بازاریابی محتوا با تدریس سی سی چپمن (مدت زمان : 56 دقیقه)

خلاصه دوره

منظور از بازاریابی محتوا چیست؟ عکس، نوشتار، صدا و تصویر- هر چیزی که برای بیان آنلاین داستان محصول یا شرکت­تان به وجود می­ آورید. بازاریابی محتوا مفهوم جدیدی نیست اما ابزارهای آن طی ده سال گذشته تغییر چشمگیری داشته­ اند. در این مطلب سی. سی. چپمن بازاریابی محتوا و اینکه چه کسی، چرا و چگونه باید این کار را انجام دهد را توضیح می­ دهد؛ همچنین نحوه­ ی انتقال تلاش­های بازاریابی­ تان به حوزه­ ی دیجیتال را هم به شما آموزش خواهد داد. چگونگی تعریف راهبرد مناسب شرکت­ تان و انتخاب پلتفرم و ابزارهای مناسب را خواهید آموخت؛ نحوه­ ی ایجاد تیم بازاریابی موفق را درک خواهید کرد و به واسطه ی سال­ها تجربه­ ی کاری چپمن شناختی در این خصوص به دست خواهید آورید.

 منظور از بازاریابی محتوا چیست؟ عکس، نوشتار، صدا و تصویر- هر چیزی که برای بیان آنلاین داستان محصول یا شرکت­تان به وجود می­ آورید. بازاریابی محتوا مفهوم جدیدی نیست اما ابزارهای آن طی ده سال گذشته تغییر چشمگیری داشته­ اند. در این مطلب سی. سی. چپمن بازاریابی محتوا و اینکه چه کسی، چرا و چگونه باید این کار را انجام دهد را توضیح می­ دهد؛ همچنین نحوه­ ی انتقال تلاش­های بازاریابی­ تان به حوزه­ ی دیجیتال را هم به شما آموزش خواهد داد. چگونگی تعریف راهبرد مناسب شرکت­ تان و انتخاب پلتفرم و ابزارهای مناسب را خواهید آموخت؛ نحوه­ ی ایجاد تیم بازاریابی موفق را درک خواهید کرد و به واسطه ی سال­ها تجربه­ ی کاری چپمن شناختی در این خصوص به دست خواهید آورید.

مباحث عبارتند از:

  • تعیین اهداف بازاریابی و سنجش موفقیت؛
  • یکپارچه ­سازی برنامه­ هایی که قبلا ایجاد کرده­ اید؛
  • ایجاد یک ردپای دیجیتال با شروع از یک وبلاگ؛
  • انتخاب ویراستارها، مدیران انجمن و ایجادکنندگان محتوا؛
  • استفاده از تقویم زمان­بندی مطالب
  • مطلب­ نویسی برای وب؛
  • درک اهمیت فیلم، صدا و تصویر.

 


معرفی

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

تدوین اهداف و استراتژی محتوا

انتخاب ابزارها و پلتفرم های مناسب

نقش و مسئولیت تیم شما

استفاده از بهترین نمونه ها برای اجرای برنامه بازاریابی محتوا

اهمیت تصویر

  • 00:58
  • Text reading

ویدئو و صوت

  • 00:58
  • Text reading

خلاصه