00:58
  • Text reading

فواید نامحسوس

  • 00:58
  • Text reading

هزینه گزارش ارزش

قیمت

  • 00:58
  • Text reading

هزینۀ ارسال

  • 00:58
  • Text reading

مطالعۀ موردی

  • 00:58
  • Text reading

گزارش ارزش شما چیست؟