طراحی برنامه ورود به بازار

  • جمعه 28 ارديبهشت 1403
  • 158
  • 0
  • 5.0
توضیحات دوره

عرضه محصول جدید یا ورود به بازار جدید یا هر دو، برنامه ورود به بازار شما بخش مهمی از موفقیت شما و محصولتان است.

دوره «طراحی برنامه ورود به بازار» به بازار توسط خانم دایدر بریک انریج ارائه می‌شود. او سالها در حوزه آموزش، مشاوره کسب‌وکار و نوشتن درباره بازاریابی و محصولات جدید کار می‌کند. او با تحقیقات اهداف استراتژیک و سنجش محصول، یک زیربنای محکم برای طرح شما ایجاد خواهد کرد شما روش‌های مختلفی برای ایجاد پیام‌های جنجالی، تنظیم حلقه‌های بازخورد مناسب برای مشتری، تجهیز خط مقدم با اطلاعات مفید و نحوه ایجاد برنامه بازاریابی داخلی و خارجی برای ترغیب مشتری را آموزش می‌بینید.

بادقت در دنیای شلوغ فناوری این روزها، به احتمال زیاد عرضه‌ی محصولات موفق شرکت‌های بزرگ که از منابع و بودجه‌های بالایی نیز بهره می‌برند، توجه شما را جلب کرده است، اما شاید به این فکر کنید که شما به‌عنوان مدیر یک شرکت نوپا یا یک استارتاپ، در ابتدای راه، به‌اندازه این شرکت‌های بزرگ بودجه دراختیار ندارید و شاید نتوانید مانند آنها محصول یا خدمت جدید خود را به‌درستی به بازار معرفی کنید. اما این طرز فکر تاحدی اشتباه است؛ چون با بودجه‌های کم و تنها با رعایت چند اصل ساده می‌توانید موفقیت بزرگی را در معرفی و عرضه‌ی محصول خود شاهد باشید.

این دوره، نگاه سطح بالایی به مراحل ایجاد نقشه راه محصول جدید و به پیگیری برنامه با یک مدل اندازه‌گیری رو به رشد ایجاد می‌کند.

مباحث این دوره:

پی‌ریزی طرح ورود به بازار شما،  توسعه یک استراتژی محصول،  تعیین استراتژی کانال‌های ارتباطی خود،  شناسایی استراتژی بازاریابی خود،  ایجاد یک استراتژی ارزیابی

درس های دوره
  • آنچه در این دوره خواهید دید

  • تعریف یک طرح ورود به بازار

  • ارزیابی ضرورت داشتن یک طرح ورود به بازار (GTM)

  • تحقیق در مورد مشتریانتان

  • توسعه اهداف استراتژیک برنامه ورود به بازار

  • تعریف محصول و تایید مشکل

  • بازار و مشتریان را بخش بندی کنید

  • وارد شدن در بازارهای جدید به کمک مزیت رقابتی

  • توسعه چشم انداز محصول خود پیش از ارائه به بازار

  • توسعه پیغام محصولتان

  • قیمت محصول خود در زمان ارائه به بازار را تعیین کنید

  • چرخه بازخوردتان را برای ارزیابی و ارتقا تنظیم کنید

  • در نظر گرفتن مشوق های فروش مختلف در زمان ارائه محصول به بازار

  • برای محصول و خط پیشانی خود استراتژی داشته باشید

  • شناسایی کانال های اصلی خود

  • بهبود عملکرد کانال

  • آموزش دادن و پشتیبانی کردن از مشتریانتان

  • آموزش و پشتیبانی از فروش

  • پیشنهاد ارزش و بیانیه جایگاه

  • پرسوناهای خریدار و موارد استفاده محصول

  • داستان گویی و سیر تجربه مشتری

  • برنامه های بازاریابی برونگرا

  • تدوین برنامه های بازاریابی داخلی

  • درک شاخص های عملکرد کلیدی

  • ارزیابی شاخص های کلیدی عملکرد و سنجه ها

  • هم سوسازی تیم برای ارائه به بازار

  • یک مدل سنجش برنامه ورود به بازار تکامل یافته

  • گام های بعدی

  • طراحی برنامه ای برای ورود به بازار

دیدگاه کاربران (0)
159٬000تومان
  • 28ویدیو
  • 1فایل
  • 97دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس دایدر بریک انریج
  • تعداد درس‌ها 8 درس
  • تعداد فایل آموزشی 1 فایل
  • زمان دوره 97 دقیقه
  • سطح دوره متوسط