اصول فروش اجتماعی: استفاده از محتوا برای تحریک مخاطب با تدریس دونا الکساندر (مدت زمان : 21 دقیقه)

خلاصه دوره

فروش اجتماعی یک فرایند فروش نوین است. بیش از %75 خریداران شرکت به شرکت از رسانه­ های اجتماعی برای جست ­وجوی خدمات و محصولات و فروشندگان آنها استفاده می­ کنند. نماینده ­های فروش با پروفایل­ های خالی، نیمی از مشتری­ های بالقوه­ شان را از دست می­ دهند. 

فروش اجتماعی یک فرایند فروش نوین است. بیش از %75 خریداران شرکت به شرکت از رسانه­های اجتماعی برای جست­وجوی خدمات و محصولات و فروشندگان آنها استفاده می­کنند. نماینده­های فروش با پروفایل­های خالی، نیمی از مشتری­های بالقوه­شان را از دست می­دهند. در این چشم­انداز جدید فروش، به روز نگاه داشتن مهارت­های فروش­تان امر مهمی است. به دونا الکساندر- متخصص فروش اجتماعی- در دوره­ی آموزشی سریعش بپیوندید که نحوه­ی ایجاد حضور در رسانه­های اجتماعی که موجب پیشرفت- و نه از دست دادن مشتری­ها- می­شود، را آموزش می­دهد. وی به توضیح نحوه­ی حداکثر مشارکت در فیسبوک، لینکدین و توئیتر از طریق اشتراک­گذاری یک محتوای هدف جذاب­تر می­پردازد. دونا به شما کمک می­کند تا برند آنلاین منحصر به فردی را به وجود آورید؛ خریداران­ هدف­ و علایق­شان را شناسایی کنید و محتوای جذابی برای اشتراک­گذاری بیابید. علاوه بر این، راهبردهایی برای تنظیم فراوانی و زمان­بندی مطالب­تان جهت دستیابی به حداکثر میزان تاثیرگذاری بیاموزید.

 


مقدمه

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

ایجاد برند آنلاینی که خوب می فروشد

برند شما

  • 00:58
  • Text reading

نیازهای خریدارتان را درک کرده و هدف گیری کنید

خودتان را با محتوا درگیر کنید

نتیجه گیری

گام های بعدی

  • 00:58
  • Text reading
ثبت تیکت پشتیبانی