خدمات مشتریان: ایجاد ارزش برای مشتری با تدریس Jill Griffin (مدت زمان : 33m 14s دقیقه)

آیا محصول یا خدمت­تان ارزش قیمتش را دارد؟ حتی اگر اینطور فکر می­کنید باز هم ارتشی از رقبایتان، مشتری­های وفاداراتان را غرق در پیام­هایی می­کنند که عکس این مطلب را بیان می­دارد. جیل جریفین، متخصص وفاداری مشتری، به توضیح این مطلب می­پردازد که برداشت مشتری­ها از برندتان چگونه شکل می­گیرد؛ چرا به سراغ برندهای دیگر می­روند و چگونه می­توانید رابطه­ی بین برندتان، محصول/خدمت­تان و قیمت­تان را مدیریت کنید تا مشتری­ها بفهمند چرا پیشنهادتان ارزشمند است و وفادار باقی بمانند. وی با استفاده از مثال­های واقعی از شرکت­هایی مقل زاپوس، 3M و آمازون روش­های تائید شده­ای برای به حداکثر رساندن ارزش­تان ­و متمایز ساختن محصول/خدمت­تان ارائه می­دهد. علاوه بر این، برنامه­ی عملیاتی 10 روزه­ای دریافت کنید که به شرکت و تیم­تان کمک می­کند راه­های جدیدی برای ارائه ارزش به مشتری­­هایتان بیابید. 

 


مقدمه

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

چرا ارزش اهمیت دارد؟

آزمون «ارزشش را دارد» را بگذرانید

درست تفاوت قائل شوید

نتیجه گیری

ثبت تیکت پشتیبانی