بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب سود با تدریس Martin Waxman (مدت زمان : 59m 22s دقیقه)

کسب ­وکارهای کوچک نباید فعالیت در رسانه‌های اجتماعی را نادیده بگیرند. داشتن یک حساب فیسبوک، اینستاگرام یا توئیتر شما را به مشتریان متصل می‌کند و به جذب ترافیک به وب­سایت یا افزایش بازدیدکنندگان از فروشگاه حقیقی­تان کمک می­کند. یاد بگیرید که فارق از منابع فراوان یا نیروهای مختص بازاریابی، موفقیت در بازاریابی رسانه­ های اجتماعی به چه چیزی نیاز دارد. مارتین وکسمن- استراتژیست رسانه­ های اجتماعی و دیجیتال- عبارت­ ها و تعاریف کلیدی (هر چیزی از سئو گرفته تا هشتگ­ها) را توضیح داده و به شما می گوید چطور مشتری ­هایتان را به صورت آنلاین پیدا کنید. نحوه ­ی ترسیم نقشه ­ی عملیاتی را بیاموزید که اهداف، تیم­ و بودجه ­تان را به صورت کلی مشخص می­سازد؛ همچنین زمانی برای اجرای ایده­هایتان بیابید. در این مورد که چه محتوایی را کجا منتشر کنید و اینکه برای سنجش موفقیت تلاش­هایتان به چه ابزارهایی نیاز دارید هم صحبت خواهد کرد.

مباحث عبارتند از:

  • استفاده از رسانه­ های اجتماعی برای گوش دادن به مشتری­هایتان؛
  • تعیین اهداف؛
  • تهیه ­ی پیش ­نویس نقشه و خط ­مشی رسانه­ های اجتماعی؛
  • ایجاد محتوای قابل اشتراک­ گذاری؛
  • سنجش موفقیت ­تان در رسانه ­های اجتماعی.

 


نتیجه گیری

گام های بعدی

  • 00:58
  • Text reading

استراتژی خودتان را توسعه دهید

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی را درک کنید

درک بازاریابی رسانه های اجتماعی

مقدمه

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

فایل های تمرین

  • 00:58
  • Text reading
ثبت تیکت پشتیبانی