مبانی بازاریابی - شخصیتی

خلاصه دوره

آیا تا به حال احساس کرده اید که گویی یک خبرنامه یا تبلیغ مستقیما با شما سخن می گوید؟ بازاریاب ها با استفاده از تحلیل داده و سیستم اتوماسیون می توانند پیام رسانی و ارائه محصولات را متناسب با هر مشتری انجام دهند. این عمل، شخصی سازی نامیده می شود و می تواند به شما در تشخیص محصولات و خدمات و افزایش نرخ تبدیل کمک کند. (یعنی فروش شما را رشد دهد!)

Chris Goward

آیا تا به حال احساس کرده اید که گویی یک خبرنامه یا تبلیغ مستقیما با شما سخن می گوید؟ بازاریاب ها با استفاده از تحلیل داده و سیستم اتوماسیون می توانند پیام رسانی و ارائه محصولات را متناسب با هر مشتری انجام دهند. این عمل، شخصی سازی نامیده می شود و می تواند به شما در تشخیص محصولات و خدمات و افزایش نرخ تبدیل کمک کند. (یعنی فروش شما را رشد دهد!)

کریس گاوارد به بهینه سازی نرخ تبدیل و استراتژی شخصی سازی شرکت هایی چون آی بی ام، گوگل و اچ پی کمک کرده است. در این ویدان با او همگام شوید تا اصول شخصی سازی بازاریابی و چگونگی اعمال آنها در کمپین های خود را بیاموزید. کریس به بررسی اصول مختلف شخصی سازی می پردازد و یاد می دهد که چگونه آنها را به مجموعه ابزارهای موجود خود بیفزایید. او به شما کمک می کند تا از طریق بررسی داده ها فرصت های جدیدی یافته و پروژه های خود را با استفاده از چارچوب PIE اولویت بندی نمایید.

موضوعات مطرح شده در این دوره آنلاین:

  • چرا شخصی سازی اینقدر مهم است؟
  • چه موقع از شخصی سازی استفاده کنیم؟
  • به کار گیری اصول شخصی سازی
  • اهداف شخصی سازی
  • پیدا کردن فرصت های جدید
  • استفاده از اطلاعات شخصی سازی
  • اعتبارسنجی از طریق تست های A/B به منظور رشد و شناخت بیشتر

این ویدان شما را به نحوی معجزه آسا از رقبای تان جلو می اندازد. در این دوره تکنیک های جدیدی در حوزه بازاریابی مخصوصا بازاریابی آنلاین را فرا می گیرید.


مقدمه

خوش امد گویی

  • 00:58
  • Text reading

شناخت بازاریابی شخصیتی

اماده سازی شخصی سازی

شناسایی فرصتها

اولویت بندی فرصت های شخصی سازی